[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 156
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 156


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Én csak kimentem pisilni a budira és megszűnt a Tsz
Ideje:: 11-16-2007 @ 10:27 am

Hirtelen történt. Aznap hó sem esett, csak a derült égből süstörgő mennykő csapott be, amit egy olyan emberfia-lányának, akinek aminosavas családi lemenő ágában több a mezőgazdász, mint az arisztokrata (osztrák, nemesi hemoglobinra utalva itt),- nehéz könnyek nélkül tudomásul vennie.
-Nem mondjátok komolyan...Megszűnt a Tsz?
Ennél az eseménynél Solohov elvtárs már nem volt jelen, szerencsére, mert ő egy korábbi hasonlóan sürgős vese-esemény -emberi sorsot véve alapul- kötelező olvasmányként a frissen meszelt és majom komposzt hasznosítási ügy kapcsán-egy mélyebben fekvő szakaszon szántott új barázdát emlékeimben.
A budi a tornácos vanyarci háztól huszonkilenc méterre helyezkedett el, nem működött a térerő, ezért nem hallottam, ahogy a Kocsisék unokája, Koller Sanyi közölte a hírt nagyapámmal, hogy a Szurdokpüspöki Termelőszövetkezetnek új helyrajzi számot adtak, lévén ezentúl Szlobonyik Paja magántulajdona.
Pedig nem a Háború és békével indultam el, csak egy vékonyka olvasmányt csaptam a hónom alá, R.D. Laing: Tényleg szeretsz...? c. könyvét, tudod, amiben Jack és Jill férj és feleség, szeretik egymást, Jack rendre gyanakszik, hogy Jillnek viszonya van Tommal, Dickkel, vagy Harryval, de téved, mert Jillt John putyputyolja, Tom csak vigasztalja és Harry szereti, aki talán Joan férje, de Joan Jackbe szerelmes, aki Jill barátnőjét dugja...Én csak pisiltem és megszűnt bennem a szerelem.
Fura neked? Nanáhogyaz! De maradtam konkrét nő, ugyanolyan ösztönöktől gerjedt és őszinte, mint amilyen voltam annak előtte, csak kevesebb eseménnyel, érted, ugye? A napi szinten sok, heti szinten kevéssé alakult, a szájon át lélegeztetés műfajt kihagyva a konkrét és egészséges testmasszázs célirányos megközelítése mentén epedezve.
Figyelj, engem nem altatnak el a költészetből elsajátított sehol sem konkrét mondatok-na ne má', mindjárt a Zámbó Jimmyt is eldalolná, vagy a Schellde hullámos vízén hattyús-Tanhajzeres mosolygással eszem-vesztett rajongásomat kezdeményezi...Ismerem azt a fajtát, kevésbé romantikus, aki a romantikát hozza, a sliccéből indul ki, aki bátor és tettre kész. Annak egyből bedőltem, aki a "Veled szívesen fűrészelnék" kezdetű mondattal etetett be.
Óh, akinek fontos az igazság, annak eszébe sem jut a hazugság, annyira az alapelve, megfigyelted? Én meg. Meg hát.
Szóval, én csak pisiltem egyet és megszűnt bennem a lárma. Csend lett. Pisilnem kellett ahhoz, hogy tudjam, én is konkrét ember vagyok. Arról tudnom kéne, ha nem lennének vágyaim-álmaim...Sokat dumálok az Én-ről, hogy érts és láss, tiszta vágy vezet, konkrét csávó, - akiben én vagyok a konkrét. Nincs kedvem hozzád, valami mást rajzolok éppen: egy budit.
Szeretnék úgy kijönni, hogy kint a világ szűnik meg és bent valami éppen megszületik.


Utoljára változtatva 11-16-2007 @ 10:52 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-16-2007 @ 10:30 am)

Comment: Az utolsó mondat jó lenne, a többi:)))))))psz:g


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-16-2007 @ 10:47 am)

Comment: Te is azt mondod, Gaby-bluem?...Az én agyam is ivar-érett éppen fogékony képzetét tölt(ené) be, de kié nem?:DD


Hozzászóló: 102
(Ideje: 11-16-2007 @ 10:58 am)

Comment: solohovnál és a putyputynál értem a csúcsra, de egyébként is mindvégig a közelében tébláboltam. magácska frenetikus, söt ha a fentieket veszem útalapul (nem összekeverendö az útilapuval, melyet sebgyógyításra is használnak gelencsérérknél a szomszédban, de el is szíjják alkalomadtán) akkor egy frenetika. egyedül azon gondolkodom, minek a rövidítése lehet még a TSZ, ha nem a termelöszövetkezeté... :) c.


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-16-2007 @ 11:13 am)

Comment: Szerintem Maga is tudja:) barátosim, Comandante, lévén erről esik itt éppen nagyban szó és a tisztességről defőlegéspláne, de úgy hiszem, nem törtem szentséget, a vallás szívben születik, lélekben fogantatik és Testben nyer formát, szerintem...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-16-2007 @ 11:29 am)

Comment: Hm. Ha konkrétabban akarom megfogalmazni, akkor Hm..hm. Ismerem és kedvelem ezt a szómenést. Ami után ugye nem kell lehúzni semmit, és előtte se. De azért közben mégis megszületik valami új. Mondjuk a tsz. A mitiők. Jót somolyogtam:)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-16-2007 @ 12:04 pm)

Comment: Tudod, Kapitány, nekem jól esett most ez a szómenés, mert egyfelől a halypi...jelzős szerkezetet -velem kapcsolatban ugyebár-elfelejtheti az, aki... Aztán az is nyilvánvaló, gondolom, hogy nem imbecillis Isten-képet babusgatok, hanem egy konkrét Istent hiszek, -tudok-vallok, aki a "Ne paráználkodj!" parancsolattal nem a Testi szerelmet tiltja, hanem annak állat-ösztön kinövéseit. Köszi, hogy erre jártál:)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 11-16-2007 @ 12:27 pm)

Comment: ja, úgy! (ha csak úgy nem. hogy ha csat úr ján(y)t ne feledjem, pers(z)e...) té. esz. (eszik - ikesen) csókolom! :) mar adok tiszt el lettel!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-16-2007 @ 12:39 pm)

Comment: Pöpec :) Könyvalakban is bírnálak olvasni :)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 11-16-2007 @ 01:19 pm)

Comment: Emlékszem Solohov: Új garázdát szánt az eke c. művére és mindjárt fellélegeztem! (Szájon át.) Namost. Ha Te akarod: ne menj a budira, mert lám-lám megszűnik a Tsz, a sok agyalás miatt. (Perse egy pohár bor segíthetett volna, talán...:)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-16-2007 @ 04:34 pm)

Comment: Tényleg...Azt hittem, kapásból tudod. Nem olyan egyszerű az én prózában gondolkodásom Sam:)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-16-2007 @ 04:38 pm)

Comment: Nagy kaméleon vagyok, de a könyvalakzat kifogna fantáziámon:-) Köszi, Neti, majd csak egyszer...


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-16-2007 @ 04:41 pm)

Comment: pirom, min is? Nem arról van itt szó, hogy megszűnt, de át is alakult? De visszatérve a feleshez, nem vetem meg, de nem rajongok a 6/a-s vadász dolgokért:-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds