[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 251
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 251


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Zsuzsi-maci
Ideje:: 12-18-2007 @ 09:58 pm

Igazán nem tehetek róla! Igen! Valóban nem...

Minden úgy kezdődött, hogy lementünk a Corába a szokásos esti bevásárlásra. Csak vacsorára, valami egyszerűt és kész. És semmi extra. Inkább egy kis séta...

A bejáratnál kezdődött a baj. Haj, ezek a mai karácsonyi árusok! Most is ott vártak, szavak nélkül is minket...

- Nézd! Nekem is ilyen egyújjas kesztyűm volt, amikor kicsi voltam! - valóban ilyen volt, jó meleg, bundás....

- Csak bátran! Próbálják meg! - így az eladó. - Van nagyobb méretben is! - bíztatott minket, azaz kisfiamat, akinek keze kétszer akkora, mint az enyém.

Elcsábultunk... Kesztyű és sapka. Mintha a gyerekkoromat látnám. Szegény déli gyerekek nagyon fáznak, mindig jéghideg a kezük... Nem baj.

Igazán kár volt azonban balra pillantani! Macik! és mégegyszer: Macik! A gyengéim... A legkedvesebb állatfigurám! No persze, csak egy fajta, az a bizonyos klasszikus, barna maci.

" Zsuzsi-maci" - Ez mégis sok! Rögvest eszembe jutotott, hogy három éves koromban egy macit kaptam karácsonyra nagybátyámtól. Még tisztán él bennem a kép - szinte hihetetlen, de igaz!-, ahogy ott álltam a kiságyban, s kaptam egy Macit. Nem is adtam neki más nevet, Macinak hívtam és vele aludtam - egy kicsit kellemetlen, de igaz - 18 éves koromig. Valahogyan eltünt, szerintem egyik unoka örökölte, s mindhiába keresem, nincs meg sehol.

Igy rám mosolygott Zsuzsi-maci... Én meg vissza rá. Ez lesz a karácsonyi ajándékom... Elhatároztam, hogy az ágyamra teszem, egyelőre egyedül. A másik macinak a nevét még nem tudom, igy várok még egy kicsit. Egy icuri picurit...

Zsuzsi-maci a szekrényben várja sorsát... Én meg azon gondolkodom, hogy még senkinek sem vettem ajándékot! ( Csak magamnak...) Mi lesz ebből????

Majd meglátjuk, még van néhány nap.
Biztos kitalálok valamit...
Például azt, hogy pénz nélkül megyek a Corába!



Utoljára változtatva 12-18-2007 @ 10:28 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 12-18-2007 @ 10:08 pm)

Comment: Nekünk még megvan a Maci, aki Barna Maci- csak így egyszerűen...Gomb szemeivel ott pislog a széken, de a bundája már nagyon kopot szegénynek.Talán karácsonyra kaphatna új ruhát is.....ajándékba.majd körül nézek. Ja...a Tátra utcában ( XIII.ker.) van egy igazi medve bolt...Csodálatos macik lesnek ránk mindenhonnan...Ők is várják a karácsonyt.


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-18-2007 @ 10:30 pm)

Comment: Hol is van az a Tátra utca???? Csak úgy kérdezem, nem mintha valamit is szeretnék:-)))... Örülök, hogy Te is szereted a Macikat! Ebben is hasonlítunk... drága MókIca! Maci-mancs! Zsuzsi:-)))


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 12-18-2007 @ 10:35 pm)

Comment: Tátra utca a Jászai téri villamosmegállónál, a Szent István körútról nyílik, ez a bolt kb. az elején van, a számozás a Szent istván krt-tól kezdődik.


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-18-2007 @ 10:46 pm)

Comment: Tartok tőle, hogy " véletlenül " arra lesz egy kis intézni valóm!!!!!! Köszönöm! Zsuzsi:-)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-18-2007 @ 10:46 pm)

Comment: Tartok tőle, hogy " véletlenül " arra lesz egy kis intézni valóm!!!!!! Köszönöm! Zsuzsi:-)))


Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-19-2007 @ 05:45 am)

Comment: Kedves Zsuzsi! Képzeld, a bátyámnak is volt egy mackója, amit megörököltem, majd később az ő gyereke is, persze én is kaptam, már nem tudom, mi lett vele, a kisfiamnak is van kedvenc macija, és közben én is ki lettem párom által nevezve (alkotom - alkatom - alkalom?) mackónak... éljenek a mackónépek! :-)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 12-19-2007 @ 07:14 am)

Comment: Ó, azok a jétékmackók! Milyen rég volt! Nektek pedig a jelen! De jó is Nektek! Zsuzsim (Ez csak egészséges irigység!)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-19-2007 @ 09:42 am)

Comment: Tigrisgyűjtő és krokodilgyűjtő vagyok...de a macik is aranyosak...gyerekeknek van pár belőle, mert ugyebár mindig más és más kell, olyan aranyosak, mint az összes plüssfigurák...annyira szeretem őket, bennük legalább nem lehet csalódni...)))))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-19-2007 @ 07:49 pm)

Comment: zsu*3, ez nagyon édes! hisz még magad is alig múltál 18, mit akarsz akkor? :-)))))))))))))!


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-19-2007 @ 09:17 pm)

Comment: Kedves Ottó! Úgy látszik, nem egyedi eset ez a maci-történet... Egyébként - érdekes! - épp ma kérdezte Dávid, hogy " és hol van a Dávid-maci??? ", azaz az ő első macija... Fogalmam sincs róla! Szerintem is éljenek a Maci-népek! Nekem még gyüjteni kellene ( - vagy engem talál meg egy Maci???) legalábbis egyet! Zsuzsi


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-19-2007 @ 09:19 pm)

Comment: Drága Erika! Óh, azok a játékmacik! Óh, azok a régi, szép idők! Már én is kinőttem belőle, vagy talán mégsem??? Puszillak! Zsuzsi Kérjél Te is egy Macit karácsonyra... :-)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-19-2007 @ 09:21 pm)

Comment: A lényegre tapintottál, drága Gaby! " Bennük nem lehet csalódni..." Titokban megsúgom, hogy tegnap este átöleltem a Macimat és olyan aranyos vot... Krokodil és Maci puszi, sok-sok! Zsuzsi


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-19-2007 @ 09:31 pm)

Comment: Tudod, hogy én is Kalászon lakom? Na jártam tegnap a Corában. A Maciműveknél! Mostantól ott Rád gondolok! :-)))))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-19-2007 @ 09:35 pm)

Comment: Drága Királylány! Ez is nagyon édes!!!! köszönöm.... zsu*3 Igy irtad??? :-)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 12-19-2007 @ 10:00 pm)

Comment: Nocsak!!! Nem is tudtam, Angeli, kedves! Ennek igazán örülök, van már szomszédom, akit ismerek :-)) és akit mindig szívesen látok! Ma már nem láttam Macikat ...:-(((, ugye, azért gondolsz rám? Zsuzsi a szomszéd :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds