[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 223
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 223


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Zavaros blog
Ideje:: 11-16-2007 @ 02:58 pm

Rossz a kedvem ma:(( Havas eső esik:(( És tényleg, lehet, hogy ez egy rossz péntek ... Elküldtem néhány írásomat egy barátnőmnek. (Ő is amatőr író, és nagyon szeretem őt olvasni. Mindenféle szörnyű családi dráma történt már vele, azokat nagyon jól írja meg. Én persze örülök, hogy velem még nem történtek meg bizonyos dolgok, és remélem nem is fognak, és ezért nem tudok olyanokat írni, mint ő.) Na most a bajom persze, hogy a fránya kritika, ami az élet sója:)) Valami ilyesmit írt a verseimre, hogy szerinte nincsenek befejezve, (szerintem bevannak), meg hogy ki kellene cserélni az egyikben egy szót (ugyanaz a szó lenne, csak egy másik formája ...) De nekem valami olyasmi a bajom, hogy az a vers nem egy szóról szólt, hanem jelentős, fontos gondolatokról. Persze írja ő, hogy egyébként jók - na köszönöm szépen én az ilyet! Az a baj ezzel, hogy szeretem őt, és fontos számomra a véleménye ...
És egyébként már megint úgy érzem nem haladok, nem fejlődök. Talán nem jó irányba megyek. Talán nincs is kiút ...
Pedig ...
A múlt hétvégén hihetetlen dolog történt. Felolvastam egy írásomat nyilvánosság előtt. Nagyon rettegtem előtte, dehát a félelem arra való, hogy legyőzzük. Leírhatatlan volt a hatás! Mindenki letaglózva ült, érezni lehetett, hogy megállt a levegő, és a Föld is forogni. Feszültséget és katarzist teremtettem! És még utána is odajöttek hozzám mondani, hogy mennyire szép volt! Ez volt életem egyik legboldogabb napja!
Ami egyébként a Fullextra nélkül nem jöhetett volna létre! Bár nyilván tudjátok, hogy nem erős oldalam a hála, de mégis hálás vagyok itt mindenkinek. Akikkel vitatkoztam, azok arra tanítottak, hogy merjek kiállni önmagamért minden körülmények között. A többieknek pedig köszönöm a biztatást és a szeretetet!

 

 



Utoljára változtatva 11-16-2007 @ 02:58 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-16-2007 @ 04:03 pm)

Comment: minek kér kritikát, aki nem bírja:))) én, pl kifejezetten figyelmezetetek mindenkit, hogy csak szépet és jót írjon nekem, mert különben lesz nemulass!... és ne feledd: a Shrekben van az összes alapszabály: csak egy jóbarát lehet ilyen őszinte... egyébként meg, ha megáll a levegő, mit foglalkozol a többivel?


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 11-17-2007 @ 03:54 pm)

Comment: Vandorka, ne hagyd magad elbizonytalanitani. Menj elore, es meglasd, a hatas nem marad el:) En szemelyszerint latom az irasaid ertelmet, a szaval pedig kolteszeti verszepeszeti szempontbol jelentosek es nem a mondanivalo szempontjabol. Na de ha csinalunk valamit probaljuk tokeleteseitnei. Nemigaz? Elore es fel a fejjel, szeretunk.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds