[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Festi (E)mese
Ideje:: 11-28-2007 @ 01:51 pm

Nagyapám egyszer azt mondta, (amikor azt mondtam, hogy a Pityu irígy rám, mert neki nincs olyan ruhája, mint nekem): Tudod, az soha nem baj, ha irígyel valaki. És inkább legyen száz, aki irígyel, mint egy, aki sajnál. Aztán ismertem Valakit, akinek az Élet kicsivel többet adott, mint a másik ismerősömnek, Átlagnak. És Átlag ezért írigyelte Valakit. Valaki pedig azt mondta: Tudod mit? Cseréljünk. Holnaptól Te leszel az én helyemben, én meg a Tiedben. És így lett. Valaki élte Átlag monoton életét, Átlag pedig Valakiét. Aztán pár héttel ez után eltemették Átlagot. (Tán egy kamion ütötte el.) És Valaki sajnálta, hogy nem mondhatta el, a cserében minden benne van. Aztán itt is lenne a fenékig tejfel mese vége. Ha mese lenne. De ahogy nagyapám mondta nem is egyszer: nem mese ez gyermek! Csak egy csepp valóság az álmok között.


Utoljára változtatva 11-28-2007 @ 01:51 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-28-2007 @ 01:58 pm)

Comment: Hát, hogy ez milyen igaz, Kapitány! Jó, hogy ott állsz a hajó orrában, mert így ha viharba kerülünk, legalább tudjuk, hogy a bölcsességedre bízhatjuk magunkat :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-28-2007 @ 01:59 pm)

Comment: Tudod Laci, az ember a legszemetebb állat, már bocsánat, hogy így írom. Sokan írígyelnek másokat, ezért vagy azért, de igazából senki sem cserélne vele, csak a szájuk nagy. Útálom az írígy, hazug, álszent embereket, de ilyen a világ, és ők élnek igazán. Ha kimondod a véleményed, és hangoztatod az igazad eltaposnak, és fáj a legjobban, meg az, hogy észre sem veszik.


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 11-28-2007 @ 02:36 pm)

Comment: Megint nagyon bölcsen szóltál Kapitány! Üdv.: Péter


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 11-28-2007 @ 02:43 pm)

Comment: Ha Valaki bölcs, annak bölcsőben a helye, vagy bölcső mellett, vagy bölcsek között? Vagy mi?...az írásod nagyon jó...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-28-2007 @ 03:53 pm)

Comment: Lengetem a kalapom Capten!


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 11-28-2007 @ 06:44 pm)

Comment: Kapitányom, most nem tudok mit írni. Csak megyek, bőgök még egy kicsit. /azért az félelmetes, mennyire megértesz, megérzel dolgokat./Köszönöm. Puszillak! D.D.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-28-2007 @ 06:52 pm)

Comment: Könnyű azt mondani, hogy jobb, ha irígyeid vannak, mint sajnálóid. Csak túlélni nehéz.:))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 11-28-2007 @ 10:00 pm)

Comment: Nahát Kapitány, nekem anyukám mondta éppen ugyanezt! Ettől függetlenül nem szeretem, ha irígykednek rám... Ha sajnálnak? Nem tudom. Ezen még nem gondolkodtam. Jó írás! Elgondolkodtató.


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 11-28-2007 @ 11:30 pm)

Comment: Nagyapád bölcs ember volt, te még bölcsebb, mert ezeket a gondolatokat megosztottad velünk is. Nagy igazság, tapasztaltam már. Puszi.Lena


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:41 am)

Comment: Netelka: :)) Köszönöm Neti. Egy biztos. Itt vagyok. És néha az orrában ennek-annak:))))) Ez is tény:)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:43 am)

Comment: blue: Nem tudom, kik élnek igazán. Csak azt tudom, hogy az Igazak álma nyugodt. De a nappaljaik... néha maga a pokol.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:44 am)

Comment: kisssp: Köszönöm Péter, hogy olvastad. Bölcsesség? Nem hiszem. Igazából csak értetlenség. Dehát, azt hiszem, én már így maradok!:)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:45 am)

Comment: mickey48: :))) Igen, valahogy így van ez a logikai okfejtés. És akkor már inkább ez, mint a kő!!:))


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:46 am)

Comment: Angeli: Én meg örülök, hogy egyhajóban!:))


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:49 am)

Comment: AngyaliAndi: Ha ríííjol, sose többet nem írok átlagszámítást se, nem még mondjuk quantum fizika!!:)) Hogy megérzés? Én úgy mondom: józan gondolat.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:51 am)

Comment: Eroica: Teljes mértékben egyetértek Veled. Aztán meg nem. És így kijön az Átlagsemmi. Azért ez nem semmi, mi?:))


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:54 am)

Comment: kiralylany: Naná, hogy senki nem szereti, ha irígylik. De ha már a Világnak ez a természete, merthogy ilyenek vagyunk.(szeretünk vagy gyűlölünk) akkor már inkább az előbbi, mint a másik! Szerintem!:)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 07:11 am)

Comment: lena1: Igazság! Nagyapám sok okosságot mondott, az bizonyos:)) Köszönöm szépen:)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-29-2007 @ 07:14 am)

Comment: Akár tanulságos tanmese is lehetne... Számomra az jön le ebből első gondolatként, hogy alapvetően úgy működik körülöttünk a rendszer, hogy bármekkora frázis is, de akkor is mindenki saját maga sorsának kovácsa. Csak rajtunk múlik, hogy Átlagok vagyunk, vagy Valakik. Hát persze, hogy az ember hajlamos az egyszerű megmagyarázásra; irigykedés, vagy szánalom, tök mindegy, a sors gyermeke legtöbbször gyarló mivoltában magyarázza helyzetét, melyet elfoglal ebben a nagy büdös létben. A szerencse forgandó, de az előrevívő akarat előbb-utóbb meghozza gyümölcsét. Na jó, nem csattogtatok többet. Inkább irigykedek egy kicsit valakire, és szánom-bánom bűneim.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 11-29-2007 @ 08:15 am)

Comment: Ha irigyelnek az sem jó, ha sajnálnak még rosszabb; se Átlagnak nem jó lenni, se Valakinek. Akkor meg minek? Nem tudom. De egy Átlag egyszer azt mondta nekem, hogy ne légy Átlag, mert elveszel a többiek között, és Átlag alatti leszel... Hmmm.


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 11-29-2007 @ 08:28 am)

Comment: A történet nem volt átlagos. Irígy vagyok a bölcs nagyapáért. Sajnálom magam, amiért az enyémet nem ismerhettem. ..., és nem cserélek senkivel!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 11-29-2007 @ 08:46 am)

Comment: De nem mese. Csak az Élet...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 08:50 am)

Comment: soman: Is-is. Az bizonyos, hogy mindenki a maga szerencséjének a pogácsa:) Valamilyen szinten. De azért a külső tényezők erősen befolyásolják az irányt. Minden emberben ott az irígység is, a sajnálat is. És addig nincs is gond, úgy hiszem, amíg ott is marad. De amikor kiszabadul!! Akkor jön a szájról-szájra és ágról ágra kinek-kinek ízlése szerint fűszerezve és fordítva.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 08:52 am)

Comment: hori: Tökéletesen fogalmaztad meg! Nagyon igaz Géza! Köszönöm, hogy ide tetted!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 09:03 am)

Comment: prince60: Nagyapám? Éhen halt. És én végignéztem ahogy egy hónap alatt elfogyott. (Agyvérzése a nyelőcsövét bénította le.) Ugye, ezt a részét nem irígyled tőlem? És hogy Te nem ismerhetted a Tiedet? Tévedsz. Hiszen Benned van. Figyelj oda Rá, magadra, és megismerheted.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-29-2007 @ 09:04 am)

Comment: piroman: Tudom, hogy látod, amit gondoltam. És jól látod. Tényleg.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-29-2007 @ 06:54 pm)

Comment: A nagypapád bölcsességéből, sokat örököltél. Én úgy gondolom, hogy a legszörnyűbb és legkárosabb emberi tulajdonság az irígység.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-30-2007 @ 09:01 am)

Comment: Anna1955: Köszönöm Anna, hogy itt hagytad nyomod! Hogy örököltem a bölcsességből? Nem hiszem. Azt gondolom, csak emlékek maradtak rám.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds