[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 202
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 202


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Ideas.gif
Egy hármas ikres anya tollából 2006/12/15
Ideje:: 10-20-2007 @ 07:53 pm

Nemsokára itt a karácsony! A férjem cégénél karácsonyi partit rendeztek, ahova minket is meghívtak. Több város mehívottjai jöttek el Bristolba. A férjem nem akart menni, de mivel soha sehova nem megyünk egyből mondtam, hogy menjünk, nehogy már itthon savanyodjak meg...

Fel is hívtam mikró ladyt, azaz anyósomat, hogy ugyan látogasson már meg minket, és pesztrálja csudajó gyerekeinket, amíg mi eltipliznénk itthonról mulatozni és megnézni mi van a pohár fenekén:)

El is jött, de mivel a gyerekeket múltkor sem tudta bepelusozni - mert olyan gyorsak, hogy nem tudja őket utolérni -, így hozta az egyik sógornőmet is, meg jött az Ő két éves kislánya is, Lily. Mi ki lettünk túrva a hálószobánkból, így választhattam, hogy a földön akarok aludni vagy a kanapén a horkoló férjemmel...

Anyósom hihetetlen volt: elhozta magával kedvenc tescos mikrós Healthy Livinges kajáját, természetesen csökkentett koleszterinnel, és zsírral. Amikor megláttuk, kitört belőlünk a nevetés. Ha tehetné a Tesco ezen területén élne, ahol az egészséges termékek vannak. Közben hozott magának pezsgőt is, pedig vettem neki két üveggel is a kedvenc márkájából. Azért persze megette a vacsorát is amit főztem, mert nem tudott ellenállni egy jó kis vörösboros marhapörköltnek tarhonyával.

A sógornőm összerezzent amikor a lányok a szokásos "tépjük meg egymást és síkítsunk tüdőből" produkcióval előálltak... Ekkor meg is kérdeztük, hogy komolyan gondolták-e, hogy elmenjünk a partira, mert megértjük, ha meggondolták magukat. A fürdetés hétfőn így elmaradt, mert azt még ketten sem vállalták.

Lilyke szomorúan vette tudomásul, hogy Keira mindehova követi, és kiszedi a kezéből az összes játékot. Pár óra múlva már sírt is, de aztán együtt játszottak a kis sátorszerű házban, egymást kergették sikítva.

Én közben belepréseltem magam a fekete szatén estélyi ruhámba (szülés óta a melleim nem akarnak kisebbek lenni, nagy bánatomra). Vettem egy nagyon szép ezüst cipőt, és azt is magamra aggattam, meg egy nyakláncot,a mi a férjem vett nekem még Velencében. Aztán bepödörtem a hajam, meg festettem magamnak egy arcot. Ekkor már min fél óra késében voltunk, persze miattam...A férjem nem is bírta ki pár megjegyzés nélkül.

A szálloda egy erdő szélén állt, de dél amerikai karneváli hangulat volt bent. Voltak tűznyelők, meg dél amerikai szalsa táncosok stb. A férjemmel kitaláltuk, hogy menjünk go-kartozni,  aztán mikor vettünk jegyet rájöttem, hogy kint van a go-kart, és eléggé hideg volt. Kissé idiótán néztünk ki estélyiben, a férjem meg öltönyben a go-kartban 5 fokban...

A férjemnek mutogattam közben, hogy kinyiffantom a kocsival, majd figyelje meg, ő meg kiabálta, hogy dehogyis majd Ő...Aztán amikor elindultunk mindig hátulról üldöztem, és kilapítotam a kocsiban:) Baromi sokat ütköztünk, és halál sokat nevettünk. Aztán kipróbáltam egy még idiótább dolgot, ahol műanyag gusztustalan békákat kellett kalapácsütéssel kilőni, de nem találtam bele egy lyukba sem...:(

Vacsora után már a kapatos társaság felimbolygott a színpadra táncolni. Az asztalnál ült egy nő, akit biztos már jó kapatos lehetett, mert fröcsögő nyállal magyarázott nekem totál értelmetlen mondatokban. Közben a tulaj felesége hangosan nyerített magához ölelve egy újabb boros üveget.

Miután letöröltem a nyált az arcomról, gyorsan kimenekültem a mosdóba. Mikor visszajöttem, éppen a cég pénzügyi igazgatóját kaparták össze a földről, aki hanyatt esett mikor fel akart kelni a székről. Kissé betütükézett ő is úgy láttam:)

Hiába, ilyenkor kirúgnak a hámból az emberek.:) A férjemet felcsábítottam táncolni, és pont U2 ment, meg rock később, így még el is játszhatta a kemény rockert. Nem bírtam magamba folytani a nevetést amikor egy kövér nénike egy fiatal kollégájával vadul járt egy erotikus táncot a Grease zenéjére. A végén a pasi lehevert a nőci lábai elé, a nő meg egyik lábát feldobta a pasi vállára, majd testével hömpölygött egyet, és orális szexmozdualtokkal letérdelt a pasi elé. Ekkor már mindenki felfokozva őket nézte. A végén még tapsot is kaptak:)

A táncparkett igaz ördöge egy öreg házaspár volt, kb 75-80 évesek lehettek. Úgy ropták a szambát, hogy még a kanál is kiesett a kezemből annyira meglepődtem. Nagyon helyesek voltak, pont arra gondoltam,hogy milyen szép egy ilyen idős pár, és milyen kellemes nézni összeszokott mozdulataikat.

Reggel 1-re értünk haza, de még egy órát vergődtem Keira kiságya mellett, aztán végül lementem a nappaliba aludni. Mivel Keira állandóan bugyborékolt, meg szipogot meg mindent csinált amitől nem tudtam aludni.

Másnap a gyerekek nem keltek fel csak kilenckor! Én már régen fent voltam, és unatkoztam, mert nem ehhez szoktam hozzá. Amikor felkelt anyós pajti, el is kezdtük piszkálni viccből, hogy mi van, leitatta a gyerekeket, vagy mit csináltak velük, hogy ilyenkor kelnek fel. Emlékszem tavaly karácsonykor reggel 4 kor már fent voltam etetni, és minden 3 órában, átlag alvási időm napi 1 óra volt. Csodálkoztam is, hogy lehet vegetálni ennyi alvással:)

Délelőtt elmentünk vásárolni még egy pár ajándékot, a gyerekeket otthon hagytuk anyós pajtinak és Cathynek. Lilyke már nem volt lelkes, hogy nálunk lehet. Keira és Brooke elvették tőle a kanalat amivel evett, és megették a reggelijét is. Szerintem már nagyon várta, hogy mehessenek haza, és ezerszer hálát adott az égnek, hogy egykének született:)

Egy óra városban való bóklászás után teljesen fel voltunk szabadulva a férjemmel, hogy nem otthon vagyunk, és hogy csak ketten vagyunk. Második órában már kezdtem idegeskedni, a harmadik órában már lelkiismeret furdalásom volt. Persze totál feleslegesen, mert mikor hazaértünk nem volt semmi.

Mostanában annyira fáradt vagyok, hogy mire megfürdetem őket, úgy érzem magam, mint egy görbehátú vénasszony. ÉS fürdetés után még össze kell kaparni a romokban lévő házat:(

A gyerekek magavisele erősen romlott. (Azt hittem már rosszabb nem lehet...) Ahogy Petra (ismerősőm) mondaná: -cérnán lógnak az idegeink.

Maxi ártatlan arcáról el sem hinnétek micsoda csínytevésekkel borzolja az idegeimet...Amikor hazaértünk láttuk, hogy a laptop 6 betűje ki van szedve, és azzal játszanak. Anyósom hagyta, mert azt hitte vissza tudom rakni, de tévedett, mert sajnos nem tudjuk visszarakni, így most 6 betű hiányzik. Ha meglátja a fenék krémet, mint a tank nyomul érte, ha elállom az útját elővel félre akar lökni, és visít mint egy harci malac. Komolyan kezdek aggódni, hogy mi lesz a dackorszakban???:)

Komolyan gondolkodtam, hogy írok a krém gyártójának, hogy vajon mi lehet benne amire a gyerek annyira bukik, hogy legszívesebben ellopná és kanállal enné...

Na és az evési szokások? Tessék, felteszi a lábát és úgy eszik. Pedig ezt nem tanulhatta tőlem:)

 

Brooke állandóan a kanapén terpeszkedik és hallózik..meg a mobilokkal ma pl két üres üzenetet is küldött. Visszaírt egy barátnőm, hogy mi van? Egyet meg a férjem kapott meg. Egy mp alatt képesek valami disznóságot művelni:)

Vettem nekik fürdéshez három kacsát, ami elvileg a hajat védi a víztől. Persze az ő korukban ez csak játék, és igazából csak azért vettem, hogy parádézhatnak benne itthon.

 

Ma voltunk hintázni. Mikor Keira meghallotta a hinta szót, elkezdte verni a bejárati ajtót és hangosan üvöltött negyed óráig, hogy hintaaaaaa, amíg fel nem öltöztettem. Persze nem érti még meg, hogy vannak hárman, és fel is kell öltözni, és még a babakocsit is ki kell varázsolnom a garázsból stb...

A játszótéren egy bunkó apukát kiütöttem a gyerekhintából, akinek nem tetszett, hogy esetleg odébb kell vonszolnia fergeteges fenekét, mert én szerencsétlen három gyerkkel jöttem, és szeretnének a gyerekeim hintázni.

Hazafelé csevegtem megint vadidegenekkel, akiknek játszhattunk a 4 db kutyájával egy kicsit. Aztán végig szlalomoztam a sorok között a mini tescoban egy adag kávéért, és megpróbáltam kipréselni a hármas ikres babakocsit az ajtón.

Búcsúzásul egy kép Maxiról , amikor séta előtt szökésben van.:)



Utoljára változtatva 10-22-2007 @ 03:07 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds