[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 193
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 193


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az Elvira project.
Ideje:: 07-13-2004 @ 06:14 am

Dallasban voltam. Ez egymagában nem egy dicsekvésre méltó cselekedet, valahogy úgy hozta magasságos dialektikus materializmus. A konferencián való részvétel kötelezöjét hamar ledaráltam, megettem a díszebédet és - ha már itt vagyok, gondoltam, megnézem a Kennedy memoriált.

Nem bántam meg!... Az elsö meglepetésem, a taxiban ért, mikor beültem és hanyagúl odavetetem a sofförnek "Downtown" hogy mégis, lássa kivel van dolga. Hátrafordúlt, megnézett - mint azt nézi valaki, mint akinek elment a sütnivalója - és megjegyezte : "elmúlt 5 óra!"

Én, mint csökentértelmü medvebocs, megvontam vállamat és konok következetességgel ismételtem  (most már parancsolóbb hangon) downtown!... vallát megvonta, fejét félrebillentve, mintegy "beszélhetsz a hülyének, jobb, ha ráhagyod"-al kijelentette : te tudod!

Mikor beértünk a városba, ( tisztességes ember a suburbban lakik, szellös, zöldövezetben ) egész út alatti némasági fogadlamát felfüggesztve kérdezte : hol tegyelek ki?.. ekkor vett rajtam eröt a tévelygö habozás nyavalyatörése, aztat még a legöregebb zsidó sem tudja, hol a legjobb megállni, egy számomra ismeretlen felségterületen!.. azonban nem fedhetem fel tudatlanságomat!.. a következö sarkon, mondtam, fennsöséges impertinenciával.

A driver, ( ez a hivatalos neve az ilyen kapcabetyárnak, aki még tanácsot sem ad, mely a legalkalmasabb hely - landolásra) ahogy kiszálltam és fizettem, az üldözött kanmajmok gyorsaságával tünt el.... Ahogy körülnézek, senkit de senkit nem látok, sehol!..felettéb büzös kezdett lenni a sajt!... elindúltam , a léptem kong!... hogy a megveszekedett lófülébe lehet, hogy  Amerika egyik leghíreseb ( bizonyos lövöldözési okból, hírhedtre változott ) nagyvárosa, fényes nappal - kihalt, mint egy hullatemetö?.. tovább kongok. két saroknyi hullacsend kisérte lopakodás után, egyre erösödö zsibongás tólti be a hallóteret!.. na már csak 10 lépés és szemem elé tárul, amint egy üres grundon két banda véresre csépeli egymást, sörösüvegek, baseball útök, boxer nem hiányzott a csatakellékekböl.

Szerényen  a sarok mögül lesve figyelek. Hirtelen rendörsziréna víjjogása tölti  be a teret!... ahaa, mondom magamban - a rendfenntartás, a magaslatán!...a rendörautó, benne két kemény legény, megáll ( tisztes látótávolságra a balhétöl ) a leeresztett ablakon át kihallatszik a beszélgetésük

- odmenjünk?

- are you crazy? ( bolond vagy?) verjék agyon egymást!..az egyik gang, tele van portoricoival!

Ezután, dolguk jólvegzett megelégedéseben megnyugodva - távoztak. Erre én is felkaptam a nyúlcipöt.

Néhány kör futása után, valahogy egy másik  cab-ot találva, visszevergödtem a Windham nevezetü, kies, kényelmes szállodába ( a company fizette, rázhattam a rongyot!)

A bárban - a nagy ijedtségre ittam egy valódi "Loan Star"eredeti texasi sört( rossz, min a lópisi, bár olyat még nem ittam) és egy barátságos texasitól megkérdeztem, miért olyan kihalt a város -ilyentájt? .. "miért - kérdezi vissza - talán ott voltál?".. igen, válaszolok.... My fellow body!...mondja, downtown, csak bankok, olajtársasági irodák vannak és csak a swamp, a söpredék lakik ott!.. tisztességes ember, onnan 4 óra utan kivonúl!

A Kennedy memoriált, máskor néztem meg!

Viszont, a föld ( és a levegö) nem kihalt Dallasban!Böven tele van svábbogárral! ( ezért emlitem a levegöt is, mivel speiális repkedö, nagy, rötvörös svábdivíziók bombáznak itt-ott)

Hát ilyen, mint svábbogár, Kanadában, NINCS! - nem éli túl a hideget!

Ebböl atapasztalatböl alakúlt ki az én "Elvira projectem" amely zseniális ötlet ( tölem!) és a meggezdagodás ragyogó konstellációja!... már látom lelki szemeimmel, projectem végrehajtása után, a Bill Gate fogja hozzám bekönyörögnie magát, hogy társas viszonyt ajánljon fel!... dehát ítéljétek meg magatok!

Valaha, pesti (és nem új épületben való laktam alatt) bizony svábbogárral is találkoztam, elvétve!.. de meddig?... amíg nem tetem szert az Elvira névre hallgató sündisznóra!

Elvira, minden svábot - hivatalból - felzabált!.. igaz, hogy éjjel cserkészett ( ez a hivatalos svábfogási idöszak) és néha a sötétben rálepett az ember, ha éppen pisilni indúlt! .. dehát, ez az apró kellemtlenség megérte a svábtlanságot!

Hát itt a kis fehéregér, kedves nagyérdemü!.. Elvirákat ( Magyar, keménytökü, telivér sündisznákat) fogok imprtálni és ezzel vége a dallasi svábbogarkanak!

Nahát ezért mondom, a project, az Elvira project, aranybánya!

Biztatom is magam, te tunya seggfej ( jóba vagyok magammal és néha, becézem is magam) ébredj fel, gazdagodj, ne csak a mérnökségben pazarold tálentumodat, az üzlet az igazi út a gyarapdáshoz! ( igaz, hogy ahhoz nem értek és útálok üzletelni!)



Utoljára változtatva 07-13-2004 @ 06:14 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 07-15-2004 @ 08:25 am)

Comment: Nekem is nagyon tetszik, új stílus, új hang, és még az angolt is jó egy kicsit felidézni! Úgyis pikk-pakk elfelejtek mindent:(


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds