[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 123
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 123


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

nem írni
Ideje:: 10-20-2007 @ 11:27 pm

nem írni kellene, nem, írni megint nem szabad. nem vezet sehova. annyira soha nem fogsz tudni írni, hogy érjen is valamit. de mégis. írni; az írásban az a jó, hogy még jó is lehetsz benne büntetlenül.

az állomás, az állomás sosem változik. ezek is csak szavak. nem írni kellene. menni. még mindig, ha megáll a vonat azon az állomáson, automatikus mozdulatokkal lép az ablakoz, és keres valakit. már nem tudatos. automatikus. zenét hallgat, olvas, alszik, de amikor a vonat megérkezik, gépiesen kikapcsol mindent, letesz, felébred, és húzza le az ablakot. nem gondolkozik. nem érez. tudja kit keres. akit keres nincs itt. de itt volt. egyszer. régen. ezek is csak szavak. talán most itt lesz. majdnem öt percig áll a vonat. nem gondolkozik, nem érez. már nem gondol bele. nem látja minden emberben, nem mereng a múlton, mit, hogyan kéne máshogy. már gondolatban se száll le a vonatról, végigmenve az állomás mellett, fel az úton, a dombon, az ovodánál, be a kapun. és mit mondana? kinek? azok is csak szavak.

persze romok vannak mindenhol. hiába sírsz; hiába nő újra a fű; aztán utána úgyis kiszárad. a legszomorúbbak azoknak a dolgoknak a romjai, amik elmúltak anélkül, hogy lettek volna. ágyban alszik, kávét iszik, és nézi ahogy múlnak a napok. romok vannak mindenhol. ágyban alszik, kávét iszik. nem beszél, de nem is hallgat; nem gyűlöl, nem dühös, nem is szenved. csak nem szeret. a kínok kínos kínja ez.



Utoljára változtatva 10-20-2007 @ 11:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: enigma
(Ideje: 10-20-2007 @ 11:32 pm)

Comment: ez a szöveg (ez milyen szöveg) nyomokban jónás, somlyó, tagore, babits és stb szövegeket (azok milyen szövegek!) tartalmazhat.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-21-2007 @ 07:08 am)

Comment: Bárhogy is, engem megtalált a hangulata.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-21-2007 @ 09:08 am)

Comment: "legszomorúbbak azoknak a dolgoknak a romjai, amik elmúltak anélkül, hogy lettek volna'... ezt felírom a falra... nem írni csak akkor szabad, ha az írást az akarat szüli... mikor nem lehet már csak írni... akkor nem írni bűn.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds