[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 242


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


tongue.gif
Fogas kérdés
Ideje:: 10-27-2007 @ 03:52 pm

Anyosom nehany napja szajfajasrol panaszkodott, (pech hogy a korme nem fajt, elbirnek nelkule nehany napot, es meg talan latogatnam is a karantenban...) fekely keletkezett az inyen, mivel a protezise irritalta. Nosza rajta, elment a fogorvoshoz, (en inkabb rablonak neveznem azt az orvost aki itt fogdoktorkent tevekenykedik; iszonyu draga!!!) ahol is kozoltek vele, hogy nehany napra le kell mondania a fogairol. Khomm. Volt is nagy siras rivas, idegeskedes, ajtocsapkodas, savanyuarc vagas, miegymas. En nem kicsit rosszmajuan mar alig vartam, hogy elnemuljon egy ket napra, de azert a humanum is megszolalt bennem mert hoztam haza a melohelyrol harom darab maszkot. Eljott a nagy nap, anyosom a martirok arckifejezeset magara oltve elbattyogott a fogorvoshoz, en meg hazitunder modjara takaritottam, mostam foztem, meg majdnem vasaltam is (!!!). Nehany ora elteltevel a ferjem felhivta telefonon, mikor er haza, majd mosolyogva tette le a telefont. Odasugta nekem:-Mar tuti nincs foga... A kerdesre valaszolt kozvetlenul a szokasos kormondatok nelkul, es egyszavakban!:) Izgalmas volt a varakozas, en kozben azon rettegtem, el ne rohogjem magam veletlenul, mikor meglatom, mert azt egy eletre nem felejtene el nekem a Draga anyuka. Nem is rohogtem. Hazaert, sallal beburkolozva, felrobogott a konyhaba, kitekerte magat a salbol, es magara oltott egy maszkot. (Pedig a mumiajelmez sem allt rosszul neki...) Az ebed baratias egyuttertesben zajlott, CSENDBEN, NYUGALMASAN, meg a kanal zorgeset is meg lehetett hallani. Mi az asztalnal, a ferjem a lanyunk es en, anyuka meg a dohanyzoasztalnal a nappaliban. Ehhe:) Na, gondoltam nem furgfangosabb tolem, ha ragyujt, tuti leveszi a maszkot, maximum majd en is eppen akkor cigizek egyet, es megnezem a behorpadt pofijat. Vonultunk az erkely fele, o surog forog, nezelodik mit is tudna csinalni hattal nekem, nekiallt viragot ontozni. Elfordulva. Na neeeeeeeeeeee. Az hogy mar harmadik napja esett az eso mintegy fiyelmen kivul hagyta. En pedig nem latok semmit. Sebaj. Majdcsak kiugrasztom a nyulat a bokorbol. Ahogy telt az ido egyre jobban ereztem mennyivel nagyobb a csend, es mennyivel nyugodtabb a legkor az o folyamatos 120 decibeles ordibalasa nelkul. Csak a szajat, az arcat pillantanam meg... Csak egy fel masodpercre.. Es bejott! Epp a vacsorahoz keszulo szoszt kostolta meg, mikor a lanyunk az erkelyajto fele vette az iranyt ami nem volt bezarva. Anyuka magarol elfelejtkezve fordult es kiabalt ra, hogy Chiara neeeeeeeeeeee!Nem sabad odamenni!!!! Mar az elfuseralt sz" betu meglehetosen vicces volt, na de az arca! Azt latnotok kellett volna! A ferjem szerencsere hamarabb nyeritett fel mint en, igy ra haragudott meg egy rovididore, en pedig ebbolprofitalva konnyhullasig rohogtem. Jo volt.

Mara a csend megszunt, az anyosomnak tobb foga van mint volt,nhangosabb mint valaha, de mivel a protezist felujitottak vastagabb lett valamivel. Igy az elfuseralt "sz" betuje megmaradt.:)))



Utoljára változtatva 10-27-2007 @ 04:12 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-28-2007 @ 03:12 pm)

Comment: Ez csúcs! Azért nem szeretnék ilyen cipőben járni. pussz: gaby))))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-28-2007 @ 03:17 pm)

Comment: Koszi Dongabyblue hpgy itt voltal. En sem szeretnek ilyen cipoben jarni, de a kisordogom nem hagyott nyugodni, ki kellett irni magambol a rosszasagot. Azert egyuttereztem am vele..:) Puszi


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-28-2007 @ 04:07 pm)

Comment: Már reggel is olvastam, de olyan álmos voltam, nem volt erőm írni. Viszont röhögve mentem aludni, az éjszakai műszak után,....ami úgyí nem semmi. Jó hogy kiirtad magadból,....mert megérdemli! Mármint a figyelmet,...és azt megkapta....hihihi. Na azért nem kell "dicsekedni" ám. Nekem is, valami hasonló volt a mama...Egyszer mérgében azt mondta: -vegyem tudomásul, hogy semmi közöm a gyerekhez, mert az tiszta apja,....jaaa,....én meg szívességből szültem a fia helyett,....


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-30-2007 @ 06:08 pm)

Comment: AGNES. Koszi a figyelmed. Ki kellett irni, igen, ha neki mar nem olvashatok be alaposan. (mindig:)) A"tiszta apja" szindroma nalunk is ismert, ha rajtuk mulna, a gyerek csak az apja nevet tudna, anya, mama egyaltalan nem letezik. Na de szerencsre kivaloan beszelek magamrol egyes szam harmadik szemelyben:) Igy anat is hivja manocska neha:) Amugy megjegyzem, az anyosom eppen a fogdokinal dekkol, ki tudja? Talan megint ures szajjal er haza?:DDD Udv neked.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds