[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 176
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 176


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Pissed.gif
egyszerüen.... napló.
Ideje:: 07-12-2004 @ 05:04 pm

én, még sohasem irtam naplót! Gyerekek, ezt akár hófehér lelkem legbizalmasabb rezdülésének is vehetitek!... és öreg és szakállas is vagyok, és mindig irtóztam az ilyen naplószerüségektöl, mikor (még én is voltam gyerek!), azt tartottam a naplóírás, olyan pisis lányszerüség, komoly férfi - aki inkább az indiánosat szereti - ilyesmire nem pazarolja idejét!... az ilyenirányu, egyetlen tevékenységem, amikor belepillantottam a szomszéd Icuka emlékkönyvébe, az volt, hogy elolvastam az elsö, ( ami aztán számomra az utolsó is volt!) bejegyzést, ami igy szólt:"száraz ágra szállt a veréb, emlékkönyvbe - ez is elég!

Szóval, ezennel megtagadom naplóírási konok, pogányságomat - továbbra sem ígérhetem, hogy akár ezen a téren is hívö leszek de behódolok! ... külömben is, ( az általam sokszor szarkasztikusan hsznált mondás :  " tudod, itt nálunk Kanadában!...) a hódolás szó bennem  a hód-ra asszociál, ami Kanadát ( a maple leaf mellet) azonosítja a kívülálló tudatában és ez pedig rögtön a beaver tailt ( hódfarok ) nevezetü, borzalmas, a piacon kapható "szenzációs csemegét" juttatja eszembe, ami egy olyan (étek? egyáltalán) hogy a füled, attól négyfelé reped!... képzeljetek el egy forró zsírban kisült, keletlen lángost ( alakja hódfarok ), ami agyoncukrozott fahéjjal van beprézlizve!... és ezt, itt emberek eszik!

Na de viszatérve a naplóra, ez az egész áhitat bennem onnan keletkezett, hogy beleböktem a napló rovatba, ott ukume, erotikus vobatkozású prcicák hajszolása közbeni Angliába vágyakozását olvastam, csak úgy mopassant. Aztán mások cicázására is kiváncsi lettem és mirim-ot útöttem le. A válsz, viszont engem ütött le : magánközlemény, nincs felhatalmazásod ebbe beletekinteni. Ezt telejesen respektálom!... a magánügy, az magánügy... nem mindenki szereti, ha mások is símogatják az ö porcicáit!

Hát ïgy indulok a naplószerkesztés göröngyös utjain el!... jobb, mint a naplopás!

 mindenki naplójanak - továbbra is - tisztelöje, a szkállas

 

 



Utoljára változtatva 07-12-2004 @ 05:04 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-12-2004 @ 08:05 pm)

Comment: Lesz olvasód, ebben biztos vagyok :)


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 10-11-2004 @ 11:50 pm)

Comment: A kíváncsiság hozott ide.Megérte. Tetszik ahogy elkezdted a naplóírást. Avégére is hagytál érdekességet. Zárok.Megyek feljebb.


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 10-11-2004 @ 11:51 pm)

Comment: A kíváncsiság hozott ide.Megérte. Tetszik ahogy elkezdted a naplóírást. A végére is hagytál érdekességet. Zárok és megyek feljebb /olvaslak tovább/


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds