[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 131
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 131


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


ninja.gif
Egy hármasikres anya tollából 2007/02/01
Ideje:: 10-20-2007 @ 07:57 pm

Újévi fogalmak? Ja azt csak anya szerette volna. Rájöttünk, hogy az a legjobb, ha nem tartjuk be őket. Nem tudjuk miért, de anya és apa tök idegesek néha valamiért. Akkor borulnak ki a legjobban, ha sikítóst játszunk, meg ha fellökjük egymást. Pedig mi próbálunk jók lenni, mindig segítünk kipakolni pl a szennyeskosárból, hogy könnyebb legyen nekik kimosni, meg a száraz ruhákat is leszedjük a szárítóról este fürdés előtt. Anyát az is idegesíti, hogy mindig megesszük a kajáját, és követjük bárhova megy. De mi csak kiváncsiak vagyunk.

Az utóbbi napokban kétszer is belekakiltunk a fürdőkádba, és nem értettük, hogy anya miért vesz ki bennünket olyan gyorsan a vízből? Nem tudjuk melyikünk volt, mert amikor kérdezték tőlünk senki nem vállalta magára. Egyikünk olyan ügyes volt, hogy egy marék kakit ki is tudott dobni a fürdőkádból. Anyu nem tudta merre szaladjon, amíg Brooke-ot pelenkázta, addig mi kinyitottuk a szekrényeket, és kipakoltuk belőle a bodykat, meg a pizsamákat, sőt le is dobáltunk párat a lépcsőkorláton, és nevettünk rajta, ahogy leesik.

Amikor anya kész lett Brooke-kal addigra Keira rákakilt a szőnyegre, és szétmaszirozta magán. Anya erre nagyon ideges lett, és még Keirára is kiáltott, hogy neeeee! Nem tudjuk miért kiabál anya, amikor ezt a barna izét tök jól lehet kenni. Keira visszakerült így a kakis fürdőkádba, és ott tovább maszírozta magát a barna bigyóval. Anya ide-oda rohant, és a szőnyegen csuszmatolt a mi fenéktörlőinkkel. Maxi addig kilópta a koszos fülpiszkálókat a szemetesből, és azokat szopogatta.

Anya később Keirát beletette a mosdókagylóba, és ott is lemosta, nem értettük, hogy neki miért lehet többet fürdeni, mint nekünk?

Van egy új játékunk a fürdőkádban, meg tudjuk fogni egymás cicijét, és két kézzel tudjuk csapkodni a hasunkat ha felállunk. Aztán visszesünk a kádba, és néha a fejünk is belemerül a vízbe. Még mindig kidobáljuk a játékokat, és fürdető kendőt a kádból. Sőt mielőtt anya beletenne bennünket a vízbe és elég gyorsak vagyunk, akkor egyikünk bele tudja dodni a kádba a pizsamákat, és a törölközőt is. Anya nem elég gyors, és ha hív bennünket szeretünk elszaladni, mert akkor el kell kapni. Imádjuk ezt az új elkapós játékot!!!

Utáljuk ezt a hülye gumi bigyót, amit a fenekünkre tesz fürdés után, és jól mellbe szoktuk rúgni anyut, néha még a fogát is eltaláljuk. Szoktunk egy csomó mindent ismételni, anyu valami hülye nyelven beszél, amit mi nem értünk. Este szoktuk ismételni amit mond, amikor ki akarunk mászni a kádból, azt kiabálja, hogy leül, meg hogy csüccs, mi meg elismételjük.

Voltunk játszóházban, és Keira megtanult vezetni, és valami pasit is összeszedett, aki annyira kedves volt, hogy még a kocsiját is tologatta.

Most hogy jó idő van minden nap játszótérre járunk, és ott elszaladunk úgy, hogy anya kergethet kedvére, a képen láthatjátok mennyire jól el tudunk szaladni három felé.

Amúgy mivel láttuk anyu mennyire kibukott a veszekedéseinktől, ezért ma délelőtt úgy döntöttünk, hogy picit jobban viselkedünk. A játszótér szuper volt, anya csinált egy csomó képet.

Este megint összevesztünk, és kicsináltuk anyát, aki kiment a kertbe, hogy ne robbanjon fel, olyan ideges volt. Egy kicsit sajnáltuk is a végére, ezért adtunk neki puszit, és ugráltunk a hasán, amikor leült. Azért hogy megvigasztaljuk még raktunk a szájába két darab keksz morzsát és egy almadarabot, amit a földön találtunk. Anya levette a pelekát Keiráról ma  este, mert fáj neki a feneke, valami kiütések lettek rajta, Keira meg rákakilt a székére, és picit rákente a falra is.

Mi ezen jót nevettünk, és kergetőztünk. Anyu nem nevetett, most lila volt a feje. Végül úgy döntött inkább lefotózza, és elküldi nektek is. BRRRR. Sokáig csuszmatolta a kakit a falról és padról, addig mi kipakoltuk a komódot, és a fejünkre húztunk pulóvereket, és visítva üldöztük egymást.

 



Utoljára változtatva 10-23-2007 @ 05:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds