[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 99
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 99


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Pillanatfelvétel
Ideje:: 11-16-2007 @ 10:46 am


Láb nélkül, tíz centiméterrel a föld felett lebegtem a pesti utcán. Úgy éreztem, hogy nem kell nekem sem metróra, sem vonatra ülnöm, inkább szárnyakat növesztek, erős és vastag üvegszárnyakat, amelyek átlátszóak és mégsem törékenyek.
Hátamra venném örömöm és életem kísérőjét, aki erősen fogta a kezem, hogy a földön járás közben nehogy valahogy felrepüljek.
Akkor balra néztem. Megláttam az ötven körüli kopott nagykabátos férfit, aki az aszfalton feküdt arccal az ég felé. Bevásárlásból jöhetett. Kezében reklámszatyor, benne pedig valami becsomagolt élelmiszer sejlett.
Három vagy négy ember vette körül, az egyik fölé hajolt, s épp térdelni készült. Átsuhant rajtam minden gondolat. Lecövekeltem.
-Ne nézd! Gyere, menjünk! – s mondta Ő erélyesen, és elhúzott a száját tátó tömeg mellől.
Továbbmentünk.
Azóta is rá gondolok… (Budapest, 2007-11-14. A föld felett)


Utoljára változtatva 11-16-2007 @ 11:09 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-16-2007 @ 10:49 am)

Comment: Sajnos vannak ilyen pillanatok is...


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 11:24 am)

Comment: Melyik pillanatra gondolsz, Gabykám?


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-16-2007 @ 12:37 pm)

Comment: Én is mentem már el így valaki mellett - és engem is bántott a lelkiismeret. Legközelebb biztos megállunk.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-16-2007 @ 01:05 pm)

Comment: Mindkettőre. Egy, hogy a földön fekszik egy ember, kettő, hogy elmegyünk mellette. Szomorú.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 01:17 pm)

Comment: Azt hiszem, hogy ott volt a segítség már Druszám, de mégis... mi semmit sem tehettünk volna, csak gyarapítottuk volna a szájtátiak számát- Mi-a férjemmel egy hullarészeg nőt -kölcsönkért talicskával vittünk- mit vittünk- cipeltünk haza egy fagyos téli estén. A házunk előtt aludt , jött az éjszaka, Ő megfagyott volna. A fejebúbja nem fért már a talicskára, barna haja a jeges betonjárdát súrolta. Teste folyton lecsúszott a talicskáról. A mai napig sem tudjuk, hogy ki volt.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 01:19 pm)

Comment: Gabykám, néha kénytelenek vagyunk elmenni mellette! Pusza!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-16-2007 @ 02:00 pm)

Comment: Tegnapelőtt a Szentendrei úton az egyik szórólapos gyereket elütötte az egyik autó. Nem tudom, hogy mi lett a vége, mert már csak a visszapillantóból láttam... Borzasztó volt. Ott is ott voltak azonnal öten-hatan segíteni, én nem kellettem volna, mégis megfordult a fejemben, hogy meg kellett volna állni...


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 02:06 pm)

Comment: Angelika! Az egyik legrosszabb érzés a tehetetlenség. Sajnos már sokszor tapasztaltam, és tapasztaltuk mindannyian.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-16-2007 @ 02:08 pm)

Comment: de miért mindig akkor, mikor az ember lebeg a föld felett????


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 02:15 pm)

Comment: Szemi!!!!!! Pont ezért írtam meg!!! Belém láttál! Óriási ölelés!


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 11-16-2007 @ 03:57 pm)

Comment: Van ebben valami sorsszerű...amikor úgy érzed, ennél boldogabb már nem is lehetsz, szárnyalsz - akkor kapsz egy bal csapottat (hol így, hol úgy)...


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 11-16-2007 @ 05:18 pm)

Comment: Mert ad, és elvesz. Törvény. Apám decemberben meghalt, lányom januárban megszületetett. Kiegyenlítődött. Minden a helyén van.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 05:30 pm)

Comment: Gabykám! Bizony mondom ritkán szárnyaltam életemben, de most.... nagyon.. és jött a föld!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 05:33 pm)

Comment: Kedves János! Gondolod, hogy most a veszteségeimet pótolja? Öregségi pótlékot kapok már csak , de jó, hogy most adja, mert most van nagy szükségem rá. Talán érdemes volt tovább élnem. Köszönöm.


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 11-16-2007 @ 07:31 pm)

Comment: Van, hogy az a segítség, ha elmész mellette. Nem veszed el tőle a levegőt, a segítőkész, segíteni képes emberektől a helyet. Megláttad, foglalkoztat és ez jó. Jelzi, hogy jó, gondoskodó ember vagy.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 07:39 pm)

Comment: Nórikám! Igazad van, a férjem tette jól, hogy elhurcolt onnan. Hogy jó lennék-e? Hát nem mindig olyan jó, amilyennek szeretnék-sajnos... Ám be tudom vallani magamnak, s ez , gondolom, hogy lényeges. Puszillak!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-16-2007 @ 08:39 pm)

Comment: Egyszer, jó rég már, egy ember feküdt a járda mellett, a kerékpárja alatt. Be volt nyomva, mint az atom. Felsegítettem, és hazakísértem. Nem mondott semmit. Sose láttam többet. De ha ott hagyom, tán reggelre megfagy. Jó érzés volt. Aztán egy másik mellett elmentem. Nem tudom, miért van, de valahogy sokáig jár az ember fejében, hogy másként is dönthettem volna...


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-16-2007 @ 08:56 pm)

Comment: KapitányoM! Te meg elképzeltél, hogy bemegyek egy ismeretlen házba, kölcsönkérek egy talicskát, majd tűsarkú cipőben, jeges betonon egy hullarészeg nőt hazatalicskázunk?? Közben nyomozom, hogy hol lakik? Szerencsére félúton jött érte egy félrészeg férfi, aki átvette a csomagot. Azt mondta, Ő ismeri a nőt. A talicskát,-azt biztos, hogy visszaadta a gazdájának. Utánajártam.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds