[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 124
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 125

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Karácsonyi készülődés 2.
Ideje:: 12-15-2007 @ 10:16 am

Mindjárt - 1 hét múlva itt a kari. Csak így, egyszerűen - ugyanis "mi" már tegeződünk! Szombat van, 9.23 és éppen van némi időm. A Nagyot most engedtem el versenyre, egész este 11-ig csomagoltam, rántott csirkemellet készítettem - ugyanis Belgrád messze van busszal is és csak holnap este jön haza. (Nem kell aggódni, kapnak kaját, nem csak azt eszi amit csomagoltam, de mindenki gondolhatja - nem üres a hátizsákja.) A Kicsit hozta a nagymamája, és most itt ül és nézi nagy kedvencét : Elmot. Engem személy szerint borzalmasan megvisel Elmo "herélt" hangja, de a Kicsi el van bűvölve tőle....

Karácsony előtt állunk, nézzük min vagyunk túl - nagycsaládilag, kiscsaládilag, munkailag, egyedül, kettesben, tesóval vagy anélkül, szülővel, óvodával-iskolával.

Pontosítódnak az idők és helyszínek: hol, mikor, kivel, hová. 24-én otthon/nagyival, 25-én vidéken, 26-án másik nagyi-család, 27-én kiscsalád otthon, én meló, 28-án kiscsaládi pihenés, 29-én én meló... hú de zavaros! Még nem tudom,hogy 25-én hol alszunk, mert ha vidéken alszunk, akkor nem csak a nagy-nagy halom ajándékot kell (bocs kakaóért megyek a Kicsinek) magunkkal vinnünk, hanem egy nagy adag meleg holmit is. Ja, és a fő kérdés: Anyósom külön autóval, vagy velünk- mert akkor némi idegnyugtató nem árt, de egy üveg pálinka mindenképp (hogy inkább bambán vigyorogva bólogassak a szent ünnepen, mint morogva morcoljam a szemem mindenkire).

Meleg holmi meg azért kell, mert én ott mindíg nagyon fázom...

Az ajándékokat beszereztük együtt, van még némi pótlás: a Nagy most szólt, hogy a csapattársának nem vettünk semmit (ja, anya nem szóltam??? - nem.), és még egy-két apróság hiányzik (pl. csillagszóró, amit minden évben megveszünk és 27-én elővesszük,hogy elfelejtettük).

Kaját megvettük, még a piacra kell mennem a héten ott is frissebb dolgokért, meg olyanokért, amit a hiper-szuperekben csak az újságban szép, a helyszínen meg fel sem ismered lásd: mandarin.

Fenyő: ezüst, tegnap megvette a párom, amíg a Naggyal a zselatinok között válogattunk Ő szépen hazaszállította és eldugta a pincében.

Sütemény: a Kicsivel készítettünk a munkahelyemre csokis muffint, és karácsonyra 4 rúd keksztekercset, és a két leányzóval pedig csütörtökön egy nagy adag mézeskalácsot. Én gratuláltam magamnak, mivel minden szó nélkül súroltam újra a konyhát a cukormáz eltüntetése érdekében... apropó, nem tudja valaki hogy a nagyszobában miért pettyes a padló??? Csak nem cukormáz??? Hm... értem én, miért nincs általános rajongás a "süssünk együtt" programnál. Mivel a jövő héten szabin vagyok, ezért még a Florentin szelet és az omlós csillag még csak gondolatban van meg. Illetve a mákos beigli és a mézes-krémes is, amelyek receptjeit nagyon várom!

Takarítás: erős elmaradásban vagyok, de mivel a jövő héten itthon leledzem, ezért ezt 3 nap alatt megoldom - ablakpucolással együtt. Azért némi szortírozást véghez vittem, szerintem a ház szemetét mi termeljük 50% arányban (16 lakásból ez igenis szép teljesítmény - bár nem vagyok rá büszke).

Díszítés: legteljesebb módon kipipálva, mindenhol piros, mikulás, harang, narancs és citrom (mert a mandarin felismerhetetlen a "vásárlóban") - még a kanapé is piros! A koszorú világit (és a fejem felett a glória is he-he-he - húúúú de rossz volt.) Itt még a kosár is csillag alakú, úgyhogy aki nem bírja ezt, az el se próbálja képzelni! Még hó is van be-be-beee ;))) - kint esik!

Pihenés: ez erősen tőlem függ, de az ilyen klaviatúra ütögetések is ennek számítanak, plusz tegnap megvettem a kedvenc havi magazinomat és repesve várom a könyveimet barátném jóvoltából. Olvasás kizárólag este - tévé helyett. És melónak indul, de lesz a héten egy évvégi "értekezlet", amit egy hotelben lesz és ha vége akkor én a szauna-uszoda-konditerem élményeimet fogom gazdagítani! Azt szoktam igazi kikapcsolódásnak hívni, mert akkor egyedül saját magamért vagyok felelős, és senki pihenését nem kell árgus szemekkel lesnem - ugye igazam van, vagy igazam van??

Végezetül: a listáim szépen le- illetve elapadtak, ez engem nagy megelégedettséggel tölt el. (De azért elárulom: fáj a kezem, és fő a fejem a kihúzott-kipipált helyett mindíg van új és új.)

Ó, a nagy szeretetről, ölelésről és miegymásról nem fecsegtem. De ezt már tudható rólam: én alapból adok, és mindenkin segíteni akarok - egyszerűen ilyen vagyok.

Ez nem magasztalás, szembedicsérés, miegymás. Én igyekszem megteremteni a helyzetet, ahogy Karácsony legyen - a szürke hétköznapon. Vallom: magától nem megy, csinálni kell.



Utoljára változtatva 12-15-2007 @ 10:16 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 12-16-2007 @ 12:21 am)

Comment: Látom, nálatok szép az élet. Mert úgy szép, ha zajlik, ugye. :) Én ennyi mindent a következő ötéves tervemben szándékozom végrehajtani... :)


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 12-16-2007 @ 04:29 pm)

Comment: Áldott,békés, szép Karácsonyt nektek.


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-16-2007 @ 05:56 pm)

Comment: A városi emberek valóban mindig egy halom meleg cuccal indulnak a vidéki rokonokhoz karácsonyozni, pláne ha még ott is kell aludni! :-) Ez nagyon ott van! Jót mosolyogtam. Szabi: irigykedem... Receptek: ha nem küldi, aki ígérte, akkor www.webfazek. hu vagy a webcuki.hu vagy a mindmegette.hu-n nézz körül. Én is sokat sütök. Találtam itt már néhány jó kis receptet!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds