[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 238
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 238


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A nagy festő- és írónő gondolatai a kezdetekről
Ideje:: 11-21-2007 @ 03:36 pm

(Naiva után szabadon)

- Én mostantól írni fogok, mert rengeteg minden van a fejemben, ami ki akar jönni! – jelentettem bele egy napos délutánon Kedvesem arcába, aki ismerve szalmaláng szerelmeimet mindenféle nagyon fontos tevékenységek iránt, csak kedvesen, elnézően bólogatott.

- Szép, csendes tevékenység. Írjál csak! – Magában nyilván már megfogalmazta, hogy addig sem csipogok, és végre neki is lesz néhány szép, csendes estéje a focival kettesben.

- Komolyan! – mondtam eltökélten, de hajamat simogató derűn kívül nem kaptam mást akkor sem.

- Jól van! Írjál! – válaszolta, aztán tette tovább a dolgát, mintha én nem is valami világrengetőt adtam volna a tudtára. Meg sem kérdezte, hogy mit akarok írni… Levelet? Bevásárló listát? Pizzareceptet?

Nem törődtem azzal, hogy meggyőződése szerint engem tíz percnél tovább semmi sem tud lekötni, úgyhogy az irodalom sem valószínű, hogy képes lesz erre a bravúrra.

Furcsa, hogy az ember néha egészen későn jön rá, hogy mihez van igazán kedve.

Írtam, írogattam, telt-múlt az idő, már egy éve folyamatosan leírtam mindent, ami csak eszembe jutott, ide is felrakosgattam, akik ismernek régebbről, azok tudják, hogy úgy írtam, mint a motolla, naponta, megszállottan…

És eljött a nap, amikor nagy leárazás volt a Lidl-ben.

Nevetséges áron kínáltak festőszerszámokat, vásznakat, festékeket. Azt gondoltam, hogy szórakozok egy kicsit, igazán nem nagy beruházás egy-két vászon, egy kis festék, néhány ecset, és ha ügyes vagyok, még a nappali falát is dekorálhatom egy valamivel… de legrosszabb esetben is elfér a garázsban a mázolmányom.

És lőn. Bevásároltam.

Azzal a nappal megszületett hármas számú szerelmem, a festés. Nem számít, hogy nem festek valami jól.

Nem számít, hogy nem tudok kutyát, meg baglyot festeni, de amíg az állvány előtt állok csak a festés van, meg én, és olyan nyugodt vagyok, mint írás közben soha.

Nem gondoltam volna, hogy ez a két tevékenység ennyire képes kiegészíteni egymást. Amikor írok pörgök, száguld az agyam, a vérem, viszont ha festek olyan békés vagyok, hogy aki nem ismeri ezt a másfajta énemet, azt hiszi, hogy leszedáltak.

Szóval már két művészeti ágban is garázdálkodok kisebb nagyobb sikerrel, és még nincs vége ennek a szériának.

Újabban már verseket is írok.

Mi jön ezután?

Megtanulok énekelni?

Attól mentse meg a világot a Jóisten!


Utoljára változtatva 11-21-2007 @ 03:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-21-2007 @ 03:44 pm)

Comment: Szerintem ne tippelj, majd kiderül. :) De előbb megírhatod, de nem csak úgy, futtában, ahogy festesz, és megfestheted, ahogy írsz. Ez az igazi kihívás. ;))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-21-2007 @ 04:10 pm)

Comment: Nem kéne énekelnem Laci! Leesnek a verebek a fáról döbbenetükben, ha meghallják a hangomat. :-)))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 11-21-2007 @ 06:02 pm)

Comment: decemberben a fullon lépj föl és eldöntjük, hogy énekelsz,legfeljebb egy pohárral többet iszunk:)))))


Hozzászóló: winner
(Ideje: 11-21-2007 @ 06:05 pm)

Comment: Alakitsuk meg a Fullextra vegyes kórust. Nekem is borzalmas hangom van. :))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 11-21-2007 @ 06:12 pm)

Comment: rendben Laci :))) " a " FAHANG-VILLA Dalárdában "Én is benne vagyok..." A szám címe: Kiszekírozlak...előadjuk..hárfán-nyárfán és tábori priccsen...


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 11-21-2007 @ 07:47 pm)

Comment: Pedig ez jön Angeli! :-)))) Az éneklés! Én is éppen így voltam, vagyok, csak nekem a rajz helyett a tánc, és persze az éneken is túl már valamennyire :-))). Hajrá!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-21-2007 @ 09:24 pm)

Comment: Angelikám, akkor a hangosba fel is kell tenni, amit előadsz énekelve. Hipp, hipp hurrá! Egyszer mindennek eljön az idje! pussz:)))))


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:11 am)

Comment: A magam példáján okulva lenne egy-pár javaslatom még. Kezdjél el fazekaskodni, kóstolj bele a fafaragásba, aztán ott van még az üvegfestés, üveggravírozás, én egy időben kipingáltam állatfigurákkal a gyerekszobát is, aminek meglett a következménye, mert egy majdnem szomszéd UAZ-ára oroszlánt kellett festenem.... Mostanában azon gondolkozom, hol lehetne lószőrékszer készítést tanulni... Az baj drága Angelika, hogy rám már jó ideje ferde szemmel néznek a nem normális dolgaim miatt. Persze, te is addig örömködj, amíg nincs gyerköc! Arról a múltkori lidles akcióról meg lemaradtam! Pedig még írtad az üzifalra is! Hüpp-hüpp!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 11-22-2007 @ 08:21 am)

Comment: Sok ember van, aki kifejezetten a hangja miatt nem jut el a Milánói Scala világot jelentő deszkáira. Én el tudom énekelni az Európát olyan hangon, mint Hobó, ha be van rekedve. Minden mást is így éneklek el. Ne add fel, nevezd inkább egyéni stílusnak!


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 11-22-2007 @ 08:32 am)

Comment: Hát üdv, te rokonlélek! Látom, többen is vagyunk, akik olyan sokoldalúak, hogy az már gömb... nálam is volt minden - asztaloskodás (eredmény: három madáretető, kismillió hörcsög és egérodú, madárkeltetők) fafaragás( eredmény egy mutatópálca - egyik végén egy meztelen néninel és a másikon egy bácsival :), és egy ceruzatartó) kézimunka - hímzett terítők, egy félig kész horgolt felső, ajándékoszacsik, sapkák, 3 félig kész pulóver, 1 teljesen kész pulcsi, karkötők, sok egyéb apró szütyi) decoupage technika- rengeteg szalvéta különböző helyeken, 5 kép a falon, 2 kulcsosszekrény, egy ékszeresládika, rajzolás: ezeregy szétosztogatott rajz, egy félig kész pasztell akt, egy kész ceruza akt. bögrefestés - két csodaszép kerámiabögre egyik egy lovászlegénnyel, a másik khmmm.... szerelmes párokkal. Gipszöntés, agyagozás (már nem tudom, hová tűntek a végeredmények, egyik egy emberi fej volt, végül ceruzát szúrtam a fejébe és ceruzatartónak használtam). éneklés: nnnna, ez is megvolt. 3 év énekkar, 2 kórusverseny, 1 KiMItTud (2 helyezett) mivel a család nem szereti, azóta csak fürdőben dudorászok és halkan:) ) Egyszerre ennyi jut eszembe. Biztos volt még. :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-22-2007 @ 08:52 am)

Comment: Hajrá, Angeli, én drukkolok Neked :) A festés engem is érdekelne, de mindig visszatartott, hogy tök zokni voltam anno rajzórákon... Valszeg most is csak pálcikaembert tudnék rajzolni... De a színek, azok nagyon birizgálják a fantáziámat :)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 11-22-2007 @ 09:41 am)

Comment: üde darab! :))) cupp!


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 11-22-2007 @ 04:52 pm)

Comment: Kedves Angeli, szeretnem megtanulni az ujfajta magyar nyelvet. Kerlek mi az a szo? Enemet-es leszedaltak? Nem gunyolodom eskuszom de mit jelentenek ezek a szavak? Udv. Piba.


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:04 pm)

Comment: Ezt talaltam az egyikre. HotDogEzt az énemet leginább Csöcsi és Cucunyuli vagy Speednyuli (teljesen mind1, ... Hogy van ilyen énem arról is csak a seggem tehet xD (az a bizonyos 2 ember ... tagok.hotdog.hu/CATastrophic - Hasonló oldalak


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:08 pm)

Comment: A keresett kifejezés (Leszedaltak) egyetlen dokumentumban sem található meg. Szoval ezt magyarazd meg nekem legyszives. Udv. Piba.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:11 pm)

Comment: Samy! Winner Laci! Fiúk! Job, ha nem alakítunk kórust, bízzatok bennem! :-))))))))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:12 pm)

Comment: Úgy látom Lara, nincs megállás! :-))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:12 pm)

Comment: Na Gabym, ennek nem fog! :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:13 pm)

Comment: Ne is mondd Ottó! Mostanában tetszik a gyöngyfűzés is...:-))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:14 pm)

Comment: Úristen Rien! Lehet, hogy rám is ez vár? :-))) Szegény család, ha majd elárasztom őket a "műveimmel" !


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:15 pm)

Comment: Igaz, Piro, tulajdonképpen akár egy új műfaj is létrejöhetne, nem? :-DDD


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:16 pm)

Comment: Neti! Én is azt hittem. És képzeld. Tudok egynes vonalat is húzni, ha összevakarom magam. Próbáld ki! Nagyon jóóóó!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:17 pm)

Comment: Számom! :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:19 pm)

Comment: Pista bácsi! Szedál: orvosi kifejezés (nem mai, jó régi) jelentése: csillapít, nyugtat. Leszedál: lecsillapít, lenyugtat. Azokra mondják, akit teletömnek a diliházban nyugtatókkal. Leszedálják.


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 11-22-2007 @ 05:52 pm)

Comment: Kedves Angeli persze ha rendesen leirnad akkor tudnam mingyar, de atvan alakitva a sz o "sedative" "Sedated" de te nemjol alkitod at a szavakat azert nincs ertelme. Udv. Piba.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 06:01 pm)

Comment: Mi lenne Pista bácsi, ha nem szekálnál ilyen mondvacsinált problémákkal? Mi bajod van neked velem? Ezt a szót használjuk, mégpedig ebben a formában. Én tudok magyarul, hidd el, 37 éve beszélem a nyelvet, meglehetősen jól. Sőt, kiváló a helyesírásom is. Már a "konstruktív" esetében is furcsálltam a hozzászólásodat, de ezt meg aztán tényleg. Rossz helyen keresed a magyar szó ellen tevékenykedő földalatti szervezeteket. Itt nem találsz semmi ilyesmit.


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 11-22-2007 @ 06:31 pm)

Comment: Kedves Angeli, nekem nincs semmibajom veled es nemkell felhorkanni, csak altalaban ugy latom hogy sok kitekert angol szot hasznalsz amit bisztos sokan nemertenek. Ez a nagyon furcsa nekem. Csak ennyi az egesz.Pusz))))) Piba.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-22-2007 @ 06:35 pm)

Comment: Hidd el drága Pista bácsi, hogy ezeket a szavakat mindenki érti itt, ezek már nem idegen szavak a számunkra. :-)) Egyébként szerintem nagyon kevés idegen szót használok.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-23-2007 @ 04:28 am)

Comment: Jó. Elteszem emlékbe írásod, és majd előveszem egyszer, amikor már kaptam tőled egy képet, és híres leszel. Vagy küldesz egy képet, vagy érte megyek. Mit választasz?


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-23-2007 @ 06:44 am)

Comment: Érte jössz Bátyus! Az biztos is! :-)))))))))))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-23-2007 @ 09:20 am)

Comment: Azt hiszem ezen bizony mindenki túlesik. Én még az elején tartok, mostanában szemezgetek a festőállvánnyal, de a fazekasság is bizergálja a gondolataimat. Szerintem az a legjobb ha nem fogod vissza magad semmiben...:))))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-23-2007 @ 09:30 am)

Comment: Hajrá Anna! Meglátod, jó lesz! :-))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds