[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 124
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 125

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Válasz
Ideje:: 11-07-2007 @ 10:18 am

A Rien blogja alatti bejegyzésed további válaszra sarkalt.
Ne haragudj nem tudom szótlanul hagyni, hogy nem értek veled egyet. Nem, egyáltalán nem kellene ennyire szélsőségesen reagálnod a dolgokra. Számomra sem azt jelenti a szerelem, hogy hülye vagy, hanem inkább azt. hogy elfogadod az illetőt olyannak amilyen. Hiszen szereted, szerelmes vagy belé. Tehát akkor is szereted, ha szegény, ha kissé félnótás, ha nős (!), ha van gyereke (akár több is), ha beteg...stb..

Ugyanez a véleményem a házassági szerződésről is. Ha már azon kell gondolkozni a házasság megkötése előtt, hogy kinek milye van és mit vihet el válás eseten...akkor az már nem is házasság. Nálam ez a szó a közösséget jelenti, az együtt küzdést, az együtt élés minden vonzatát. Lehetek szegény vagy gazdag azzal az emberrel, akivel együtt élek megosztom mindenemet amim van. Mert szeretem...

Szerintem a szerelem nem válogat. Ezért van, hogy nagy korkülönbséggel, szakadéknyi vagyoni ellentéttel, házasságon kívül is születnek nagy szerelmek. Gondold el mi lenne, ha mindenki mérlegelne? Sosem születnének nagy szerelmek vagy kapcsolatok mivel megölné őket a körülmények összejátszása. De vajon ezek az emberek mind hülyék, mert nem nézik meg a másik ember vagyoni, korbeli vagy más hiányosságait?

A másik amire reagálnék az az, hogy a házasságok és a benne lévő emberek sem egyformák. Nem lehet általánosítani. Van, akinek többet jelent a házasság van, akinek semmit. Én 14 év után váltam el, de nagyon nehezen. Nem azért mert még szerettem az ex-férjemet, hanem azért, mert egy egész addigi életet adtam fel. Nem volt könnyű...tudom, van sok olyan nő is, akinek nem számít semmit egy másik emberrel eltöltött élet. De vajon, ha már nem megy a szekér, ha a hétköznapokban sem érti meg egymást két ember, akkor mi a megoldás?...



Utoljára változtatva 11-08-2007 @ 09:18 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-07-2007 @ 01:57 pm)

Comment: Remélem Aud olvassa, és megérti, hogy mire gondoltál Te, és mire én, de amit leírtál, nagyon igaz, pontosan így gondolom én is. A szerelemben mindkét fél egyenlő, és nem számít a vagyon, ha igen, akkor az egyáltalán nem szerelem. Minden tiszteletem a Tiéd.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-07-2007 @ 02:13 pm)

Comment: Bármennyire is érthető az érzelmekre alapozni mindent, mégis úgy érzem, igazából ez a szélsőség. Ott kezdődik a dolog, hogy a házasság maga egy szerződés, mégpedig szóban és írásban, tanúk és hivatalos személy előtt. A másik dolog, hogy olyan ember még nem született, aki irányítani tudta volna az érzelmeit. Sem azt, hogy szeret vagy sem, sem azt, hogy az érzelme milyen erős legyen, sem azt, hogy meddig tartson. Hiába alapítja a legtöbb ember pusztán a szerelemre a házasságát, azok nagy része mégsem bizonyul hosszú távon boldognak, tartósnak, sőt, gyakran gyűlöletbe fordul. Vagyis egy irányíthatatlan, befolyásolhatatlan érzelemre, és csak arra alapozni, nos szerintem épp ez a szélsőséges, és óriású kockázattal járó.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 11-07-2007 @ 02:15 pm)

Comment: Köszi Gabi :-)


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 11-07-2007 @ 02:21 pm)

Comment: Nem igazán értelek Laci. Szerinted a házasságok alapjait ne az érzelem, hanem az anyagiak döntsék el? Én nem tudnék egy kiszámolt kapcsolatban létezni. Ott nem az érzelem dominál, ezáltal valószínű, hogy halott a dolog. Ezek után kiváncsi lenék, hogy te hogyan alakítod az életed. Aki elvált az már óvatosabb, megfontoltabban dönt és nem ugrik bele mindenbe. De vajon ez nem öli meg a szerelmet? ez nem vezet szélsőségekhez?


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 11-07-2007 @ 02:26 pm)

Comment: Nos - abban a pillanatban, hogy összeházasodtok, törvény szabályozza az életeteket, ha akarjátok, ha nem! Hogy ezt ki hogyan fogadja, ki hogyan éli meg, az már más kérdés! Megpróbálnak beleszólni az életetekbe - innetől aztán már teljesen más kérdések merülnek föl...Tök mindegy, hogy házassági szerződés, vagy egyéb dolog, maga a házasság is egy szerződés, és Te is tudod, hogy ha nincsen külön ez leírva, a törvény akkor is vonatkozik mindkettőtökre! Ha valakinek ez nem felel meg, vagy visszásnak tartja, nem szabad összeházasodni ...A házasságnak semmi köze a szerelemhez, vagy a tartós kapcsolathoz - törvény ne szabályozza azt, hogy szeretsz e valakit, és azt se, hogy meddig éltek együtt...


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 11-07-2007 @ 02:30 pm)

Comment: Igen mickey, én is így gondolom. A házasságot az ember szerelemből köti, utána már minden közös. Ha viszont elválnak az útjaik, akkor legyen bennük kompromisszum, fele-felébe mondják ki a végső szót. Ehhez nem kell házassági szerződés, csak empátia egy másik emberrel szemben, akit már nem szeretsz annyira, hogy vele élj.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-07-2007 @ 03:26 pm)

Comment: nyithatnál egy ilyen topicot, mert megérne egy hosszabb beszélgetést a téma... mert hiszen tudod, ha valaki, én biztosan a szerelemre szavazok, de azt is látom, hogy a házasság mégis valami másról szól, vagy másról kellene szólnia, vagy csak a világ változott és még nem nőttünk fel az új feladathoz... mert a házasságban értékek teremtődnek, nemcsak érzelmi, de anyagi értékek is, emberéletek jönnek létre, akiket nem érdekel, hogy szerelem van e házban, csak az érdekli őket, hogy szeretet legyen... nagyon sok ellentmondás van ebben a témában, talán segíthetnénk egymásnak tisztábban látni, ha beszélgetnénk róla...


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-07-2007 @ 04:09 pm)

Comment: Itt is mondom, amit már sokszor, sokféle formában: nem tudok mit kezdeni a szélsőségekkel. Képtelen vagyok úgy látni a dolgokat, hogy csak az érzelmek vagy csak az anyagiak. Ahogy Mickey is írta, a házasság már eleve egy törvényileg szabályzott kapcsolat. Sok előfeltétele van, de az speciel nem, hogy bizonyítsa az illető, hogy szereti, sőt, mindhalálig szeretni fogja a másikat. Hiszen erre nem is lehet számítani, bár előfordul. Aki nem csak szívvel, hanem ésszel is megy a házasságba, az nem csak azt mérlegeli, hogy ő mennyire szereti a másikat, és szerinte a másik mennyire szereti őt. Bármilyen romantikus elképzelés, hogy mindörökre úgy marad minden, mint az elején, azért az csak belátható, hogy ritka, mint a fehér holló.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 11-07-2007 @ 04:27 pm)

Comment: De jó ötlet Ági:-) köszönöm, ha más nem majd mi feltöltjük a fórumot, van elég élmény anyagunk .-)))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-07-2007 @ 04:29 pm)

Comment: bocs, de nem bírtam ki... feltettem a fórumba a témát.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 11-07-2007 @ 04:35 pm)

Comment: Hidd el Laci valahol értem és érzem, amit mondasz, de valahogy minden porcikám tiltakozik ellene. Én az vallom, hogy két ember, ha nagyon szereti egymást akkor összeházasodik, minden hátsó szándék és vizsgálgatás nélkül. Nem nézik egymás bankszámláját vagy holmiját, hanem egyszerűen összeköltöznek elosztják egymással a vagyonukat. A házasságban alapvetően úgyis feleződik minden. Persze mindenki tudja, hogy a szerelem egy idő után megkopik és talán el is múlik. De az elején ezt mérlegre tenni egy vagyonosodási vizsgálattal szemben még sem tenném. Ez olyan mintha direkt várnám a dolgok végét, hogy akkor majd hogyan szabaduljak meg a már nem kívánt személytől. Talán rózsaszínben látom a világot, szerinted, de nálam első a szerelem, amiért egy házasság megköttetik és nem egy bankszámla zsíros öszegekkel.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 11-07-2007 @ 04:37 pm)

Comment: Na de Ági....kihasználtad, hogy én még dolgozom!? :-)))) (semmi gond, örülök, ha érdekel a téma)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-07-2007 @ 05:25 pm)

Comment: Már megint ellen kell mondanom, de nem szívesen. Ha az ember egy házasságba lép, nem csak a fellángoló érzelmei miatt, hanem pl. a hasonló érdeklődés, értékrend, célok miatt, az nem jelenti, hogy zsíros bankszámla játszik. Szegényen is lehet házasodni - tudatosan is, úgyis, hogy komoly vagyoni különbség van a két fél között. A lényeg (szerintem), hogy mindezt tudja, számítson rá, készüljön föl, és vállalja. Ne hitegesse magát azzal, hogy a szerelem majd mindent megold, áthidalja a különbségeket, ellentmondásokat. Mert hosszú távon nem fogja!


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 11-07-2007 @ 08:13 pm)

Comment: Laci, ezzel az utolsó hszeddel egyetértek, csak annyiban nem, hogy erre a boldogtalan igőszakra készülni kellene. Még annyit, hogy szerintem a szegényebbeknek eszükben sem jut vizsgálódni egymás tulajdona után. Ők akkor is boldogok...


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 11-09-2007 @ 03:56 pm)

Comment: En egyetertek azzal, hogy nem szukseges a szerzodes. Az ember hazassagot egy eletre kot. Ha aztan az elete maskeppen alakul es el kell valnia ket embernek vannak jogaik, vannak ugyvedek akik meg tudjak itelni aztan, hogy mi kie, mit hogyan es hogyan tovabb. Bar embernek maradni ebben a szituban sem felesleges, es ha a ket fel meg kepes egymassal kommunikalni, ugyved sem kell hozza, hogy a vagyonon, legyen az kozosen szerzett vagy hozott a valaskor megosztozzon.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds