[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 85
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 85


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Csak úgy
Ideje:: 11-07-2007 @ 11:12 am

Az előbb olvastam egy Hszt - valahol az Óperenciáson is túl-, és miután sikerült a szám széleit a füleimtől eltávolítani, arra gondoltam, hogy akár Józsibácsi esete! Amikor is az öreg folyton szidta a kutyáimat, hogy azoknak a rohadt dögöknek soha nem áll be a szájuk, és hogy igazán megtaníthatnám már őket, hogy fogják be néhanap. Naná, hogy eszembe jutott, hogy én még soha nem hallottam az ő kutyáját példának okádék nyávogni, vagy éppen kantátát énekelni. Aztán egyszer csak nem álltam meg szó nélkül, és el is mondtam neki. Erre az öreg felhorkant, hogy az bizony az ő udvarán ugat, és ugyan ahhoz nekem meg mi közöm van? Az óta is csókoltatom a Józsibácsit, meg az összes utódját, merthogy nagy bölcs az öreg. És népes rokonsága szintúgy.


Utoljára változtatva 11-07-2007 @ 11:12 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-07-2007 @ 11:21 am)

Comment: :DD Na ja, hát, ezek a Józsibácsik má' csak ilyenek, nem is beszélve a Józsinénikről - azok aztán képtelenek a saját portájukon sepregetni, mert ülnek azon a nyavalyás seprűn :)


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 11-07-2007 @ 11:35 am)

Comment: Ilyen bölcsekkel vagyok én is körülvéve, kedves Laci. Ismerem őket. Puszi.Lena


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 11-07-2007 @ 11:37 am)

Comment: Képzeljétek el - többször jártam kinn Svájcban - Zürichben, és ott nem ugatnak a kutyák, pedig van bőven - valakitől azt hallottam, hogy elvágják a hangszálaikat, hogy csönd legyen - szerintem hülyeség, de tény, hogy egyszer sem hallottam ugatást! Talán etetik őket rendesen? Vagy mi lehet a titkuk? Na viszont mi is kutyussak voltunk kinn egy hétig, és Ő sem ugatott egyet sem! : ))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-07-2007 @ 11:40 am)

Comment: Mickey, hogy Svájcban így van-e, nem tudom, de az tény, hogy ez a kegyetlen eljárás létezik, láttam erről egy riportot. Na, hadd ne mondjam, miféle gondolataim támadtak ezen kutyatulajdonosokat illetően, akik képesek az ilyesmire... Na, meg, aki elvégez egy ilyen műtétet, azzal se bánnék kesztyűs kézzel!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-07-2007 @ 12:00 pm)

Comment: Nomega bagoly és a veréb... - főleg, ha megugatja őket a kutya! ;)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-07-2007 @ 03:20 pm)

Comment: jaj, melyik hsz, és kiről van szó??? :))) amúgy nem is érdekel, mert az a lényeg, hogy írtál -köszönet Józsi ángyomnak, vagy ki a csudának, felőlem lehet Julcsa bátyó is... én meg amúgyis mindig magamra ismerek, csak nem foglalkozom vele:)))


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-08-2007 @ 06:55 am)

Comment: Ami a hangszálmetszést illeti, olvastam erről egy kutya kiképzésről szóló könyvben, miszerint a dzsugheloknak nem a hang kiadása a lényeg, hanem maga a cselekvés. Tehát a hangszálmetszés nem jelent semmit, nem lesznek ez által kátrányos helyzetűek. Persze azonnal elrohantam a Kutyák Országos Szervezetéhez (ejtsd: KOSZ), és ott az érdekvédők elmondták, hogy azóta is keresik azt a kutyát, amelyik ezt a nyilatkozatot tette, és amennyiben megtalálják, tiszta sör, hogy ha eddig fiú volt mondjuk, akkor ez után nem lesz az. Ha lány volt az illető eb, akkor ezek után valóban nem fog nyilatkozni tudni. Ha jól értettem az Ombudsdog tájékoztatását. Ami viszont a sepregetést illeti, állítólag egy kutya is képes százat csinálni, viszont az már nem bizonyos, hogy a saját portáján, legfőképpen, hogy seprővel. Bagoly ügyben még nem értem el Harry Potter nevű tudós egyént, így nem nyíladozhatok. És még ide kínálkozik Szem Pilla, miszerint akinek nem Inge, attól még lehet Helmut, vagy Jürgens. Pledájul és többek ködöt. Köszöntem, hogy ránéztetek! (elnézés)


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 11-08-2007 @ 12:07 pm)

Comment: Kapitány, csak olvaslak, és máris van bolg-ötletem! Igen, kutyás, szomszédos, vicces. Hú, már most muszáj vigyorogni! Köszi! Józsibához meg: kitartást (ha még él az öreg)!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds