[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 256
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 256


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A tyúkól!
Ideje:: 01-01-2008 @ 09:14 pm

Feltettem egy humoros írásomat, és a vélemények olyan szinten jelezték, hogy valami nem stimmel, amiért muszáj ezt a blogot megírnom!

Ezúton is kijelentem, ez csak egy humor akart lenni, nem ide szól! Nekem a Fullextra nem tyúkól, és én személy szerint hasonló jelenséget sem tapasztaltam itt. Ha mégis valamire, valamilyen jelenségre emlékeztet ez az írás, az  részemről a véletlen műve. Csak magamból indulok ki, ezért is szeretem ezt az oldalt, mert a kezdeti nagy vitánk után nekem helyreállt itt a lelki békém. És elmondom nektek azt is, ha az írásom ilyen mértékben félreérthető volt, és itt van valamiféle valóság alapja, akkor sajnálom. Én ezután sem akarom észrevenni, mert külün-külön is kedvelek itt minden ismerőst. Én még csoportokat sem látok, de lehet, hogy vak vagyok. Szóval csak ennyit akartam. Lehet, hogy ez az írás egy cseppet sem humoros, de hogy nem bántó akart lenni az biztos! Nekem a FULLEXTRA ugyanis nem tyúkól, hanem olyan alkotók közössége, akik közül szerencsére több embert ismerek személyesen, és szeretek is! BUÉK!!



Utoljára változtatva 01-01-2008 @ 09:14 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 01-01-2008 @ 09:18 pm)

Comment: Köszönjük Marika, neked is BUÉK!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-01-2008 @ 09:47 pm)

Comment: Kedves Marika!...Nem akartam írni azzal az írással kapcsolatban semmit. Elfogadom amit írsz, hogy nem gondoltad, hogy megbánthatsz vele embereket. De az igazság az, hogy valóban bántó, ha elolvassa az ember. Maradjunk annyiban, hogy minden közösségben vannak vélemény különbségek, minden közösségben vannak baráti csoportosulások, minden közösségben van olyan, amire írásod mondanivalója ráhúzható. Ahol ennyi ember alkot közösséget, ezek természetes dolgok. Örülök ha Te is úgy érzed, hogy nem illene a mi közösségünkre kis glosszád, de azt gondolom Te is tudod, hogy vannak akik ezt nem így gondolják. Vannak akik félremagyaráznak eseményeket, fél igazságokat hangoztatnak, és még sorolhatnék történéseket. Tehát érts meg Te is minket, hogy nem esett jól olvasnunk tolladból a leírtakat...Én is sikerekben gazdag, boldog újévet kívánok neked. :))))


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 01-01-2008 @ 10:04 pm)

Comment: Anna! Nagyon sajnálom! Én nem ismerek itt csoportokat, és ha egy ici-picit is gondoltam volna, nem teszem fel! Szívesen törlöm, ha azt mondod, mert a szándékotól messze esett, úgy látszik. A jelek szerint olyan voltam, mint az elefánt a porcelán boltban! Bocsánat!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-01-2008 @ 10:30 pm)

Comment: Semmi gond Marika! Tisztáztuk, és ez a lényeg...:))))


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 01-02-2008 @ 10:14 pm)

Comment: Engem az érdekelne, hogy más helyeken is szerettél volna vele mulattatni? Vagy csak a mi kiváltságunk volt?


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 01-02-2008 @ 10:58 pm)

Comment: Kedves Lacoba! Lehet, hogy nem a magyar nyelvet használtam fogalmazás közben? Miután neked már a jól sikerült alkotás alatt is elmondtam már nem egyszer amit elakartam, van még valami amit meg kellene magyaráznom?


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 01-03-2008 @ 07:20 am)

Comment: Magyar nyelvezet szerint ezért kérdezem, hogy más helyeken hogyan mulattak rajta?


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 01-03-2008 @ 07:28 am)

Comment: Lacoba! Olyan nehéz megérteni, hogy ez ITT csak egy írás lett volna, célzatosság nélkül? Ne kösd már az ebet a karóhoz! :))


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 01-03-2008 @ 07:49 am)

Comment: Mit kötök én? Nem értem. Írd ide pontosan min kellett volna, és kinek mulatnia. És máshol min mulattak, hogy legalább tudjuk.


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 01-03-2008 @ 05:58 pm)

Comment: Lacoba! Úgy érted, ahogy akarod, én már ezzel nem foglalkozom. Leírtam már amit akartam ezzel kapcsolatban nem egyszer, miért ragozzam tovább? Gondold úgy, ahogy neked jobb! Szia :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds