[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 189
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 189


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Eek.gif
Egy faj
Ideje:: 01-04-2008 @ 10:03 pm

Most szeretnék bemutatni egy elkorcsosult világban kialakult, már aligha emberi fajt.

Rövid ismertető: Teste, mint az embereké, de gerinc nélkül született. Hasonlatos a férgekhez, de ez sértés a férgekre nézve.
Lélek nincs, ha volt is, a gerincével együtt tűnt el.
Esze a tyúkénál is kevesebb, bár ezzel ismét egy érző állatot sértek meg...

Történetünk egy hideg, havas éjszakán esett meg. Egy fiatal, kedves és jóindulatú sráccal, akit ezek után egyesek naívnak is nézhetnének. Pedig nem volt az. Csak még hitt az emberekben, és bízott. Bizalma alaptalannak bizonyult.
Srácunk dj-nek készült, sokféle ehhez kapcsolódó felszerelése volt. Egy haverja, akit évek óta ismert, bérbe vett tőle két hangfalat, egy színes fényt, erősítőt és stroboszkópot szilveszterre. Azt mondta, Pesten kell bulit csinálnia. Az ár baráti volt, a cselekmény szempontjából lényeges, tehát elárulom, mindezt ötezer forintért kapta meg. Két nappal szilveszter előtt begördült az utcába kocsijával ez a haver, elvitte a felszerelést.
A szilveszter eljött. A srác nővére éppen egy házibuliban volt, amikor csörgött a telefonja. Régi ismerőse hívta, hogy a bulijukban elromlott az egyik fény, az öccse adna-e másikat, mert úgy emlékezett, foglalkozik ilyen dolgokkal... A lány megadta a testvére számát, majd bulizott tovább. De valami nyugtalanította. Barátaival elmentek a törzshelyükre éjfél. Mégsem tudott már olyan felszabadult lenni. Öt percenként a telefonját nézte, és arra gondolt, ha gond lenne, úgyis csörögne... A telefon néma volt. Amikor a lány már nem bírta cérnával, elbúcsúzott barátaitól, majd hazament. Alig lépett be az ajtón, már meg is értette nyugtalansága okát: az öccse azzal fogadta, hogy csörgött a telefonja, és fényt kértek tőle, mert egy buliban elromlott a... És ekkor esett le a lánynak! A testvére fénye volt a buliban!
Itt nem ért véget a történet... Nem csak az elfin volt ott /ami elromlott/, hanem a két hangfal, rákötve egy másik srác erősítőjére, ott volt a stroboszkóp is... Azok a dolgok,amiknek elvileg Pesten kellett volna lenniük. Slusszpoén: akiknél volt, azok tizenháromezer forintért bérelték... A lány tátott szájjal hallgatott, majd lassan leült. Bejött a megérzése. Öccse idegesen nézett maga elé, csak azt ismételgette, hogy "Ott kellett hagynom a cuccom! A saját tulajdonom! Nem szúrhattam ki velük!" A lány pedig csak helyeselt. Mit lehetett tenni?
Másnap a srác, és az aki a bulit csinálta, elmentek a haverhoz, aki "aludt". Harmadnap már otthon volt. Rájött, hogy leírta magát előttük. Ezentúl senki nem fog bízni benne, se kölcsön, se bérbe nem kap semmit. Persze a pénz miatt tette. De ráfázott. Ki kellett fizetnie az elfin elromlott izzóit, visszafizetnie a többletet a buliszervezőknek...
Direkt nem említettem neveket. De elárulom: az eset az én öcsémmel esett meg. Erre mentem haza hajnalban. Lehet, hogy valakinek ez nem nagy dolog. Csak annyit kérek, próbáljátok meg összességében látni a dolgot: kezdődött azzal, hogy a haver hazudott-nem Pesten volt a cucc, és még csak nem is nála! Hanem idegeneknél. Akik mára már inkább haverok, mint... És más kára is lehetett volna! Mi van, ha más is tönkremegy! Itt kemény pénzekről volt szó, nem csupán arról, hogy 5 vagy 13 ezer Ft-ért adta-e bérbe...Több, mint negyvenezret érő hangfal, 23ezres elfin, egy keverő, ami vadiúj, még poros sem volt... Azt nem tudni, honnan került elő, mivel a buliban megint másé volt ott... A lényeg, hogy akiben bízott, átverte. Ez pedig nem egyszerűen emészthető dolog. Ha csalódsz valakiben, akinek hittél, az az egyik legrosszabb dolog a világon. Főleg, hogy egyre kevesebb emberben lehet bízni.
Ennyi a sztori. Már kikívánkozott belőlem. Remélem, mindent érthetően írtam le. Bocsánat a nevek elhagyása miatt. De nem azon volt a hangsúly.

Bemutattam a gerinctelen emlősállat egy még talán enyhébbnek mondható vállfaját. Sajnos vannak nála rosszabb emberek is. Remélem, nem fogok olyannal találkozni.

Örülök, hogy véget ért 2007. Életem legrosszabb éve volt. Tesómnak még rosszabb. Előbb a lába tört el, aztán ez...
De abbahagyom az írást. Így is eleget néztem már a monitort. Le kellett írnom, még ha közben borsódzott is a hátam.
Jó éjt!


Utoljára változtatva 01-04-2008 @ 10:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 01-05-2008 @ 03:25 pm)

Comment: Jó, hogy leírtad. Remélem lekileg jobban érzed magad ettől. Sok ember megbízhatatlan. Persze nem mindenki. Remélem a felszerelést rendbe lehet hozni és talán egy tanúlsággal ti is gazdagabbak lettetek. Boldogabb évet kívánok mindkettőtöknek 2008- ra.


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-06-2008 @ 08:57 am)

Comment: Köszönöm szépen. Tesóm tegnap szerelgetett. A gépek javíthatóak, a barátságok már nehezebben...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds