Küzdőtér |
|
|
|
Fullextra.hu: BLOG, Napló! |
|
|
|
|
Igazi érzés, vagy a plátói szerelem??? Ideje:: 10-24-2007 @ 03:36 pm |
|
|
|
|
Nem tudom, ki hogy van vele, de szeretném hallani a véleményeteket arról, hogy az igazi szerelem vagy a plátói nyújt szebb érzést? Nekem személy szerint az a véleményem, hogy nagyon szép, és fennkölt a plátói, de az igazi szerelem ami kézzelfogható,ahol érezzük a másik szívdobbanását , láthatjuk mosolyát, nézhetjük tündöklő szemeit nem pótolhatja, semmilyen fennkölt plátói szerelem, ahol néha csak egyedül van, s a szerelme viszonzás nélküli! Várom szeretettel mindenki véleményét! Lyza |
|
|
|
|
Utoljára változtatva 10-24-2007 @ 03:36 pm
Hozzászóló: Eroica (Ideje: 10-24-2007 @ 05:25 pm) Comment: Drága Lyza! Szerencsére mindkettőben volt részem.A viszonzatlan szerelem fájdalmasan gyönyörű, és feljthetetlen. Viszont a beteljesült szerelem ? Az is fájdalmasan gyönyörű és feledhetetlen. |
|
|
|
|
Hozzászóló: prayer (Ideje: 10-24-2007 @ 06:33 pm) Comment: Én az IGENre szavazok. |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-24-2007 @ 07:03 pm) Comment: Na, Erikám, most aztán sokat segítettél! Akkor egy-egy szerinted? |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-24-2007 @ 07:04 pm) Comment: NO, IGEN, de melyikre IGEN? Kedves Zoli? |
|
|
|
|
Hozzászóló: prayer (Ideje: 10-24-2007 @ 07:25 pm) Comment: Na,.. ez az! |
|
|
|
|
Hozzászóló: Eroica (Ideje: 10-24-2007 @ 07:25 pm) Comment: Az attól függ, hogy melyik életkorban van.1-től 5 éves, valamint 90-100 éves korig a plátóira voksolok, a közte kévő időszakban a beteljesült, testi-lelkire!! Lyzaaa! Most már meg vagy velem elégedve? |
|
|
|
|
Hozzászóló: lenaneni (Ideje: 10-24-2007 @ 07:50 pm) Comment: De hát ez nem olyan, mint a cipő, hogy eldönthetném, hogy magassarkút, vagy lapossat akarok! A szerelem csak szép lassan jön, jövöget, én meg várom és várom, és még mindig nem érkezett meg, aztán egyszer csak ott van bennem, még több is mindig, mint amenyire vágytam, és csordultig tölti a lelkemet, és elhomályosítja az agyamat, meg minden egyebet elművel velem. Na most, hogy plátói vagy sem, az meginy csak a véletlen műve, mert ha az, akit én éppen megszerettem nagy gyorsan belémszertet, akkor az nagyszerű és boldogan lubickolunk a testi-lelki szerelemben, már amíg ki nem hül. DE ha az illető, akiben én éppen szerelmes lettem ezt nem sejti, nem tudja, vagy tudja, de nem tud mit válaszolni nekem, mert ő éppen másba szerelmes, akkor az bizony nagyon is plátói szerelem lesz, és abban az a jó, hogy sokkal nehezebb kiábrándulni a partnerből, lévén hogy nagyrészt a saját gondolatainkba, álomképeinkbe vagyunk ilyenkor szerelmesek.
Viccet félre: a plátói szerelem a túl félénk, élhetetlen, bátortalan és zöldfülű kamaszok rajongása. Abban a korban a legszebb, és semmivel sem pótólható érzés. Kamaszkor után pedig, csak híg pótkávé, amikor más nyeli a duplapresszót. |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-24-2007 @ 08:17 pm) Comment: Erikám! Elégedett vagyok a válaszoddal! |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-24-2007 @ 08:20 pm) Comment: Kedves Lenanéni! Azt hiszem Te közelíted meg az én álláspontomat, de várom a további hozzászólásokat is! Puszi neked. |
|
|
|
|
Hozzászóló: Anna1955 (Ideje: 10-24-2007 @ 08:21 pm) Comment: Drága Lyzám, a plátói szerelem olyan mintha a kirakat üveget nyalogatnánk, nem a mögötte lévő fini fagyit...:)))) |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-24-2007 @ 08:23 pm) Comment: Annám! A szívemből szóltál! |
|
|
|
|
Hozzászóló: AngyaliAndi (Ideje: 10-24-2007 @ 08:37 pm) Comment: A plátói mindig gyönyörű marad, mert ott az a ha... Ha meg beteljesedik? Romba dől. Szinte mindig. |
|
|
|
|
Hozzászóló: agnes (Ideje: 10-24-2007 @ 09:07 pm) Comment: Ajaj! Andinak nagyon igaza van. Én is csak ezt tudom mondani... |
|
|
|
|
Hozzászóló: blue (Ideje: 10-24-2007 @ 09:11 pm) Comment: Én a plátóira szavazok, mert akkor a gyönyörű érzések mindig megmaradnak mosollyal az arcon, ha viszont beteljesedik, sajnos tapasztalatból mondom, hogy romba is dől, és nagyon nagyot tud ütni a lelken, azt viszont az ember egy életen át hordozza, de, hogy mikor enyhül benne a fájdalom, az más kérdés, természetesen, ahhoz mindkét fél normális hangvitelű megbeszélése szükséges. |
|
|
|
|
Hozzászóló: Tupir (Ideje: 10-24-2007 @ 11:30 pm) Comment: Mindkettőben volt már részem. Én azt hiszem mindegy melyik szerelmet adja a sors, mindegyikbe bele lehet halni, mindegyik ad valami pluszt és mindegyik elvesz egy darabot a lelkedből. Egy ideig minden szerelem csodás, de míg a viszonzatlan szerelem egyszer biztosan elhal- az igazi, valós a szerelem, egy idő múlva véget ér. Ezek után nagyon fontos, hogy mi marad meg. A viszonzatlan után egy fájó ( néha csak idealizált) emlékkép, de az igazi szerelem után ott marad a szeretet, a kölcsönös tisztelet. Talán ennyiben más... |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-25-2007 @ 07:13 am) Comment: Kedves Andykám! Nem kell ennek így lennie! A plátói az csak az érzelmeimre hat, de ha igazi, még ha fájdalmas is utána annak mégis más az érzése. Igaz a plátóiba meg az fáj, hogy soha nem lehet az enyém, mert egyoldalú!
Puszika: lyza |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-25-2007 @ 07:17 am) Comment: Ágikám, most nem azt nézzük, hogy kit hogyan érintett meg az életében, hanem az érzéseket vizsgáljuk, melyik szebb, amelyik beteljesedik, széppé varázsolja életed, de kézzelfogható, vagy a plátói, ami soha nem teljesedik be a viszonzatlanság miatt. De a fájdalma ugyanúgy megmarad, vszont nem tudsz emlékezni, sem a simogatására, sem a csókjaira, sem az ölelésére. stb hú, de hosszú lettem! Puszika Lyza |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-25-2007 @ 07:24 am) Comment: Gabikám, értem én az álláspontodat, de a plátói hiába gyönyörű, a Te érzelmed és a másiké??? Nem fogsz emlékezni semmi szépre, csak a lelked fáj, lehet az is örökké, hogy nem lett a tiéd! Nagyot üt az igazi is ha elmúlik, de legalább ami szép volt az megmarad róla emlékedbe! Legyen az igazi, ha fáj is az elmúlása, még mindig ez a véleményem! Pussz. Lyza |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-25-2007 @ 07:27 am) Comment: Kedves Tupír!
Igen nagyon bölcsen látod a dolgokat! Köszönöm! Puszika: lyza |
|
|
|
|
Hozzászóló: Audrey (Ideje: 10-25-2007 @ 08:37 am) Comment: A plátói szerelmet semmi nem múlja felül. Talán éppen azért, mert viszonzatlan. Ezáltal értékelődik fel. És soha nem ér véget, valahol mindig ott marad az ember lelkében, legfeljebb elfedi valami más. A viszonzott szerelem nagyobb csalódás, és még nagyobb árulás. Kegyetlenül véget ér, és kegyetlenül fájó nyomot hagy a lelkeden. |
|
|
|
|
Hozzászóló: zsuzsuzsu (Ideje: 10-25-2007 @ 09:40 am) Comment: Kedves Lyza! Szerintem egy bizonyos fokig szép a plátói szerelem, mondhatnám úgy is, hogy egy IGAZI szerelem bevezetéseként. Mert egyébként csak szenvedés...
Én is jobban szeretem a kézzel fogható szerelmet, a kölcsönöset!
Zsuzsi:))) |
|
|
|
|
Hozzászóló: blue (Ideje: 10-25-2007 @ 09:59 am) Comment: Lyzám nem értek veled egyet. Volt plátói szerelem az életemben, és ma mosolygunk mindketten, ha meglátjuk egymást, beszélünk, megérintjük a másikat és a lelkét újra, és mégsem fáj, de volt a másikban is részem, ahol viszont nagyon fájdalmas sebeket kapott a lelkem, mert azt adtam oda, és kértem ne törje össze, mégis megtette, sokkal rosszabb volt, mint bármi más, azt hittem belepusztulok. A plátói szép, és mindig van szép emléke, amire lehet emlékezni, viszont, ha valaki nagyon összetöri a szíved, nem biztos, hogy szívesen emlékszel vissza, mégha azt mondják a nagyon, hogy csak a szépre emlékezz, sajnos a rossz dolgok is eszedbe jutnak, és akkor ismét csak a könny, mely megállíthatatlanul csorog a szemedből. Az már más kérdés, hogy idővel a másik féllel tudsz-e beszélni, ha igen, akkor valahol rendezted magadban, de ehhez, azért két ember kell a legtöbb esetben, hogy segítsenek az egyiknek, másiknak a keményebb dolgokon átmenni, hiszen egy igazi szerelem elvesztését minden ember másként éli meg, éli át, viszont, ha kölcsönösen segítenek egymásnak egy idő múlva, valóban csak a szép dolgok jutnak eszükbe, és tudnak egymás szemébe mosolyogni, ez nagyon fontos. |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-25-2007 @ 12:37 pm) Comment: Kedve Audrey!
Egy kicsit vitatkoznék veled, hogy a plátói annyira meseszép lenne! Nem tudom elképzelni, ha egy fantomképbe vagyunk szerelmesek, az olyan csodás lenne! Ugyan is, magunkban kiszínezzük, elképzelünk minden szépet jót róla de ha magát az embert nem ismered, csak a lelkét, de ez sem biztosíték, mert éppen úgy hazudik a szája, mintha olvasná! Sajnos szomorú tapasztalat! |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-25-2007 @ 01:02 pm) Comment: Kedves Zsuzsuzsu! Egyetértek a véleményeddel, mert bevezetőnek az igazi elé én is eltudnám képzelni! Puszika Lyza |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-25-2007 @ 01:04 pm) Comment: Gabikám! Nem írom le mégegyszer, mert Audrey-nek már leírtam! Olvasd el a válaszom!
Puszika neked! Lyza |
|
|
|
|
Hozzászóló: maridecember (Ideje: 10-25-2007 @ 10:54 pm) Comment: Bevallom nektek, nekem mindegy lenne, csak görcsbe álljon már a gyomrom valamitől. Plátói vagy sem? Most úgy érzem, egyre megy. Lényeg a változás, amitől más leszek. |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-26-2007 @ 07:10 am) Comment: Drága Maridecember! Ne tedd! Ezt használja ki néhány férfi a nő sebezhetőségét! Várd meg a Szőke herceget, nem sokáig várat magára, de jól nézd meg, nehogy álruhás ördög legyen!
Köszönöm, hogy megjegyzéseddel megtiszteltél!
Puszi: lyza |
|
|
|
|
Hozzászóló: tiszavirag (Ideje: 10-26-2007 @ 07:30 pm) Comment: A plátói szerelem mindig szép marad, mert a lélekben alakul ki, és mindenki saját gondolataira formálja. A plátói szerelemben csak a szépet látod a másikban, nem ismered meg a rossz tulajdonságait ezért nem is csalódsz benne. De ugyanakkor mégis magányos vagy. Előfordul, hogy egy plátói szerelmeből is valami nagyon szép kialakul. Még ha egy igazi kapcsolat nem is jön létre, van esély egy tartós barátságra. De az igazi boldogsághoz azért szükség van egy olyan társra, aki mindig melletted van, bátorít, megvigasztal, és néha megfogja a kezed, hogy érezd a szeretetet. |
|
|
|
|
Hozzászóló: Lyza1 (Ideje: 10-27-2007 @ 07:36 pm) Comment: Úgy látom, kedves Tiszavirág, legnagyobb részének a hozzászólóknak az igazi kapcsolatra szavaz! Köszönöm, a hozzászólásod!
Lyza |
|
|
|
|
|