[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nő a lámpák mögül - 1. részlet -
Ideje:: 12-21-2007 @ 11:36 am

A nagy kékség

Ha azt mondod, kék,
a válaszom, lebegés.
Ha azt mondod, lebegés,
a válaszom, szerelem.
Ha azt mondod, szerelem,
mosolyom léleksimogatás.
Ha azt érzed, léleksimogatás,
nem szólok. Ragyogás. Te és én.



Léleksimogatás

Nehéz úgy írnom, hogy minden papírra vetett gondolatom először a cenzúra szitájába kerül, mert a hideg fejjel kiokumulált megállapodást fenn kell tartanunk. Képes leszek-e arra a szerepre, amit rám osztottunk? Vállalom, mert muszáj. Számomra is épp annyira fontos, mint magának, hogy mérsékeljük a szabadonfutást. Az elmúlt hetekben túlságosan elmerültünk Csipkerózsika meséjében. Tisztáznunk kell, talmi, vagy valós a ragyogás. Bevallom, én sem igazán értem, mi is zajlik most bennem, mi az oka, hogy a régi érzések ekkora vehemenciával törnek fel a mélyből. Megpróbálom hát kihasználni ezt a két hetet arra, hogy néhány lépést távolodjak önmagamtól is. Talán így sikerül kianalizálnom a nőt, mit is érezhet.

Szeretem, de vajon magát szeretem, vagy azt a kisfiút, aki egykor volt.

Vízcseppként pottyantunk egymás életébe. Az öröm és a szorongás furcsa elegyével telítődve vártam a viszontlátást. Fokozta eufórikus hangulatom a bizonyosság, hogy ezen a felolvasóesten végre már ott lesz, megoszthatom magával kételyeim, erősíti majd bennem a hitet, babusgatja önbizalmamat. Aznap este nem a közönséget, magát akartam elvarázsolni, megmutatni, nem csak a régi pici lány méltó szeretetére, de a nő is az, akivé a gyermek érett. Tudja, nagyon meglepett, mennyi apró részletre emlékszik azokból az évekből.

Léleksimogatás.



Időtlenül

Az a néhány óra együtt a malomnál, boldogságból és lemondásból kevert koktél.

Mint egy kamasz, úgy vártam a megbeszélt motorozást. Elvisz a világ végére! Éjjel szinte alig aludtam. Izgatottan öltöztettem ünneplőbe a lelkem. Sírva fakadtam, mikor tervezett indulásunk előtt leszakadt az ég. Azt ígérte, elintézi, csodálatos időnk lesz! Mégsincs akkora befolyása az égiekre, mint rám? Reménykedtem, hátha megkönyörülnek rajtunk ott fent.

Miután megüzente, hogy autóval érkezik, már nyugodt voltam. Élveztem a várakozás. Verset írtam magához, épp olyan gyermekien tiszta szöveget, mint az érzés, ami betölt, és feszít. Igen, jól olvassa, azt írtam, tiszta. Tudom, hogy nem illendő épp ezt a jelzőt használnom, hisz maga nem független, nem lenne szabad szeretnem. Én mégsem érzem bűnösnek magam. Nem tettem semmi rosszat, csak örülök, hogy van, örülök, hogy a közelemben, boldog vagyok, ha ír, boldog vagyok, ha néha láthatom. Nem akarom becsapni egyikünket sem. Természetesen több ez, mint két gyerek szerelme volt egykor, mégis, ha belegondol, hagyományos értelemben csupán léleksimogatás. Eleinte megrémisztett a nosztalgiázó romantikába belekeveredő testi sóvárgás, de mára már nyugodt vagyok. Nem harcolok. Várok. Várom, hogy maga is megvívja ütközeteit, tisztázza, pusztán hormonjai hajtják, vagy mindketten ugyanazt éljük át.

Két hét. Két hét távolság. Ha csak megkívánta a nőt, most a családja körében töltött idő alatt visszaállhat lelki egyensúlya, de ha amit érez, valóban szerelem, akkor nagyon bánt, hogy az érzés tönkreteszi idei szabadságát.



Lélegezz!

Fejemben zümmögött egy dal, ritmusára lépdeltem maga mellett az esőben. Vágytam érintését.

"Édesem, csak lélegezz,
Mint a túlvilág.
Táncba csalt s most így szuszog,
Szép, de fáj a tánc."

Boldog és büszke voltam, hogy megmutathatom gyermekkorom mesebirodalmát. Most már maga is tudja, hol születik a csend. Most maga is érezhette a Tenkes ölelését. Mosolyogtam, ahogy arról mesélt, ma is inkább hallgat és megfigyel, mint az a kissrác rég. Néztem csak, és közben végigsimítottam karját. Magát is elérte a varázslat, magának is épp annyira fáj, és épp annyira jó.



A nagy kékség

Azt mondta, ha megnézem a filmet, érteni fogom. Tudom már mire gondolt. Mi magunk vagyunk a nagy kékség. Vonzás és taszítás. Évtizedekig múltbéli vágyainkat dédelgettük mindketten. Ha jól emlékszem, úgy fogalmazott, lezáratlan maradt kapcsolatunk. Igaza lehet. Lemerültünk emlékeink tengerébe, mint a filmben a két búvár. Küzdelmük, vonzódásuk, visszahívó erejű vágyakozásuk tárgya mindig ugyanaz, a nagy kékség. És velünk hogy lesz tovább? Valaminek lennie kell ott lent! Azt mondtam, megállj! Tovább nem szabad! Épp úgy nem gondoltam komolyan, mint maga. Nem akarom, hogy eltűnjön az életemből. Nem akarom, hogy ne írjon. Nem akarom, hogy ne találkozzunk többet. Most én kérdezem, ugye érti?.



A nagy kékség

Ha azt mondod, kék,
a válaszom, lebegés.
Ha azt mondod, lebegés,
a válaszom, szerelem.
Ha azt mondod, szerelem,
mosolyom léleksimogatás.
Ha azt érzed, léleksimogatás,
nem szólok. Ragyogás. Te és én.



Nő a lámpák mögül - részlet -


Utoljára változtatva 06-12-2008 @ 04:06 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: hori
(Ideje: 12-21-2007 @ 12:42 pm)

Comment: Ez az írás: léleksimogatás.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 12-21-2007 @ 02:54 pm)

Comment: Egyik kedvenc filmem, egyik kedvenc zeném, itt egy jó írást szolgálnak.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-21-2007 @ 09:31 pm)

Comment: Fantasztikus írás... Nem is igen jutok szóhoz...Ölellek szeretettel Anna...:))))


Hozzászóló: stando
(Ideje: 12-22-2007 @ 04:53 pm)

Comment: Géza! :-) Köszönöm!


Hozzászóló: stando
(Ideje: 12-22-2007 @ 04:57 pm)

Comment: Közösek a kedvenceink. Hullámhosszulunk, már megfigyeltem. ;) A szöveggel bizonytalan vagyok még. Annyira ott táncol a borotva élén. Igyekszem megtartani. Az, hogy most Te itt vagy, méréspont. Köszönöm, Bob!


Hozzászóló: stando
(Ideje: 12-22-2007 @ 04:59 pm)

Comment: Anna! Nagyon köszönöm! Látod! Én is vissza a gyökerekhez. :-) Vagy ezek a szövegek mégis inkább versek? Magam sem tudom, újabban műfajilag mit is művelek. Szeretettel ölellek: Ági


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds