[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 223
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 223


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

10 perc
Ideje:: 12-24-2007 @ 10:43 am

Otthon.
A finom ételek és a feldíszitett karácsonyfa csillogó fényeinél egymásra maradtunk 10 percre. Nem volt zaj, nem volt hangoskodó kisöcsi, mindent tudni akaró kamaszlány...csak mi.
Az ajándékozáson már túl voltunk, talán ezért is dorgált meg annyira. Mennyit költöttem...nem kellett volna...és milyen szépeket vettem...
De hiába is mondom a magamét, Ő nem érti.
Ugyan hogyan tudnám viszonozni neki, annak sok szép és örömteli gyermekkori karácsonynak az emlékét? amit én adok az csak fakó árnyéka annak, amit tőle kaptam. Az első baba, a kedvenc nyuszi (amivel 10 évig aludtam), a sok szép könyv, várva várt "Ritt" farmer és a legfontosabb :  a szeretet. Az igazi karácsony, amit nekem és az öcsémnek megmutatott. A készülödést, a meglepetést és az önzetlen ajándékozás örömét.

10 perc, nem több, amiben elkapott az a fojtogató érzés, amikor a könyvet átadtam neki, amiben megjelentek az írásaim, a szabadkozása és a zavara, hogy mennyi mindent szeretett volna még tenni, de oly' hamar odaértünk hozzá, a keze melege a kezem fején, ahogy a Nagyit emlegette, ki már két éve nincs velünk és az a jó "anyu illat", ahogy megpusziltam és megéreztem a böre simaságát. Nekem ez a karácsony fénypontja, nem az ajándék, nem a karácsonyfa hanem az otthon és az otthonomban is a családom...az édesanyám.

Mindekinek szép karácsonyt kívánok!



Utoljára változtatva 12-25-2007 @ 03:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-24-2007 @ 11:23 am)

Comment: szép írás! (fojtogató!) kívánok örömökkel teli ünnepet neked!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-24-2007 @ 11:24 am)

Comment: Csodálatos érzés, hogy odaadhattad. Nekem is nagyon hiányzik, mert már nincs velem....Boldog ünnepeket kívánok az egész családnak...Ölellek Anna...:)))


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 12-25-2007 @ 03:58 pm)

Comment: Ági, erre nincs mentség, még az sem, hogy siettem...természetesen javítottam és...mea culpa...köszönöm a figyelmet, mindenkinek!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 12-26-2007 @ 09:30 pm)

Comment: Örülök, hogy neked mindez megvan.Az én karácsonyom minden volt, csak nem szeretetel teljes. De remélem, egyszer még nekem is lesz ilyen... Kellemes ünnepeket!


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-27-2007 @ 11:21 am)

Comment: Ismerem ezt az érzést, és én is így vagyok vele egy kicsit. Mindig azt várom, hogy anyukához, haza... És ha ő örül, akkor a többi már nem számít (nem számít, hogy műfenyő, nem számít, hogy nincs kész a süti, nem számít, hogy a család ünnepelni nem tudó tagjai nincsenek velünk... nem számít)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.46 Seconds