[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 266
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 266


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
A kimenő...
Ideje:: 12-02-2007 @ 11:10 pm

Ma reggel ismét elérkezett a várva várt nap: kislányomat, drága kis Annuskámat látogattam meg Cegléden. Bár már lassan három hónap telt el, mióta elváltunk egymástól, mindig örömmel, egyben mégis szorongással nézek egy-egy találkozó elé.

Gyakran megkérdezik tőlem barátaim, szeretteim: - Megismer? Emlékszik még rád? - mennyire természetesek ezek a kérdések.

Reggel 9h-tól kezdődik a látogatás. S mivel a fiúkat otthon hagytam, még gyorsan telefonálok, mielőtt belépnék az Intézet kapuján. Danika veszi fel a telefont:

- Halló! Szia, Zsuzsi vagyok! - elfelejtem, hogy neki anyuka..
- Szia Zsuzsi! - tetszik neki ez a megszólítás! - Puszi Annuskának! Neked is az orrodra! - nem is rossz...

Így, egy puszival az orromon lépek be a már-már ismerős helyre. Hol is van Annuska? - mert mindenkit látok, csak őt nem... De talán csak egy másodpercet kell várnom, mert ő már észrevett engem, s teljes " gőzzel " fut felém. Istenem! Milyen melegség járja át szívemet! Hát persze, hogy megismer kislányom! Hisz az enyém, én meg az ővé vagyok...

Mélységesen meghat, ahogy készülnek a nevelőnők látogatásomra. ELŐRE kikészítetik Annuska KIMENŐ ruháját. S már öltöztetik is, ő pedig közben puszikat ad a hajamara. Drága kislányom, ha tudnád milyen öröm ez nekem...

S indulás előtt még parfümöt is kap... :-)))

- Ugye, visszajössz, Annuska? ... Érezd jól magad! - hallom az innen-onnan felhangzó kiáltásokat. De már szinte nem is hallom, mert megnyílik a bűvös ajtó, a kijárati kapu, s kislányom beül a megszokott kis helyecskéjére. Elindulunk Kecskemét felé, s közben szemem állandóan a visszapillantó tükrön csüng. Nevet? Örül? Miért fogyott le? - igen! Nevet! Gyönyörködöm kislányomban, csak nézem, nézem szép arcocskáját, ahogy hallgatja a zenét, ahogy nézi a tájat.... Bár ködös, szomoru az idő, mintha megváltozna körölöttünk a táj: végtelen melegség, béke jár át. Szinte alig tudom elrejteni könnyeimet, hogy ne lássa... Ez most az öröm helye, nem a bánaté! S a táj is megszépül, egy-egy felszálló holló, kopasz, ám rügyre váró fa nevet ránk. Együtt vagyunk. Mi, LÁNYOK, kimenőzünk! Úgy, mint a nagyok!

Miután egy kicsit kávéztunk - mármint én -, egy kicsit hamiztunk - mármint Ő - , mindenki jókedvre derül. Lehalkítom a klasszikus zenét, maradjon inkább a "zsip-zsup kenderzsup", vagy a " kerekcske, dombocska".... Hangosan nevet kislányom. S vele együtt én is.

Csak ne kellene megérkezni... Csak ne lenne a hónap első vasárnapja..., mert általában mindenki ilyenkor jön. Én öltöztetem át kislányomat az "otthoni" ruhába. S ő lassanként ráébred, hogy marad. Én meg, hogy elmegyek.

****

De visszajövök. Olyan szeretettel, türelemmel és jósággal veszik körül Annuskát 24 órán keresztül, mely őt is megnyugtatja. Isten áldjon meg mindenkit, aki ilyen rászorult, szerencsétlen betegekkel foglalkozik! S közben engem is megnyugtatnak. Átérzik, mennyire nehéz elválni, s megvígasztalnak, hogy ne féljek, nagyon vigyáznak az én kis Drágámra.

Így indulok vissza, haza. Egy kicsit sirdogálok, de lassan elcsendesedik szívem. S magamban azért fohászkodom, hogy legyen erőm megjárni azt az útat, mely rám vár. Hogy szeretetet, békességet adjak mindazoknak, akik várják. Gyermekeimnek.
Környezetemnek. Szeretteimnek.

S hogy béke, állandó és tartós béke éljen szívemben.

...Békességet adok nektek, az én békességemet. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, se ne féljen!...- hallom az olyan jól ismert hangot magamban.

... Miért csüggedsz el én lelkem? Hisz pajzsod Ő és támaszod!...- válaszolok.

Igaz is...



Utoljára változtatva 12-02-2007 @ 11:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-03-2007 @ 09:08 am)

Comment: Zsuzsi, olyan meghatóan írtad le. ölellek:gaby


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-03-2007 @ 05:48 pm)

Comment: Gaby, ez nekem is olyan megható volt. Talán túlságosan is, ezért egy kicsit sajnálom, hogy leírtam. Én is ölellek! Zsuzsi


Hozzászóló: taci
(Ideje: 12-03-2007 @ 08:27 pm)

Comment: Nagyon meghatott, a történet. Örülök, hogy leírtad, mert a szeretetről meséltél, ami a legfontosabb érzés a világon. Köszönöm.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 12-03-2007 @ 08:52 pm)

Comment: Lesz erőd, Zsuzsi, az ember a legerősebb állat! Örülök, hogy jó lelkek között van a kislányod. Puszillak Benneteket!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 12-03-2007 @ 10:00 pm)

Comment: Örülök, hogy - ezek szerint - jó lett a ceglédi választás. További minden jót nektek!


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-04-2007 @ 12:06 am)

Comment: Én köszönöm Taci, hogy elolvastál! Jól esett szereteted nagyon... Zsuzsi:)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-04-2007 @ 12:07 am)

Comment: Igen, drága Erika, mindenhez van erőnk, azokhoz pedig akik a mieink, szeretteink ez természetes... Valóban nagyon jó helyen van Annuska, akármennyire is nehéz nélküle. Örülök, hogy biztonságban tudhatom... Zsuzsi :)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-04-2007 @ 12:11 am)

Comment: Köszönöm kedves Boblogan vissza-visszatérő figyelmed, mindig örülök neki! Ahogy írtam, valóban jó helyen van Annuska, nem csupán szeretettel, de szakértelemmel is látják el. Ennek nagyon örülök, hisz sorsáról van szó! Zsuzsi :)))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-04-2007 @ 05:13 pm)

Comment: remek blog! igazán remek! írj gyakrabban -jól csinálod!


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-04-2007 @ 05:54 pm)

Comment: Ez most olyan jól esett, Szemi, mint már régen bármi is... Nagyon köszönöm, megpróbálok többet írni! Zsuzsi:)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-04-2007 @ 05:54 pm)

Comment: Ez most olyan jól esett, Szemi, mint már régen bármi is... Nagyon köszönöm, megpróbálok többet írni! Zsuzsi:)))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 12-04-2007 @ 11:28 pm)

Comment: Szépen megírtad, valóban, jól mondja Szemi. De olyan szomorú... mint az Élet. :(


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 12-05-2007 @ 07:10 am)

Comment: Valóban, csak tisztelet illeti azokat a törődő lelkeket! Ki hiszi a szavakat, hiszi annak útját: -ha eggyel is megtettétek, velem tettétek meg. Jó egészséget kívánok! J


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-05-2007 @ 05:54 pm)

Comment: Igen, Géza, az élet valóban sokszor szomorú, pedig ez már egy egész vidám változatnak tünt, - legalábbis nekem - amikor írtam... Jól esett, hogy elolvastad: Zsuzsi:)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-05-2007 @ 05:58 pm)

Comment: Örülök, hogy olvastál, János, hisz a nemrég megírt cikked is megerősített, mikor olvastam. Köszönöm jókivánságodat, Neked is minden jót kivánok: Zsuzsi :)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-11-2007 @ 07:55 pm)

Comment: Jól esett a sok hozzászólás, mégegyszer köszönöm. Zsuzsi, aki vasárnap készül egy újabb kimenőre...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds