[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 87
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 87


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Vers - rendelésre
Ideje:: 12-07-2007 @ 02:07 pm

Nyáron lesz a férjem 50. születésnapja. Ha álmatlan éjszakákat nem is okoz, de sokat töröm rajta a fejem, hogy mivel lepjem majd meg (nem írok ötleteket, hátha "leselkedik"). Persze, szörfölök a neten is, ötletre vadászva, amikor is belefutok a következő hirdetésbe egy ajándékötletekkel foglalkozó oldalon (idézem!):

"Nem kell mindig idézni a klasszikusokat. Profi rímfaragó alkotja meg a megható, csak neki szóló, az élete pillanatait megemlítő, fontosabb mérföldköveket megörökítő strófákat. A meghatódottság nem fog elmaradni… A termék megrendelését követően versírónőnk telefonon felkeresi Önt, hogy megtudja kihez szeretné címezni a verset, milyen emlékeket szeretne viszontlátni a rímek között, és hogy egy csipetnyi hangulatot szerezzen, amely köré fonhatja a strófákat. Ezért kérem mindenképpen jelenítse meg az elérhetőségét a megrendelésen! A vers elkészítése körülbelül egy hetet vesz igénybe. Az ár tartalmazza a vers megírását, mely egy nagyon szép, régies papírra kerül kinyomtatásra, ami készülhet A4-es és A3-as méretben is. Ára: 18.880,- Ft. Az ár a kiszállítási költséget nem tartalmazza! Rendeljen személyre szóló verset! Hívjon minket vagy írjon egy emailt, hogy versírónk felvegye önnel a kapcsolatot."

Hát, gyerekek, megfordult velem a világ! Van, aki tényleg igényli ezt? Akár úgy mint megrendelő, akár úgy mint megajándékozott?! El nem tudom képzelni... Úgy felhúztam magam, hogy elképzeltem a következő jelenetet:

- Jó napot kívánok, Gipsz Jakabné vagyok. Meglepném a férjemet egy verssel az ötvenedik szülinapjára. Mit tud ajánlani?

- Üdvözlöm! De jó, hogy jelentkezett, ugyanis profi rímfaragónk most különösen remek formában van - épp tegnap este járt nála a múzsa, úgyhogy csak úgy dübörögnek benne a strófák. A múlt héten írt vagy négy verset ötvenedik születésnapra, úgyhogy nagyon benne van a témában a kollegina.

- Ez nagyszerű! Hogyan tudnék kapcsolatba lépni a hölggyel?

- Megadja nekünk a számát, és ő keresni fogja Önt. Mivel körülbelül egy hét az átfutási idő, esetleg megadhatna címszavakban néhány jellemző elemet a férjéről, hogy profi versírónk kellőképpen rá tudjon hangolódni az alkotásra. Esetleg katalógust is tud vinni, amiből Ön válogathat a rímképletek, strófaszerkezetek, költői eszközök között.

- Köszönöm, ez igazán remek! Viszont ha nem haragszik, az árat kicsit borsosnak találom! 18.800 forint néhány sorért! Annyiért hány verseskötetet vehetnék!

- Na jó, kérem, de mennyi időbe telne, míg azokban találna épp Önnek megfelelő verset! Rengeteg időt megspórol ezzel, higgye el! Egyébként is, csak nem lepné meg a férjét olyan verssel, amit bárki elolvashat?!”

- Mondjuk, ez igaz… De esetleg nem lenne arra lehetőség, hogy nem egy, hanem két hétig írja a versírólány a verset, és akkor megállapodnánk mondjuk feleárban?

- Nézze, hölgyem, ez nem piac! Veszi, nem veszi, ennyi az ára. Ha nem érdekli, ne tartson fel kérem, többen lógnak még a vonal végén, hogy rendelni tudjanak. Itt a karácsony, kolleganőnk nem győzi írni az adventi verseket, az újévköszöntőkről meg már ne is beszéljünk!

- Nos, rendben, végül is egyszer ötvenéves az én Jakabom…

- Na, ugye, asszonyom, hát, biztos megérdemli az a jóember! Akkor profi versírónk hamarosan hívni fogja Önt, én pedig postázom a számlát 18.800 forint + szállítási költségről. Jut eszembe, hamarosan Jakab-nap lesz, ha gondolja, rögtön névnapra is rendelhet!


Utoljára változtatva 12-07-2007 @ 02:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-07-2007 @ 04:15 pm)

Comment: Neti, így kell ezt csinálni...mindenből üzletet csinálnak. Egyébként nem 18.880,- Ft-ról van szó + kiszállítási költség?


Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-07-2007 @ 04:57 pm)

Comment: Már hallottam én is ilyenről, de ebben a mai világban már nem akadok ki semmin. Megmondom neked becsülettel, én is művelem ezt, csak nem pénzért. Van vagy félszáz köszöntőféle csasztuska a tarsolyomban. Ha elmegyek egy szülinapi buliba, akkor már megsértődnének, ha nem olvasnám fel az ünnepeltnek a személyre szóló köszöntőt. Ami persze minél vaskosabb, ízesebb, annál nagyobb sikere van. De félrekanyrodtam, ilyen féle-fajta, hogy idegennek kellene pénzért írni..., hát nem tom. Talán a verseket meg kéne hagyni annak, ami...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-07-2007 @ 05:31 pm)

Comment: szuper! remek ötlet, igazán! micsoda bolondság is ingyen írni!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-07-2007 @ 05:40 pm)

Comment: Gabikám, de.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-07-2007 @ 05:41 pm)

Comment: Ottó, szerintem ne keverd bele magad, nem ugyanarról van szó, ez tök világos :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-07-2007 @ 05:41 pm)

Comment: Ugye, Szemi? Hát, "sok van, mi csodálatos...".


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-08-2007 @ 07:37 am)

Comment: Látok benne ületet!!!! Micsoda Világ... Mondjuk meg lehetne toldani azzal, hogy a gyerekek meg franciául irnak, azt legalább senki sem érti, ami néha nem is baj:))) Úgyis épitkezünk, jól jönne. Hm. Zsuzsi:)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-08-2007 @ 01:39 pm)

Comment: Hát, nem tudom, én azért azt hiszem, maradok a hagyományos ajándékoknál - meg persze, írok is neki valószínűleg, ingyen és bérmentve :DDD


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 12-08-2007 @ 04:43 pm)

Comment: Neti, ha benned összegyűlik a mersz: HÍVD FEL! Ha mégsem: írd meg priviben azt a számot, majd én felhívom, és beszámolok.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-08-2007 @ 06:10 pm)

Comment: Lacibá, én nem szándékozom felhívni őket :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds