[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 233
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 233


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Titkosítás
Ideje:: 11-11-2007 @ 04:49 pm

Mint tudjátok, nem politizálok. Nem és nem. Nem értek hozzá. De mert sok mindent nem értek, megkérdezlek Benneteket, hátha van tippetek, mi miért történik kis hazánkban.

    Vettünk valami izé nevű skandináv vadászrepülőket. Biztos szükség volt rá. Nem azt vettük ugyan, ami olcsóbb lett volna, de meg lett magyarázva, hogy mégis. Nem ez a lényeges. A vállalat ellen saját hazájában vizsgálat indult, korrupció gyanújával. A vizsgálat kiterjedt a vállalat múltbeli üzleteire, így a magyar megrendelésre is. Amaz országbeliek kérték a magyar felet, hogy vizsgálná ki az üzletkötés itthoni részleteit. Mondtuk ugyan, hogy ááá, itt nincs semmi smafu, de csak kötötték az ebet a karóhoz. Erre felállt egy vizsgálóbizottság, ami el is kezdett ténykedni. Eddig világos? Eddig még én is fogom az adást.

   A bizottság tehát tett-vett, kihallgatott, meghallgatott, utánanézett majd írt egy jelentést. Hogy ebben pontosan mi áll, nem tudtuk meg. Megjegyzem, a vérnyomásom ekkor még a korábbi szinten állt, hiszen egyrészt mit értek én az ilyesmihez, másrészt tényleg azt gondoltam, hogy formalitás az egész, hiszen semmi konkrét vád senki ellen el nem hangzott addig sem. És ekkor jött a meglepi. Az egész jelentést, úgy ahogy volt, negyvenöt évre titkosították.

  Gondolkodni kezdtem, nyilván rosszul. Ha senkinek semmi rejtegetnivalója nincs, mindenki tiszta, nem sikkasztottak, nem fogadtak el csúszópénzt, nem vásároltak meg döntéseket, nem vettek bóvlit a közpénzen, akkor miért nem tárják ezt büszkén a Köz elé? Mi az, hogy negyvenöt évre titkos? Ha viszont kiderült némi turpisság, miért kell azt rejtegetni? Nem éppen az lett volna a bizottság feladata, hogy ezeket feltárja? Ha személyi konzekvenciái vannak, nyilván az is lényeges lenne, hogy akinek nem tiszta a keze, ne nyúlhasson többé a közpénzekhez, nem? Arról sem hallhattunk, hogy bárki lemondott volna, bárkit elmarasztaltak, leváltottak volna az üggyel kapcsolatban. Miért jobb nekik is a szóbeszéd, a sustorgás – ami ezek után nyilvánvalóan és teljes joggal lábrakap – mint az egyenesség?

   Minden országban vannak államtitkok, amik publikálása nem célszerű. Adatok, jelszavak, személyek és funkciók stb. maradjanak csak a titkos akták mélyén. De hasonló esetben a titkosítás a demokrácia megcsúfolása szerintem. Elveszik a jogomat, hogy belelássak egy olyan vizsgálat eredményébe, ami az én adóforintjaim sorsáról is tudósítana. És: nincs tovább appelláta.

   Mint mondtam, nem értek a politikához, de amit csak meg kell tanulni, készséggel megtanulom. Kedves Adóhivatal! Megtisztelő, hogy érdeklődik a jövedelmem iránt. Kicsi pont vagyok én, nem érdemlek ekkora nagy figyelmet. Ezúton jelentem, hogy éves bevételeimet megvizsgáltam és rendben találtam. Minden pontosan annyi, amennyi. Ezzel kapcsolatos adataimat negyvenöt évre titkosítanám, úgyhogy további információt az ügyben sajnos, nem adhatok.

 Hogyan? Hogy úgyse élek már negyvenöt évet? Pech, de alighanem igaz. Sosem tudom már meg, mi állt abban a jelentésben.



Utoljára változtatva 11-11-2007 @ 08:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-11-2007 @ 09:11 pm)

Comment: Majd a másik kormány nem titkosítja, hanem szép lassan másra dobálja, vagy egymásra, vagy még ugyenez a kormány fecseg ki mindent. Nem politizálok, mert attól csak a vérnyomásom megy fel.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 11-11-2007 @ 10:00 pm)

Comment: Nézd a jó oldalát: eddig mindent 80 évre titkosítottak, ezt meg már csak 45-re. Mérföldkő ez a hazai közéletben, én mondom. :) Az viszont jó poén volt, hogy Magyarország meg a demokrácia... :)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-11-2007 @ 11:10 pm)

Comment: Az Adóhivatalos ötlet zseniális, ha nem kopirájtos, én is alkalmaznám alkalomadtán :) Az meg tök nyilvánvaló, hogy éppen azért titkosították, mert rohadtul nem tud senki bizonyítani semmit, viszont lehet feketeseggűnek titulálni az "ellen"-t - az istenadta nép egy része meg tátott szájjal nézi ezt, és még homlokráncolva hümmög is hozzá. Meg sem lepődöm, kedves Emericus - szeretem az írásaidat, azért amit és ahogy láttatsz.


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 11-12-2007 @ 09:05 am)

Comment: Sajnos így működünk, Hofi szavaival élve: minden szinten. Sokszor feltettem a kérdést, akarok-e ebben részt venni. Rájöttem, ha nem, akkor azzal kell kezdenem, hogy felmondok a melóhelyemen (ami egyenlő lenne az éhenhalással). Nincs is más választásunk, mint asszisztálni az ocsmányságokhoz. Az adóhivatal elől pedig, igen! Titkosítsuk le mi is!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.49 Seconds