[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 234
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 234


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Éjszakai kaland
Ideje:: 12-18-2007 @ 10:43 am

Tegnap este, 11 körül táncba kezdett a telefonom. Rákukkantottam, közben morogtam erőst, ki a fene az ilyenkor? Számot nem jelzett ki a készülék. Döntöttem, nem veszem fel, de a kis drága, elunva az erotikus ugribugrit, követelőzve üvölteni kezdett. Teljesen megfeledkeztem elnémításáról. Egye kutya, nyúltam érte, ha már ennyire akart engem.

Női hang hadarta:

- Szia! Mónika vagyok. Kerestem többször az urad, de nem beszél velem. Neked mondom, terhes vagyok, el kell vetetni a gyereket, mert még nem vagyok 18 éves. Nincs pénzem.

A fene sem tudja, miért nem hökkentem meg. Talán a fáradtság tette. Csevegni kezdtem Mónival, akinek amúgy piszokmód ismerős volt a hangfekvése, hanghordozása.

- Szia Móni! Örülök.

A kedves hölgy kissé meglepetten reagált:

- Örülsz? Mondom, hogy felcsinált az urad! Hát te nem szereted őt? Akkor meg is tarthatom a gyereket?

Közben agyamban őrűltmód zakatoltak a kerekek. Keresték a dejavou okát. Annyira elfoglalt a háttérmemória leterheltsége, hogy eszembe sem jutott a helyes válasz, már hogy nincs is uram. Ehelyett így folytattam:

- És hányadik lesz ez a baba, drága Mónika? Hallom, ott csivitel mégegy picurka körülötted.

- Első. - jött meg azonnal a válasz. - Ez csak a tesóm. De akkor most mi legyen? Elvehetem az uradat? Megtarthatom őt is és agyereket is?

- Gondolod, ezt velem kell megbeszélned? - és már alig bírtam magamra erőltetni a nemröhög-szerepet.

- Jó, akkor add az uradat!

- Azonnal a tiéd lehet, kedves Mónika! - és indultam, le a földszintre, exem rezidenciája felé.

Nem igazán örült nekem, éreztem kopogásomra válaszként adott mordulásából. Beléptem, kérdéseit fülem mellett eleresztve markába nyomtam a telefont. Tovább nem részletezném kettőjük beszélgetését, egyrészt mert nem is pontosan emlékszem már rá, csak exem hangerejének emelkedésére és arcszínének változására, no meg a gyomortájéki enyhe fájdalom idézi még fel az éjszakai rekeszizom-túlórát. Elég heves vitába keveredtek, az tény, de Mónika egy pillanatra nem ingott meg. Kitartott anyatigrisként, védte a gyereket, harcolt azért az apáért, akit megnevezni sem tudott. Nekem már a képem is átázott, exem feje egyre vörösödött. Kezdtem megsajnálni.

- Miért nem teszed le? Csak szórakozik a csaj, nem érzed?

Lehet, mégis van "Mónikája"? Nagyon ragaszkodott a helyzet tisztázásához, aztán egy idő után belátta, az a vehemens "nemvagyokméktizennyolc" kifog rajta, nem adja fel a csatát. Nyerni ebben a helyzetben csak úgy lehet, ha taktikát vált, és egyetlen mozdulattal lesöpri a színről. Végre meghozta a döntést, és összecsukta a telefont. Eléggé zaklatott állapotban vágtatott ki dohányozni a konyhába, én meg vissza kicsi fészkembe, hogy vinnyogva, fetrengve, zokogva élvezzem ki dögségem utolsó morzsáit is. Mert be kell látnom, igazi dög vagyok, hogy szegénykét ilyen kellemetlen helyzetbe hoztam. Töredelmesen bevallom, igen csak élveztem is. Akkor ez már szadizmus? Mik ki nem derülnek rólam egy ártatlanka telefonbetyárkodás kapcsán?

Így tessék velem máskor kikezdeni, kedves Mónika!



Utoljára változtatva 12-18-2007 @ 12:07 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-18-2007 @ 10:46 am)

Comment: Mónikák vannak, Mónikák lesznek....)))))Te kis betyár...))))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 12-18-2007 @ 11:18 am)

Comment: Én is röhögtem egyet, szegény exed kárára! :)))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 12-18-2007 @ 11:45 am)

Comment: Nem én voltam, Ágikám? Hátha újjászülettem:))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-18-2007 @ 12:01 pm)

Comment: Stando, te aztán! Hú de jóvót! Akkorát nyerítettem. Kár, hogy itt és most ezt nem szabad! Halálos! puszka, L


Hozzászóló: stando
(Ideje: 12-18-2007 @ 02:33 pm)

Comment: :-) Kedves Gabi! A betyár nem én voltam, csak a kismanót játszottam el. ;) Az viszont tény, hogy rég kuncogtam ennyit és ilyen jóízűen. Hiába, magyar vonás...


Hozzászóló: stando
(Ideje: 12-18-2007 @ 02:34 pm)

Comment: Jaj, Veva! Nem tudtam visszaadni az eredeti szitut. Frenetikus volt, később már exem is belátta... :-) :-) :-)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 12-18-2007 @ 02:38 pm)

Comment: Ajaj! Drága Erikám! Most, hogy mondod, újra megindultak a vezérhangyák. Visszajátszom a tegnapi hangot, összevetem a rólad örzött felvételekkel. Ha figyelembe veszem, hogy technikailag ma már nem igen van lehetetlen, talán be kéne vetnem egy elemző programot is, hogy bizonyossan kizárhassalak a gyanusítottak köréből... Hm... Morfondírozom még a megoldáson... :-) Ölellek. :-)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 12-18-2007 @ 02:46 pm)

Comment: Pedig, Lara, ez nem az a fikciós kategória, amit tegnap említettem Neked. Az az írás egy árnyékban megbúvó nőci álom és valóság határán imbolygó gondolatfoszlányait próbálja összefércelgetni. Ez itt viszont valóban megtörtént tegnap este. Bevallom, eredetiben messze élvezetesebb volt, mint az általam közvetített változat. :-)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 12-18-2007 @ 02:57 pm)

Comment: ha csak a fele volna igaz, már akkor bombasztikus lenne a sztori. így meg... :) folytassa stando!:)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 12-18-2007 @ 10:19 pm)

Comment: :-) Hinnye Béla! Mondom, hogy mondom! :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds