[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 167
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 167


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Scared.gif
Egy hármasikres anya tollából 2007/02/18
Ideje:: 10-20-2007 @ 09:36 pm

Ma van a névnapom, de Angliában nincs névnap, mégis a férjem ma meglepett egy pezsgővel, és csokival, meg egy Lemar cd-vel. Ma kaptam egy csomó képet otthonról és jól el is bőgtem magam rajta szerencsésen. A héten volt a bátyám 40 éves, és már régen nem láttam őket sem.

Ma voltam dolgozni. Reggel az utolsó dolog amire vágyok, az az ébresztőóra vinnyogása. Szét tudnám verni egy kalapáccsal, mint Garfiled a rajzfilmekben.

A legtöbbször kiteszem az órát az ajtóba, mert oda nem ér el a kezem szerencsére, és fel kell kelnem. Ha viszont nem kelnék fel, nincs aki kinyissa a konditermet a félőrült angoloknak, akik már reggel 8-kor jönnek edzeni. De miért nem mennek haza aludni inkább, és még mosolyognom is kell edzés közben???

GRRRRR

Az első edzés után már nem fagytam meg legalább, mert észrevettük, hogy nincs fűtés.

Levezettem 6 edzést, és a kistököm is tele volt már az egésszel ma.

Csináltam két étrendet, és kedélyesen elbeszélgettem egy vendéggel a hasáról fél óráig.

Pont zártuk a konditermet a kolláganőmmel, amikor megjelent Julianna, aki 59 éves fekete nő, de olyan kondija van, hogy a bármilyen punnyadt tv néző kanapékrumpli fiatalt kiüt a nyeregből. 12.35 kor érkezett így kénytelen voltam még egy utolsó mosolygós edzést kipréselni magamból. Közben kétszer hívott a férjem, hogy mit is egyen ebédre. Elmagyaráztam hogy kell tésztát főzni:) Aztán kiderült, hogy joghurttal csinálta a sonkás tésztát, só nékül, és ráadásul a joghurt szavatossága 2 hete lejárt. Fura íze volt, mikor azonban megnéztem a dobozát láttam, hogy már nem igazán mostani a cucc.

Még nem volt ma hasmenésünk, ami egy jó jel:) A férjem ma megint visszabillet a valóságba, hogy ez NEM egy szálloda, ahol full kiszolgálás van! Ez a valóság, ahol néha nem hagymás rostélyossal várják, hanem tonhalas tésztával:) Ja, és néha neki is kell valamit csinálni.

Így kézen fogtam és bemutattam neki a Sir Porszívót, akivel közösen elvégezhetett egy poszívózást. Nagyon örült neki, még a szája is grimaszra biggyedt. Valamit motyogott is, de baromira nem érdekelt.

Még odasúgtam neki, hogy gondoljon a pozitív odalára a dolgoknak: legalább 100 kalóriát is elégethet ezzel a típusú házimunkával!!!

Na és elmondom nektek mi ér kincset ha nem otthon laktok! Kaptam egy pár dolgot ajándékba egy fiútól, aki otthon volt, és meglepett az alábbi dolgokkal:

- 3 májkém (marha) konzerv,

- 2 csomag túró rudi!!!

- igazi magyar csokoládé kavalkád, mint pl szamba, lottó és sportszelet

- maci alakú méz

- tarhonya

- igazi magyar házi levestészta

Na ezek azok, amiket nem tudsz itt megvenni, és aranyat érnek!!!



Utoljára változtatva 10-24-2007 @ 03:50 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds