[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 268
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 269

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hétköznapi emberség
Ideje:: 12-11-2007 @ 07:59 am

Utálok hivatalos ügyeket intézni. Mindig valamiféle megmagyarázhatatlan szorongás fog el, görcsbe áll a gyomrom, ha kicsit is várakozni kell. Tegnap épp egy fontos hivatalos ügyet kellett elintézni.

Bent a váróteremben már sokan voltak reggel fél kilenc után. A biztonsági őr ura volt a helyzetnek. Nemsoká egy négygyerekes házaspár lépett be babakocsival, sógorral együtt. A biztonsági őr rögtön meg is jegyezte kedvesen, hogy a gyerekeket le kell kötni. Ehhez azonban segítséget is adott. Papírt, ceruzát kaptak a gyerekek a rajzolgatáshoz. A három kisfiú és a kislány, mint az orgonasípok követték egymást, egészségesen elevenek voltak. A várakozók arcán nem az utálat látszott, hanem mindenki mosolygott rájuk, az egyik asszony rögtön beszédbe elegyedett az anyukával. Kiderült, hoyg az idős nőnek 8 gyereke, 15 unokája van, és nagyon szereti a gyerekeket. Mindannyian figyeltünk a kicsikre, mert a szülők a nyomtatványt töltögették, a sógor meg hasznavehetetlen volt, ha az egyik gyerek kinyitotta a mellette lévő szekrényt, rögtön az anyukának szólt, rendezze már a kicsit. Közben a biztonsági őr mindig szólt a régen ott várakozóknak, hogy álljanak fel az asztaloktól, engedjék leülni a kismamákat, és azokat, akiknek írnivalójuk van. Ezalatt mindvégig nyugodt maradt, talpraesetten végezte a munkáját.

Délután a buszon utaztunk óvodás kisfiammal. Az egyik megállóban felszállt egy hajléktalan, üveggel teli szatyorral. Kissé kapatos lehetett, mert mikor elindult a busz, elvágódott, az üvegek hangosan csapódtak egymáshoz. Gyorsan rohantam felsegíteni, rajtam kívül senki nem mozdult. A fiammal szemben foglalt helyet.

A kicsi mellett előtte egy középkorú hölgy ült, de hamar el is ment onnan, mert az eleven kisfiú elég hangosan beszélt mellette.

A hajléktalan a fiamnak adott néhány pénzdarabot, mire megkérdeztem tőle, komolyan gondolja-e. Komolyan gondolta. Talán hálás volt, hogy valaki emberszámba vette.



Utoljára változtatva 12-11-2007 @ 07:59 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 12-11-2007 @ 08:27 am)

Comment: De örülök Bogika! Alakul a dolog? Van net?


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-11-2007 @ 10:36 am)

Comment: Nem mindenki veszi őket emberszámba. Tudod van aki a saját hibájából hajléktalan, de van aki nem. Rég láttalak, örülök, hogy itt vagy.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 12-11-2007 @ 03:00 pm)

Comment: Eddig is volt Lacoba, csak a kedvem nem a régi. Neked is örülök blue, ahogyan Lacobának is.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 12-11-2007 @ 06:30 pm)

Comment: Jókedvet kívánok, Bogika! :) Mondjuk legyen olyan jó a kedved, mint a lelked, akkor már nem lehet gond.


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 12-11-2007 @ 06:34 pm)

Comment: Bogika, már épp kérdezősködni akartam felőled, és íme: örvendek, hogy látlak.Áldott ünnepeket kívánok.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 12-11-2007 @ 08:17 pm)

Comment: Nekem is hiányoztál, Bogika. Örülök, hogy olvashatlak. :-)))) Szeretem a témáidat.


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 12-11-2007 @ 08:40 pm)

Comment: Akinek magának sincs, az ad hamarabb. Békés, örömteli ünnepi napokat kívánok Bogika!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 12-12-2007 @ 07:46 am)

Comment: Köszönöm mindenkinek, hogy olvasott, és a kedves szavakat. Örülök Nektek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds