[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 253
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 253


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Anna a királynő, meg én / 3.
Ideje:: 12-20-2007 @ 04:31 pm

Hogy mi lehetett az ájult tisztelet oka?
Annyit azért érdemes tudni Johnnyról, hogy egyszerű családból származó, falusi gyerek lévén sosem nőtte ki a komplexusait.
Anna pontosan olyan volt nőben, amilyen ő szeretett volna lenni férfiben.
Stílusos, művelt, világlátott, könnyed, tapasztalt.
John a végtelenségig sznob volt.
De ő ezt nem tudta.
Azt gondolta, hogy több lesz, vagy jobb emberré válik, ha igyekszik úgy viselkedni, mint azok, akik beleszülettek abba a másik, nagyon vágyott világba.
Eldöntötte, hogy képezi magát.
Nem mélyen, csak épphogy.
Bevásárolt mindenféle könyvet a menő férfiak által kedvelt tevékenységekről.
Aztán előadást tartott.
Kezdte a borokkal.
Egy üzleti tárgyaláson a jelenlévő hölgyeket és urakat eme tudományával kábította, tulajdonképpen nem is teljesen eredménytelenül, hiszen az egyik nő összejött neki arra az éjszakára, bár munkát nem fialt a hirtelen felindulásból született lieszon.
Mindenesetre legalább volt valami haszna a finom borokról tanultaknak.
El kell ismerni, hogy John tudta kamatoztatni kevésbé kiművelt ifjú hölgyek körében könyvekből szerzett tudását.
Ők elhitték neki, hogy nagyon gazdag és stílusos férfi.
Mindig volt valami szőke bombázó a zsebében. Dicsekedett is velük.
Főleg nekem, ez volt a perverziója.
Azt hitte, hogy féltékeny leszek, vagy ráébredek, hogy mit veszítek.
Haha.
Folytatta a tanulást, elmélyedt a szivarokban, majd a kínai kultúrába szerelmesedett bele, és a teázás csínjával-bínjával fárasztott.
Később a festészettel ismerkedett behatóan.
Egyszer elém állt, és megkérdezte:
-        Te tudod, hogy ki az a Klee?
Az asztalom előtt ácsorgott.
Végignéztem csíkos ingén és bőrmellényén, ami megfeszült nem túl nagy, de azért létező pocakján.
A keskeny, divatjamúlt, fekete bőrnyakkendőjét babrálta.
-        Igen, tudom – válaszoltam nyugodtan. Már vártam az előadást, sejtettem, hogy megint olvasott valamit.
-        Paul Klee – nyomatékosította.
-        Igen, John?
-        A festőművész… - fogott bele.

Éreztem, hogy imponálni akar nekem a műveltségével, az újonnan szerzett tudásával.
Nem volt tisztában vele, hogy a főiskolán az egyik fő tárgyam a művészettörténet volt.
Vártam.
Vártam, hogy mit akar ezzel a Klee dologgal, de rövidesen kiderült, hogy semmit.
Kápráztatni próbált.
Remélte, hogy sosem hallottam Paul Klee nevét, és ő bemutathatja nekem ezt az egyébként nagyszerű művészt.
Egy kicsit szerelmes volt belém.
Nem nagyon, nem őrülten, csak annyira, amennyire az ember vágyik arra, amit nem kap meg.
Kivételezett helyzetben voltam.
Úgy gondolta, hogy én vagyok a kabalája.
Ha én otthagyom a céget, akkor az összeomlik. Komolyan kezdett hinni ebben a marhaságban, én meg nem ábrándítottam ki. Mit mondhattam volna? Bocs, de nem vagyok kabala?
 
A cég gyenge lábakon állt, az állami megrendelők száma lecsökkent, újakat pedig nem nagyon szerzett senki. Erre John, aki egyébként nehezen tudott nemet mondani, felvett egy még nem végzett pszichológust a céghez humán erőforrás menedzsernek azzal a céllal, hogy ő majd segít kiválasztani a megfelelő üzletkötőket. Bízott benne, hogy ez is lendít a cégen. A pszichológus az egyik kolléga nője volt, s olyan lehengerlően ugrott rá főnökünkre egy céges-családi rendezvényen önmagát ajánlva, hogy Johnny nem tudott ellenállni.

Zita, a háeres körülbelül száz kilót nyomott, és a szájából többnyire tömény szex folyt. Nem foglalkoztatta túlzottan az érzékenyebb, konzervatívabb, esetleg idősebb kolléganők ellenérzése, ő folyton a szexről beszélt.

Egymásra találtak Johnnal. Rövid időn belül a nő nem csak misztikus HR tevékenységet folytatott, de labilis főnökünk pszichológusa is lett. Szexuálpszichológusa, ugyanis Johnnak végre volt kivel megbeszélnie a szokásait, kedvteléseit, és a perverzióit. Azt nem sejtette, hogy mindezen halálra röhögi magát a cég néhány Zita által kedvelt alkalmazottja. A pszichológusok gyöngye ugyanis nem tudott titkot tartani. Végül is sem pap, sem orvos nem volt, így nem kötelezte semmi a titoktartásra. És egy ilyen szaftos téma… különösen szívesen figurázta ki szerencsétlen Johnnyt. Elnevezte Pubinak.
Mint kiderült, Pubi remek szeretőnek hitte magát. Kövér háeresünk tájékoztatott bennünket arról, hogy a nők  üvöltenek, majd konkrétan elájulnak a gyönyörűségtől…
Legalábbis John ezt mesélte. Meg azt, hogy házban, ahol lakik, már haragszanak rá az emberek, annyira hangosak a nők, akiket megszeretget. Ezt a szót használta: megszeretget. 
És még rengeteg effélét hallgathattunk végig…

 



Utoljára változtatva 12-20-2007 @ 05:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-20-2007 @ 04:46 pm)

Comment: A hsz-em megy priviben. Nem tartozik a széleskörűre :-)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-20-2007 @ 08:44 pm)

Comment: Nem irigylem Pubi fiút, megjátsza a gőgős, hiút, s közben meg agyára nő a nő, meg saját komplexusa, no és a mázsa súllyal bíró Zituska gyönge húsa... :-)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-20-2007 @ 08:54 pm)

Comment: Nem semmi munkahely...Nagyon jók a karakterek...:)))))


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 12-20-2007 @ 09:19 pm)

Comment: Élethű írás Angeli, látom magam előtt az egészet. Várom a folytatást. Puszi.Lena


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 12-21-2007 @ 01:53 am)

Comment: Jó-jó, de ki az a Klee?! Megyek, iszom egy pohár gránátvörös színű, gyümölcsös illatú, tölgyfahordóban érlelt, 16 fokra hűtött Villányi Zweigeltet, aztán irány a net, hátha találok valamit erről a Klee-ről...


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 12-21-2007 @ 07:20 am)

Comment: Nagyon jól írsz! Viszed az embert előre, valóban, várja a folytatást!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-21-2007 @ 05:22 pm)

Comment: Vettem Lara. :-)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-21-2007 @ 05:23 pm)

Comment: Jól látod a dolgot Ottó! :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-21-2007 @ 05:23 pm)

Comment: Lena! :-) Folytatom.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-21-2007 @ 05:24 pm)

Comment: Anna! Azt mondom, hogy hálistennek öt éve nem hallottam felőlük, de akkor, ott, tényleg nem volt gyenge. :-)))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-21-2007 @ 05:26 pm)

Comment: Paul Klee remek festőművész volt. :-))) Legalábbis én bírom a képeit. Bob! Te ilyen borprofi vagy? Kár, hogy inkább sörözök, a borokról olyan szépen lehet beszélni. :-)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 12-21-2007 @ 05:26 pm)

Comment: Köszönöm Mari! :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds