[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 152
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 152


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Happy.gif
Egy hármasikres anya tollából 2007/02/08
Ideje:: 10-20-2007 @ 09:33 pm

Ma Angliában kitört a pánik, és hogy miért? Mert esett 10 cm hó :)

A legtöbb ember pánikszerűen itthon hagyta a kocsiját. Az egyik magyar lány a helyi fórumon írta, hogy a nő, akinek dolgozik úgy vitte iskolába a gyereket, hogy vitt két hálózsákot, meleg ruhákat, és élelmet a 10 perces útra, hátha elakadnak. Ezen ma vinnyogva röhögtem. Egyszerűen képtelen vagyok elhinni, de sajnos igaz. Több iskola bezárt a nagy hó miatt:) Mostmár értem, hogy a férjem miért volt mindig depressziós a magyar téltől.

Vasárnapot átneveztük nemzeti baleset napnak. Az egész azzal kezdődött, hogy Chris 10-ig aludt, és gondoltam felkeltem, mert jó lett volna ha segít. Ezért a lépcsőn felmentünk a gyerekekkel. Maxi éppen a lányok szobája melletti fürdőszobában volt, és hallottam önelégült horkantásaiból, hogy megszerezte magának a  wc kefét.Éppen rohantam, hogy elvegyem tőle, amikor Brooke közben lerámolta az ékszeres dobozt. Ebben persze semmi ehető nem volt számára, mert csak olyan ékszerek vannak benne, amit nem tud lenyelni, de tetszett neki a doboza meg a tartalma.

Közben Maxira rászóltam, hogy tegye le a kefét, és jöjjön ide, mire ő hadonászva elrohant a lányok szobájába a wc kefével, azt gondolván, hogy mennyire baromira mulatságos ez a "Kapj el ha tudsz!" játék.

Keira közben már fent volt a francia ágyon, és éppen Chris orrlyukába próbált egy tollat begyömöszölni, amire végre Chris feleszmélt a nagy alvásból. Közben én begyűjtöttem Maxit, és bevittem őt is az ágyra. Mire odaértem, már Brooke az apja hasán ugrált és azt kiabálta, hogy hinta. Keira viszont már lejött az ágyról, és megint a pszicho krimiket pakolta le az ablakpárkányról. Szóltam neki, hogy az még nem neki való, ne olvassa el, és ne tépje ki a lapokat.

Maxi kipakolta a harisnyáimat, és két zoknit húzott a bal kezére, meg a nyakára rárakta a földön heverő pizsamámat és így járkált. Gondoltam fogat kéne mosni. Addigra Chris észrevette, hogy Maxi leiszkolt a lépcsőn. Hozzáteszem profi módon tud lemenni, és gyorsabb, mint én!

Keirát levitte az apja a lépcsőn, és miközben a fogamat mostam Brooke a körömlakkjaimmal játszott, szereti őket ki-be pakolgatni a dobozokba. Mire 1 perc múlva odanéztem, már nem volt ott, és hallottam, hogy leesett a lépcsőn. Annyira gyorsan meglógott, hogy nem vettem észre. Szerencsére nem lett semmi baja. Szegény sírt egy jó nagyot:(

Felöltöztünk és kivittük őket sétálni a kedvenc játszóterükre, ahol rohangáltak mint a kiskutyák ha kiszabadulnak a kertbe. Maxi viszont valahogy szerzett egy puklit a fejére. Nem tudjuk hol szerezte :( Dél révén mondtam Chrisnek, hogy ehetnénk a helyi pubban, úgyis gyerekbarát terület, és nem dobnak ki bennünket három üvöltőgéppel, és még etetőszékük is van. Keira addig mesterkedett, amíg fejjel nekirohant az asztal lábának, és olyan éles sarka volt, hogy egyből neki is pukli lett a fején hosszúkás alakban és be is kékült. Persze teli torokból sikított, midnenki összerezzent, és azt hitték, hogy gonosz szülők vagyunk és éppen most páholjuk el a gyerekeket.

Maxi közben a másik részben felfedezett egy göndör hajú kislányt, és átkiabált neki egy teljes mondatot blablául. Az meg felelt, és így beszélgettek valamiről. Hát ez igen, szerelem első látásra...

Ebéd után Chris kirohant  a boltba, én meg ott maradtam három garázdálkodó gyerekkel: egy a konyhába készült bemenni éppen, Keira már a bárpult mögött volt, Brooke meg ment vendégségbe megint kaját kunyerálni. Szépen öszeszedegettem őket, és megfogadtam, hogy jövő héten veszek nekik pórázt, így nem tudnak meglógni és szaladjunk három irányba játékot játszani. No, de majd meglátjuk.

Viszont megtanultak a nagy székekre felülni. Ennek most nem tudom örüljek, vagy inkább sírjak rajta.

Hétfőn délután megmondom őszintén, hogy megtépázott idegeimnek jót tett a munka. Hétfőnként délután 1,30 megyek melózni a rózsaszín kondiba. A legtöbb vendég jócskán túlsúlyos, és így a végén még nádszálnak érzem majd magam mellettük. Nap végén jött egy india nő, Shakuftra. Levette a kendőjét, és áradt belőle a curry szag. Nagynehezen rávettem, hogy legyen tag, mert mindenáron két hetet akart csak fizetni, de nálunk ilyen nincs, csak havi bérlet van. Van két nő, akik szeretnek, de rabszolga hajcsárnak neveztek el, mert mindig zaklatom őket, mert ha nem nézek oda már nem is edzenek úgy ahogy kéne.

Szeretem a munkámat, és rám is fér egy kis kikapcsolódás is szerintem:)



Utoljára változtatva 10-23-2007 @ 07:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds