[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 104
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 104


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Íróasztal és környéke
Ideje:: 12-11-2007 @ 03:36 pm

Na, azt hiszem, itt nem lesz vita: az íróasztalon többnyire kupi van. Már normáliséknál. Az elvetemült kényszeres rendrakók most ne figyeljenek ide. Ahogy most körülnézek, tulajdonképpen nagy vész nincs, meg egyébként is, a jobb képessűgek átlátnak a káoszon - ahogy a mondás tartja :) Mindenesetre, ami most az asztalon és körötte van, azért már időnként morog a zuram. Merthogy ez itt főként az én felségterületem, nyilvánvaló, hogy aki a több időt tölti ott, az csinálja a kupit is.
Azért kezdtem erről írni, mert ma ismét idekerült valami, aminek tulajdonképpen sok keresnivalója nincs itt, de mégis. Ma játékvásárlás ürügyén magamat is megleptem egy tüneményes plüsskutyával (na jó, kikunyeráltam a zuramtól). Alvóállat, ahogy a kisfiam hívja. Nem mintha nem lenne itthon töménytelen mennyiségben, de ez most más, mert puhább, mert aranyosabb a pofácskája, mert sála van, meg sapkája, és egyébként is - az ember melegségre vágyik. Na, ilyenkor jól jön egy alvóállat. Neveincs kutyusom most még meg nem nézett DVD-filmek tetején ül. Persze, van, amit már láttam közülük, de még akkor, amikor nem voltak a birtokomban, és azért ezt, mi, könyv- és DVD-bitorlók értjük, ugyebár.
Kutyám (NeveNincs) egy parafa üzenőfalnak dönti a fejét, amin vannak fényképek, névjegykártyák, a kisifam órarendje, fülbevaló és nyaklánc, jegy a Vígszínházba, londoni rep.jegyet helyettesítő foglalás-visszaigazolás, különböző pinkódok (aki ideül, annak ez kész főnyeremény), a gyerekorvos telcsiszáma, a vírusirtó regisztrációs kódja, lista az iskolai szünetek kezdetéről és végéről - és ez így többnyire állandó. Illetve amikor a cetlihegyek ellepik, akkor felrobbantom az egészet, és kezdem előlről.
Előttem asztalinaptár, mobiltelefon, újabb cetli a pillanatnyi gázóraállással, bankszámlakivonatok, az elmaradhatatlan, még el nem utalt csekkek, fényképezőgép (sose lehet tudni alapon), a Jóbarátok c. sorozat valamelyik évada dobozolva, egy üvegtál, az alján némi maradék pattogatott kukoricávalé, egy másfél literes ásványvíz, alig használt pézsé, regiszteres füzet a DVD-inkről, dobokócka, két társasjátékbábu, toll.
NeveNincs (merthogy azt hiszem, ez lesz a neve, bár a "Kutya" se kutya) most betársult mindehhez. Ha nem alvóállat, akkor őrkutya. Ez lesz a feladata itt az íróasztalom körül. Talán még rendet is tesz olykor helyettem.



Utoljára változtatva 12-11-2007 @ 03:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-11-2007 @ 04:01 pm)

Comment: Vajon honnan ismerős a helyzet? (A kutya nem.) :) Igaz, nálunk az íróasztalok számosabbak, de a legtöbb tárgy itt is feltalálható rajtuk. A kutya (Kutya) biztosan rendet fog tenni! Ez az utolsó remény úgyis. :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-11-2007 @ 04:05 pm)

Comment: Ajaj, Laci, több asztal, több kupi - nem irigyellek :)) De tény, hogy ami elvész, az az íróasztalon általában előkerül :) Mondjuk ez a tévé-távirányítókra nem feltétlenül igaz, azokat ennél lehetetlenebb helyeken szoktuk megtalálni :/


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 12-11-2007 @ 06:23 pm)

Comment: Hajaj, ha ezt nevezik kupinak, akkor nálam mi van? :))) Szerintem a te íróasztalodról alapvető, létfontosságú dolgok hiányoznak. ;) A teljesség leghalványabb igénye nélkül felsorolnék még pár dolgot, ami nálam - a fentieken kívül - megtalálható: 1 db lázmérő, 3 db ceruzaelem, 2 db ceruzaakku, dvd-feliratozáshoz filctoll, nyomtató, webkamera (hogy mindezt bárki láthassa :)), használati utasítások, vásárlási kuponok, karórából lett zsebóra, reklámóra, floppy, számológép, nyugták, számlák, vonatjegyek (arról a szárnyvonalról, ahol Kóka szerint nem is utazom, vagy ha igen, max. édeskettesben a csinos kalauznővel...), kisdobos tagsági könyv, pici átlátszó műanyagdobozka (SD-kártya tok), benne egy kimúlt rovarral, amit azért tartogatok hónapok óta, hogy hátha egyszer megmutathatom egy szakértőnek, és megtudom, milyen állat is ez (csápjai vannak, mint a skorpióknak, de hogy az-e...). :)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 12-11-2007 @ 06:38 pm)

Comment: Nevenincs nagyon-nagyon aranyos! Nem csodálom, hogy beleszerettél. Bevallom, hogy az íróasztalomnál még enni is szoktam. De másnak hozzányúlni tilos! Egy kollégiumi szobában olvastam egy táblán : Rend csak ott van, ahol lusták az emberek megtalálni valamit. Hát nem igazuk van?? :)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-11-2007 @ 07:08 pm)

Comment: Hát, a skorpióón kevésbé döbbentem meg, mint a kisdobos tagsági könyvön :)))) Tény, hogy übereltél :) Na, de most mondd, még így is balhézik velem a zuram! :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-11-2007 @ 07:40 pm)

Comment: De, druszám, valóban :))


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 12-11-2007 @ 07:43 pm)

Comment: Neti, az én Kutyám is alvókutya:)))))))) csak néha felébred.:))))))))) A kupiért nem irigyellek, mert megvár, az tuti. / a Sztracsatellát meg nézd meg, ne ott porosodjon, nekem tetszett!:)))))/ Puszillak!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-11-2007 @ 08:41 pm)

Comment: Andi, rendicsek :))


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 12-11-2007 @ 09:26 pm)

Comment: Ha száz íróasztalom lenne, képes lennék mind a százon káoszt csinálni... Szimpatikus az az eb, jelezd légyszi, ha tényleg képes lenne rendet rakni, mert én is szívesen alkalmaznám.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-12-2007 @ 05:18 am)

Comment: Rajtam is kitör hetente egyszer a rendrakás, miután a felpúpozott könyvhalmazok rámdőlnek. Ja! Kisdobos tagsági könyv az én íróasztalomon is van.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-12-2007 @ 06:06 am)

Comment: Kedves Emericus, ígérem szólok :) Ma alvókutyai kötelességét teljesítette, így nem tudott éjszaka rendet tenni, na, de majd talán mire hazajövök a munkából :)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-12-2007 @ 06:07 am)

Comment: Te jó ég, Ottó, ez valami vírus? Mert nem szeretném elkapni :) Igaz, anno én is átestem ezen a gyermekbetegségen, de nem kívánom vissza :)))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 12-12-2007 @ 11:53 am)

Comment: Hm! Náléam is hasonló, bár az én asztalomon időnként ott tanyáz az angolszótár, néha egy-két verseskötet, félig teleírt cetlik, a félig kibukott gondolataimmal, minden mennyiségben. Kódos papírjaim nincsenek, azokat megpróbálom megjegyezni, bár vannak olyan helyek, ahová valamikor bejelentkeztem, de már nem tudok. :PPP Szóval az asztalok erre valók.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-12-2007 @ 12:39 pm)

Comment: Tudod, Neti, a zseni a káoszban is kiismeri magát... Illetve ott csak igazán! :-)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-12-2007 @ 01:16 pm)

Comment: Veva, a kódokat én is igyekszem megjegyezni, csak meg kell mondjam, már odabent se kicsi a káosz ilyen ügyben :)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-12-2007 @ 01:17 pm)

Comment: Angeli, ahogy erre bátorkodtam utalni a blogomban is :))))


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 12-12-2007 @ 03:23 pm)

Comment: Na, én azt néztem meg, min ül a kutya. Csak szex és más semmi, intim vallomások. Hmmm. Kellemes elegye lehet a tulaj a gyermeknek és a kurtizánnak :D Pusza, Rien


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-12-2007 @ 03:34 pm)

Comment: Jajmá, Rien, mert a "Legyetek jók, ha tudtok, már bekerült a DVD-szekrénybe" :))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-13-2007 @ 07:01 am)

Comment: Mivel nincs íróasztalom, így a hallban lévő asztalt pakolom tele...meg kell, hogy mondjam nem szeretném, ha rend lenne rajta, tuti nem találnék meg semmit, pedig egyszer muszáj lesz elpakolnom azt a rumlit...)))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-13-2007 @ 09:50 am)

Comment: Gabi, igen, ez tipikus :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds