[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 156
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 157

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Azok a gyönyörű férfiak!
Ideje:: 11-30-2007 @ 01:34 pm

Ehj, könyvet kérek karácsonyra! Könyvet akarok! Új, illatos, ropogós könyvet!
Be is mentem a könyvesboltba, hogy összeírjam, miket szeretnék:

Először is Daniel Keyes új könyvén akadt meg a szemem. Vagyis, már biztosan nem új, csak én még nem olvastam, és hát Daniel Keyes írta a Virágot Algernonnak, amivel örök bérlete lett a szívemben. Szép álmokat, Billy! Ez a könyv címe. Beleolvastam. Egy gyilkosról szól, akinek több személyisége van. Na, akkor bűnös, vagy áldozat? A klasszikus kérdés... Igen!!! Akarom... Akarom ezt a könyvet, úgyhogy rögtön fel is írtam a listám elejére.

Aztán itt van Müller Péter újabb könyve az Örömkönyv.
Na, jó. Kezd már kicsit unalmas lenni a  téma: Boldogság., Szeretetkönyv, most meg ez az Örömkönyv, de Még sosem csalódtam ebben az íróban, mindig tud újat mondani, úgyhogy ez is jöhet.

Ehj, és itt van Beatrix Potter, és az ő híres Nyúl Péter meséje! Már mindenki hallott róla, csak még én nem láttam belőle egy betűt sem. (Akarom! Akarom! Akarom!)
És Csernus is újabb könyvvel rukkolt elő, a Nő címmel (na, ennyit a jó címekről... ha az ember Csernus, mit fárassza magát a jó címmel).
Erről valahogy eszembe jutott, hogy odaslattyogjak a pszichológia részleghez, mert már évek óta nem találom kedvenc könyvemet: Már az óvodában megtanultam mindent amit tudni érdemes... Hátha kiadták!
Nem, sajna nem adták ki, de ni: itt egy könyv: Nagyszerű nők, gyönyörű férfiak.
Hát, ez az! Még egy klasszikus kérdés: hová lettek a nők, és hová a férfiak.

- Kellett a nőknek a feminizmus! Most megnézhetik magukat!
- Nekem ugyan nem kellett! - mondta erre a barátnőm, és én csodálkozva pillantottam rá: hát ezt ilyen könnyű kimondani?
De tényleg! Nekem sem kellett. Én, kérem, azért szültem négy gyereket, mert én mindig is rendes ember akartam lenni, és úgy gondoltam, ha már nőnek születtem, akkor az a dolgom, hogy gyereket szüljek, szeressem őket és felneveljem, szívem és legjobb tudásom szerint.
Csakhogy ez a világ nem erre van kitalálva. Mert hiába a gyes, meg a főállású anyaság, arra senki nem gondol, hogy mi lesz a nővel, ha felnőnek a gyerekek, és hosszú évek után újra dolgozni szeretne. Vagy nem szeretne.
A világ azt várja, hogy egy nő legyen erős, és bátor, álljon meg a saját lábán, és persze szép is legyen, meg okos is.
Minek akkor már a férfi?
Azt mondja dr Pándy Mária, hogy ma nem a nők fordulnak szexológushoz, hanem a férfiak. Mert már nem úgy van, mint régen, hogy a férfinak éjjel nappal azon jár az esze! Már miért is járna azon az esze, mikor a nőben már nincs semmi, amitől ő férfi lehetne.
Különben is! Már nem kell kaszálni, kapálni, amit meg kell, azt a nő is meg tudja csinálni.És amit egy nő meg tud csinálni, azt egy férfi is. A gyereknevelés legalább annyira a férfi dolga is lenne, mint a nőé. Ez, kérem, régen nem így volt.
Hát hova vezet mindez? Eltünnek a nők, meg a férfiak?

Nem, kérem. Csak emberek leszünk. A nő, az mindig nő marad, a férfi meg férfi -ha hagyják.
Talán kétszáz év múlva azt mondják majd: ehj, ez a XXI.század! Az volt ám az élet! A lehetőségek százada! Járj a saját utadon, keresd meg ki vagy! Az lehetett ám a jó élet!
Mi meg itt élünk ebben a korban és nem is tudjuk, hogy ez a létező világok legjobbika. Csak siránkozunk,hogy nincsenek szabályok, és semmi sem a régi, és káosz van mindenütt.
Pedig csak meg kellene érteni a világot, mert a világnak nem nagyon van arra ideje, hogy mindenkit külön-külön megértsen.

Változott a világ, és mint minden élőlény, az ember igazodik a változáshoz. A férfiak érzékenyebbek lettek, a nők önállóbak, de alapvetően maradt a régi szabály: szeretetre vágyunk mindannyian.



Utoljára változtatva 11-30-2007 @ 01:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-30-2007 @ 01:53 pm)

Comment: Jó következtetés. Egyet tudok érteni. ...A világnak nincs rá ideje, hogy mindannyiunkat külön-külön megértsen... Nagyon jó mondat. A többi is jó, de ez nagyon.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 11-30-2007 @ 02:27 pm)

Comment: Én is az új könyveket szeretem főleg. Ha más olvasta már, akkor szinte "összepiszkolta", valahogy tisztátalanná válik számomra. Aztán az Örömkönyv... nem mondok semmit... :( Hogy mit vár a világ a nőtől? Én nem tudom. Csak azt, hogy én mit várok: legyen nőies. Ne legyen "férfi". Hogy min jár a férfi esze? Nekem sokszor "azon"... És remélem, a gyereknevelés a férfi dolga is! Nagyon remélem! Naná! A következtetés? Tetszik. :)


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 11-30-2007 @ 02:42 pm)

Comment: "alapvetően maradt a régi szabály: szeretetre vágyunk mindannyian." nagyon jó a blogod és nemcsak ez az egy idézet, a címe fogott meg:)))) na mondom magamnak - ez a Szemi írt valamit rólad:)))))) üdv samy :)))))


Hozzászóló: enigma
(Ideje: 11-30-2007 @ 03:44 pm)

Comment: te. a nyulas a potter az nem nő? csak kérdezem. gloucesterben él az írő(nő?) és van ott egy ilyen nyulas ház, ahova járnak zarándokolni a nyulas hívők. lenyúltam onnan egy nyulat, de ezt csak a szóvicc kedvéért mondom, az ottaniak úgyse értették (volna) a poént. az is lehet hogy ez a nyúl nem az a nyúl (az enyém kis aranyos családka, jár hozzá egyéb kis aranyos családka, pl süni szomszéd, meg medvéék a hegyről, stb). az ovodában-t meg a parktól én is meg akartam már rendelni (mert én még nem is olvastam csak a másikat a lángoltamot) de nem tudtak segíteni, viszont mit ad isten, a keletiben lévő könyves cuccban láttam ezer ötszáz darab forintosért, persze amikor láttam, nem volt nálam annyi. sőt. (a szemem mindig drágább mint a zsebem). a csernus könyvéről is szeretnék okos megállapításokat tenni ide, mert miért ne, ezzel is bizonyítva hogy nem (csak) azt olvasom el (tőled) amire azt hiszed; ezt figyeld: a csernus új könyve (a nő) nagyon szar. mondom ezt úgy hogy nem olvastam el (nem is bírtam volna) csak részleteket (volt fél órám) unalmas közhelyeket puffogtat, ráadásul ez az odamondós vagány gonzó stílus úgy áll csernusnak, mint egy nagypapának a nike cipő (van akinek egyébként). a keyeshez van szerencsém (mit adsz érte? megvan. úgyis szeretlek, ne vedd meg neked adom) nekem (annyira) nem tetszik, bezzeg az ötödik sally (az viszont nekem nincs meg).


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 11-30-2007 @ 03:59 pm)

Comment: Hú Szemillám, megint egy halom értékes gondolat! Az elején mosolyogtam. Te kis mohó! Könyvet még, még és mééég! :-)))) A férfiak és a nők... hát igen. Felborultak a szerepek, de mivel egyensúlyratörekvés van mindenekben, amit leadtak a nők, azt felvették a férfiak, és fordítva. Én is jobb szeretem a klasszikus felállást. pussz


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-30-2007 @ 10:03 pm)

Comment: Angelika! ha most azt írom, hogy örülök, hogy te vagy az első, az nagyon hülyén jön ki? (láttam a képeidet a galériában, és húúú, leesett az állam)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-30-2007 @ 10:06 pm)

Comment: Hori :) én antikvár rajongó vagyok, mert szerintem a régi könyvek tudnak valamit, amit az újak nem... valahogy a régi könyvekben ott marad az öröme annak, aki olvasta (mert hogyan is lehetne egy könyvet másképp olvasni, mint örömmel vagy sehogy) - és tényleg? neked azon jár az eszed??? naháááát! ezt nem gondoltam volna:)))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-30-2007 @ 10:07 pm)

Comment: Samy:) na! honnan tudtad, hogy rád gondoltam? :))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-30-2007 @ 10:11 pm)

Comment: Marci, basszus! ötödik sally! ez az! tisztára azt hittem ez lesz az a könyv... de ha megvan neked, meg amúgy is nekem adnád... akkor kihúzom a listáról :))) és Csernust is, persze, mert Csernus menjen a fenébe, ha közhelyeket bír csak puffogtatni... jó.. Müllerről is lebeszéltél (igazából még a bennem élő sznob akarta).. de Nyúl Péter maradt :) (húúú, és annyira megörültem, mikor láttam milyen sokat szóltál hozzám!)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-30-2007 @ 10:15 pm)

Comment: Lara:) nem is vagyok mohó! ez csak vágyakozás... új könyvet olyan ritkán veszek... de jólesett, hogy itt voltál és velem mosolyogtál! :)


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 11-30-2007 @ 10:45 pm)

Comment: "Talán kétszáz év múlva azt mondják majd: ehj, ez a XXI.század! Az volt ám az élet! A lehetőségek százada! Járj a saját utadon, keresd meg ki vagy! Az lehetett ám a jó élet! Mi meg itt élünk ebben a korban és nem is tudjuk, hogy ez a létező világok legjobbika. Csak siránkozunk,hogy nincsenek szabályok, és semmi sem a régi, és káosz van mindenütt." -bocsánat, hogy csúnya módon ennyi idézzéssel élek a hozzászólásomban, de el kellett, hogy kezdjem, hogy befejezhessem: "egyik más világ sem jobb ennél..." :)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 11-30-2007 @ 10:56 pm)

Comment: Kiváncsian olvastalak kedves Szemi, hogy vajon mit is hozol majd ki írásod végén... Nagyon tetszik a végkövetkeztetés, én is teljesen így gondolom. Erről jut eszembe, mennyit nevettünk, mint kisgyerekek azon a mondaton, hogy " Bezzeg a mi indőnkben..." - mi hozzátettük: krumplit kapáltunk a kukoricásban:)) Vallom, s hiszem, hogy minden kor embere lényegében ugyanaz, csak a körülmények teszik mássá. De a lelke mélyén akkor boldog, ha szeretet ad -és talán kap is ... Zsuzsi


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-01-2007 @ 11:46 am)

Comment: Ákos! :) erre majd emlékeztetlek rosszabb napokon:) és ha én felejteném el, majd te mondd el nekem.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-01-2007 @ 11:47 am)

Comment: Zsuzsi! jó tudni, hogy vannak még gyógyíthatatlan optimisták, akiken a valóság állandó próbatétele sem fog ki (Ancsel Éva után szabadon)


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 12-01-2007 @ 03:17 pm)

Comment: Köszi az ötletet Szemi. Fel is írtam Daniel Keyes könyvének a címét. A Virágot Algernonnak című művét én is sokra tartom. Az én kötetem már darabokban van annyiszor olvastam. Remélem karácsonykor a fa alatt egy nagy halom könyv vár majd rád!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 12-01-2007 @ 06:56 pm)

Comment: Szia Szemi! Örülök, hogy Te is szereted a Hétköznapi Pszichológia c. a sorozatot. amelyikben Robert Fulghum: Már az óvodában megtanultam mindent, ami tudni érdemes c. könyve megjelent? Egy régebbi karácsonyon mindenkinek ezt a könyvet ajándékoztam, és csak egy embernek nem tetszett! A -Már lángolt, amikor ráfeküdtem- sem rossz tőle!!!


Hozzászóló: Ariadne
(Ideje: 12-01-2007 @ 06:59 pm)

Comment: Elfelejtettem a Hannám jelszavam, de azért remélem, így is megismersz... :) Már csak azért, mert megvan ám nekem is az Ötödik Sally, s ha kell, akkor akár kölcsön is adom. :) Ja, s most vettünk Agárdon házat és akkor lehet, hogy össze is futhatunk végre. :-)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-01-2007 @ 07:11 pm)

Comment: Nóri! könyvet a fa alá! örülök, hogy velem tartasz:) /Erika:) olvastam azt is -kölcsönadtam azt is -ehj! kölcsön könyvet nem adok! egyébként tőle is van új: Mi a csuda -de be kell valljam, ez nem tetszik. / Csilla! nahát! nem akartam hinni a szememnek! és hurrá! fussunk össze!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-03-2007 @ 09:00 am)

Comment: Én is könyvet kérek...))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds