[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 103
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 103


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Utazások Erotikában a Vámossal
Ideje:: 12-04-2007 @ 09:56 am

Olvasom Vámos Miklós könyvét. Reggel munkába menet, meg este hazafelé. Imádok buszon olvasni, ezt a könyvet meg külön is imádom. Körülbelül a felénél tartok, hogy így elaprózom. De nekem nem sürgős, legalább tovább tart, mint a jó szex :) Merthogy ez a könyv is foglalkozik azzal bőven.
Jánoska életét követi nyomon apró gyerekkorától. Jánoska felnőttként is Jánoska, csak így becézve. Egyébként Geothe-kutató, más néven "gőtista". Életét, ahogy minden más pasiét végigkísérik a nők, és e nőkkel való kapcsolatain keresztül követjük végig a sorsát egészen napjainkig.
Jánoska pár évvel idősebb nálam, így olvasás közben sok mindent átélek, amiről ír, a hülye úttörőtáboroktól kezdve a vasfüggöny lebontásán át első számítógép beszerzéséig az összes jó és kevésbé jó élményt.
A történetben ott tartok, hogy Jánoska kétségbe zuhanva járja a "fölalát" a lakásában, mert ikszedik felesége épp úgy döntött, elege van a rabságból, és szexuális szabadságra vágyik. Jánoska szenved, mint a kutya, percenként nézi az órát, a falat kaparja és a haját tépi, mert asszonypajtás épp "Ess"-sel (s, mint seggfej) randizik - miközben ő, meg mi is tudjuk, hogy nem róla mintázták a hűség szobrát. De hát ha minket csalnak, az mindig jobban fáj, mintha mi csalunk, ugyebár.
Vámos hihetetlen nyelvi és egyéb humorral átszőtt könyvét mindenkinek ajánlom, aki nem prűd, aki érzékeny a finom humorra, aki férfi és aki nő. Ergo, mindenkinek :)



Utoljára változtatva 12-04-2007 @ 10:43 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-04-2007 @ 10:14 am)

Comment: Kérem valakitől karácsonyra. Kössz a tippet Neti! :-)


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 12-04-2007 @ 10:21 am)

Comment: Karácsonyi ajándék? Én is kapok abból : )))))))) Szeretem Vámos Miklós stílusát...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-04-2007 @ 10:21 am)

Comment: Angeli, nem fogod megbánni, bár a Jézuska biztos belepirul, ha beleolvas :))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-04-2007 @ 10:22 am)

Comment: Mickey, akkor hajrá :))


Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-04-2007 @ 11:23 am)

Comment: Nagyon szeretem Vámos Miklós könyveit. Egyik kedvencem az Apák könyve. A múltkor a könyvesboltban nekem is kezembe akadt az Utazások Erotikában, mohón felkaptam, de aztán visszafogtam magam. Inkább én is szólok a Miki bának.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-04-2007 @ 11:32 am)

Comment: Ügyes :))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-04-2007 @ 04:09 pm)

Comment: én is köüszönöm!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-04-2007 @ 05:58 pm)

Comment: Szemi, egy írónak pláne el kell olvasnia :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-04-2007 @ 06:21 pm)

Comment: Biztosan jó könyv lehet.


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-04-2007 @ 06:54 pm)

Comment: Neti, megcsináltad a kedvet! Jutalékot is szedhetnél Vámostól! :-))))))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-04-2007 @ 07:30 pm)

Comment: Gabikám, bízz bennem :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-04-2007 @ 07:31 pm)

Comment: Királylány, nekem az a jutalék/lom, hogy olvashatom :))


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 12-04-2007 @ 09:36 pm)

Comment: Mar regen eszre vettem hogy te milyen sexy lanyvagy Netelka. Udv. Piba.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-04-2007 @ 09:40 pm)

Comment: Ez nagyon hízelgő, kedves Piba, de csak annyira, mint minden más nő, és ennek egyébként nincs köze az olvasási szokásaimhoz :)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 12-04-2007 @ 10:53 pm)

Comment: Szeretem a szerző humorát. És ha te mondod... elhiszem és majd meghozza talán a Jézuska. :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-05-2007 @ 05:43 am)

Comment: Szerintem Neked is tetszene :)


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 12-05-2007 @ 05:47 am)

Comment: Szia Netelka. A színházunkban lett volna Vámos Miklósnak bemutatója az Általad írt könyvről, de elmaradt. Utána úgy alakult, hogy táppénzen voltam itthon homloküreggyulladással kb egy hónapja, megvásároltam a könyvet, elolvastam 2 nap alatt. Hihetetlenül humoros, felszabadult, ironikus, remek olvasmány! Képtelenség letenni. Egyik legjobb könyv, amit az utóbbi 5 évben olvastam, pedig én sokat olvasok :-) S az külön öröm, hogy van lehetőségem Miklóssal levelezni, megbeszélni a könyv egy-egy fordulatát, a felmerült véleményt, sőt, akár segíteni is Neki. Mert Ő még azt is tisztelettel fogadja.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-05-2007 @ 05:51 am)

Comment: Ó, de örülök, hogy valaki megerősít :) Köszönöm, Myra :)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-06-2007 @ 03:04 pm)

Comment: Köszönöm neked is Neti, hogy tegnapelőtt szóltam a Mikulás bácsinak, és hopp!... Ma reggel meghozta ezt a könyvet! Nagyon örülök!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-07-2007 @ 06:06 am)

Comment: Ottó, szerintem nem fogsz csalódni :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds