[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 96
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 97

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

"Csak pajtásság van a földön..." (?)
Ideje:: 01-07-2008 @ 05:23 pm

Két hónap után újra szükségesnek érzem, hogy kiöntsem a lelkem...itt...mert máshol nem nagyon tudom. Pont erről szeretnék írni.
Van egy barátnőm(?), akivel már általános iskolában is osztálytársak voltunk, bár ekkor még nem szívleltük egymást...mindegy, mert gyerekek voltunk. Aztán középsuliban is egy osztályba keveredtünk. Nyugodt szívvel állíthatom: legjobb barátnőkké váltunk, együtt ültük végig a négy év összes óráját, együtt voltunk szabad időnkben, a nyarainkat vlgig egymásnál töltöttük. Egymás mellett voltunk minden kritikus időszakban és kölcsönösen számíthattunk egymásra bármikor, megszakítás nélkül. Mikor felköltöztem Pestre, akkor sem romlott el semmi, hisz rendszeresen találkoztunk, beszéltünk..stb. 20 évi ismeretség és 14 év barátság után a napokban azthiszem megtört ez az egész. Szilveszterkor direkt úgy intéztem, hogy haza tudjak utazni a családomhoz és, hogy a régi barátokkal együtt bulizzunk. Ehelyett: 2007. dec.31. 17 óra magasságában kaptam egy smst, hogy bizony ma estére más program van. FElhívtam, mégis mi az? Mire közölte, hogy máshova hivatalos...még így sem értettem. Mikor este otthon ültem anyával, gondolkodtam magamban és akkor tudatosult bennem, hogy mégis mi történt. Jan.1-én ismét én nyúltam a telefonhoz, hogy boldog új évet kívánjak és megkérdezzem mi baja? A válasza az volt, hogy találkozzunk inkább személyesen beszél róla. Így is történt. Hosszú beszélgetésbe elegyedtünk és végülis arra jutottunk, hogy én vagyok annyira szemét, hogy nem támogatom őt. Ezt ismét nem értettem, hiszen nem egyszer történt, hogy az éjszaka közepén indultam haza, (röpke 220 km). Nem is erre gondolt kérem szépen... Jobban keresek, mint ő...és egyszer sem kérdeztem meg tőle, hogy együtt nyaralunk-e, vagy hogy ő szeretne-e a fővűrosba költözni...hiszen amit elértem, az általa is van, mert mindvégig mellettem volt...
Hát ilyen is van...nem folyok bele, hogy milyen dolog ez, és hogy valaki milyen alapon gondolja így...hiszen felesleges...

Viszont tanulságos dolog volt...én túl a harmincon még hittem abban, hogy létezik valahol AZ Igazi... és lesz egy oyaln férjem, akivel nem válunk el... egy barátság sokkal kevésbé kötött...és tökéletesnek éreztem...Így már nem merem azt hinni, hogy lesz még egy férfi az életemben, aki ízig-vérig az enyém, akit nekem szántak...És azt sem hiszem,hogy bárkinek/bármiben hinnem kellene...



Utoljára változtatva 01-07-2008 @ 05:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-07-2008 @ 06:56 pm)

Comment: Dorka, sajnálom. Nekem van egy Bartánőm, aki szintén Gabi, 3-om éves korunk óta lógunk együtt, bár az utóbbi tizenakárhányévben kevésbé, mert Magyarsarlóson és, de rendszeresen beszélünk, járkálunk egymáshoz nyaranta, de mostmár sűrűbben megyünk mi, mert Pécsen szokott fullos tali lenni, és akkor felváltva szavaljuk egymás versét. 32 éve leszünk Barátnők, szinte hihetetlen. Kívánom, hogy megtalád Te is a Barátnődet, mert vallom, hogy nagy szükség van rá...ölellek:gaby))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-08-2008 @ 06:31 am)

Comment: nagy szerencse, hogy a hit nem akarat kérdése... majd rád talál -ne aggódj miatta!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-08-2008 @ 08:54 am)

Comment: Azért, mert ebben a "barátnőben" csalódtál, ne csalódj az egész világban!Puszillak!


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 01-08-2008 @ 04:44 pm)

Comment: Ne hidd, ha nem akarod. Hasonlóan jártam, azért nem volt ennyire durva. Nem skorpió véletelnül a barátnőd??? (bocs minden rendes skorpiótól) esetleg nem pasi van a háttérben??? Valaki teledumálhatta a fejét... ha meg magától ilyen... Azért ne add fel, ami a dolog másik részét (a pasit) illeti!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds