[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 153
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 153


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Tisztelt H. C. Andersen
Ideje:: 11-14-2007 @ 10:46 am

Alulírott (névtelen) foszfor értékesítéssel foglalkozó kiskorú kisiparos azzal a kéréssel fordulok Önhöz, Mr. Andersen úr, hogy a velem megkötött, sacc/kb kétszáz éves együttműködési megállapodást azonnali hatállyal felbontani szíveskedjék.
Ön akkoriban egy ismert magyar feltaló elvtárs biznicében bízva, jó megélhetést, új lábbelit és sült libát ígért nekem, ám az azóta eltelt idő ellenére is hajadonfőtt és mezítláb járom az utcákat, a hidegtől reszketve, éhesen, padlásszobánkat privatizálták, az abból befolyt csekély pénzforrást kórházi kezeléseim felemésztették, a hajléktalan szállón eltöltött időszak arra volt jó, hogy az ott állomásozó sokdiplomás emberek tandíjmentesen tanítottak, papírom ugyan nincs róla, de beszélek és írok 16 nyelven perfect, a jogszabályokban, a gyógyításban és az űrprogramban otthonosan mozgok és furcsa praxist követett el hipotalamuszom: délre tart, amerre az ön csúf kiskacsái. Pontosan nem tudom, merre is van Dél, de ha észak irányába fordulok, 180 fokos fordulattal remélhetőleg megtalálom az útirányt.
Időközben megismerkedtem Herr Jacob és Wilhelm Grimm urakkal is, akik kecsegtetőbb élet perspektívával garantálnák sorsom reményteljesebb fordulatát. Igaz, hogy eleinte lencsét kellene válogatnom, esetleg nagyüzemi konyhát vezetnem a Vendéglő a Hét törpéhez fogadóban, de a végkifejlett mindenképpen valamelyik királyi családba történő beházasodás alternatívája lenne, ahogy korosodom, úgy kerülnek előtérbe a személyes érdekek. Ezt ugye Ön is megérti, Mr.
Felhívnám kedves figyelmét arra is, hogy míg az Ön életművében csak a hó csillogása feltűnő, addíg a Grimm fivérek háza tájékán márvány a burkolat és 24 karátos arany fúga ragyogja be a napnál is világosabban a környéket.
Ön felett eljárt az idő, Mr. Ha nem vesz önmagán erőszakot, nem vált át pozitív életszemléletre, ott végzi be, ahol hősei, kérem, engedjen el, hogy élni tudjak, örökké és máshol.
U.I.: Levelem mellékleteként küldök Önnek egy öngyújtót...ez is egy csodálatos tűzszerszám...


Utoljára változtatva 11-14-2007 @ 10:53 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: 102
(Ideje: 11-14-2007 @ 10:52 am)

Comment: "henial, Pablo, henial!" (Tage Danielsson: Picasso kalandjai)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-14-2007 @ 11:09 am)

Comment: Hogy mi? (Tudom, ismerem, azt hiszem, de így és itt és ebben a formában dunsztom nincs...) No de köszi, hogy erre jártál, amerre a madár se jár ésatöbbi...


Hozzászóló: 102
(Ideje: 11-14-2007 @ 11:15 am)

Comment: egyszerü, lineáris dícséret akart csak lenni, minden hátsó gondolat nélkül. ;) foszfortól az öngyújtóig...


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-14-2007 @ 11:27 am)

Comment: Pláne köszönöm!:) kedves Comandante, pláne:)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-14-2007 @ 12:44 pm)

Comment: :) Szuper, nagyon tetszett :)))


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-14-2007 @ 01:16 pm)

Comment: Köszi:)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 11-14-2007 @ 02:00 pm)

Comment: Arany vagy persém! :) (Nem János! :)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-14-2007 @ 06:26 pm)

Comment: Pirom, te meg egy alkimista, köszönöm, csak látnád, hogy ragyogok most:)))))


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 11-14-2007 @ 11:29 pm)

Comment: Jó sokáig bírtad a tűzgyújtás fortélyainak kifinomítását, egy helyen...és írtad egyszuszra ...Ezért jár a dicséret:) Puszi: Éva


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-15-2007 @ 01:23 am)

Comment: Kedves névtelen barátom! Segíteni szeretnék Önnek. Mióta Hamu Pipőke kimondta a boldogító igent, azóta keresnek a nővérei egy mindenest. Bár a pénz nem sok, de őn lehetne a /cimzetes/ házvezetőnő. Kérem teljes ellátás, szállás…… Palacsintásék sütőlányt keresnek. Ők egész jól fizetnek, bár Király úr nagy veszteségeket szenvedett, de ha késve is, megjött az esze. Tegnap volt érte az állomáson…….. A szomszédom pedig egy szőnyegkészítő kisiparos, akinek repülő szőnyegeit kellene elnavigálni. Bár mostanában Egyre több a szőnyegeltérítő,…de ezeregy éjszakai vezetés után nyugdíjba mehet, és egy garzont kap, Holle anyó Szállodájában……Remélem megtetszett valamelyik ajánlatom,….és igy segítségére lehettem. Üdvözlettel: Ali Baba és a negyvenek.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-15-2007 @ 07:37 am)

Comment: Tisztelt Andesen Úr! Az Ön szobája most hideg, de halála után lángot gyújt a gyermek-felnőtt lelkekben. Garancia biztosítva! Szeretettel: a Jövő Idő


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 11-15-2007 @ 09:45 am)

Comment: A kis gyufaárús lány - mese... Írásodban azonban igaz dolgok elevenednek meg - s mint szintén kisiparos - küldök benzint az öngyújtóhoz.


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-15-2007 @ 09:45 am)

Comment: Igen, kedves Éva, a hűség nem mindig kifizetődő... Most látom, ahogy tágula pupillám...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-15-2007 @ 09:52 am)

Comment: Jót mosolyogtam.gaby)))


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-15-2007 @ 10:00 am)

Comment: Kedves neves barátom, Ágnes, hirtelen megzavart e felém áramló ajánlat-áradat...sokukért keletre kellene mennem, Holle mamihoz északra...aztán Oscar, Mr. Wilde is megkeresett, okos és bölcs ember lévén majd el is gyengülék ajánlatán (és a pasin), de nem igérve női szerepeket, tovább is léptem hete ro-hangálok kis magyar honban Arany Laci után, de Benedekelekeltem és jelen időben Kolozsvári Grandpierre Emil e-mailját olvasva Csodafurulya, esetleg Laci édesapjánál mosnék leplet, ha be nem perelnek tiltott tűszerszám végett Békakirályfiék, asszem ennél az ajánlatnál maradok, kétszáz éve nem aludtam ki magam. (Na és az a Csóka is rám férne, elvégre:))


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-15-2007 @ 10:04 am)

Comment: Najanaja, Erika, ez az! Lángot gyújt! Ha Zsiga bácsi kis Csöréje elkerülte volna a Mr.-t, tán békés és nyugodt családi környezetben, netán Angelina Jolie-nál Pittbe akadva boldogan élne, ha meg nem halna:)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-15-2007 @ 10:08 am)

Comment: Továrisom, réges régi lehet az a pöcsét a kis iparodon-ugye-é nem veszed ezt tőlem zokon,- de azóta más a nóta Kuvait és Édentől keletre is, a kisgyermekek nem isznak kátrányos Bambit, tök gáz...az öngyújtó is szikra pattant legott...


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-15-2007 @ 10:09 am)

Comment: Gaby-bluem, ennek szívből örülök:)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 11-15-2007 @ 10:56 am)

Comment: Megmozgattad a fantáziámat, ez már önmagában is jó, de az írás amúgy is... :)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-15-2007 @ 01:16 pm)

Comment: Köszönöm, horim, örültem nyomaidnak itt is:)


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 11-15-2007 @ 05:21 pm)

Comment: Nagyon szellemes írás! Elgondolkodtató, ugyanakkor mosolyra fakasztó... Jó volt olvasni! Üdv.: Péter


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-15-2007 @ 05:57 pm)

Comment: Elgondolkodtató és még vidám is...:)))) Így kell ezt kérem megírni...:)))) Nagy gratula...:))))


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-15-2007 @ 06:14 pm)

Comment: Köszönöm, Péter, van benne-reményeim szerint-egy kis skandináv csavar, direkt nem svéd, de mesésen beszédes...Örültem ittjártadnak-szavaidnak:))


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-15-2007 @ 06:18 pm)

Comment: Olálálá, kedves Anna, ennyi mosoly:)) Már megérte megírnom:))) Köszönöm szavaid és mosolyaid itt:))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds