[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 188
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 188


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Lelkünkben szunnyadó állatok
Ideje:: 01-11-2008 @ 10:19 pm

Becenevet mindenki kapott,és adott már.Legtöbbszőr különböző állatoktól kölcsönözzük.Vajon véletlenül?

Tulajképpen mindegy,hogy egy nő hány éves,az sem számít,hogy hány gyermeke van. Egy a biztos,életünk folyamán sokszor cicussá változunk,párunk legnagyobb örömére! (Remélem!) Bevalhatjuk magunknak,nagyon is jó odabújni, dorombolni,és a simogatás sem semmi! Aztán tigrisekké is változhatunk,főleg amikor a családunkat kell megvédeni,anyatigrissé amikor a gyerekeinknek arra van szüksége.Sárkányok is lehetünk,amolyan házi féle,amikor már megint nekünk kell takarítani, a többiek után elpakolni, mosogatni,és senkit nem érdekel,hogy éppen van-e kedvünk hozzá!Méhecske módjára gyűjtögetünk, befőttel, savanyúsággal rakjuk tele a kamrát (már aki, én kevesebbszer, nálunk anyósom reszortja ez).Mormotaként a fejünkre húzzuk a takarót,hogy ne halljuk az ébresztőóra borzalmas csörrgését hajnalok hajnalán. Aztán csigalassúsággal vonszoljuk magunkat a konyhába a lélekmelegítő reggeli teáért.Tudom valaki kávét írt volna ide.:) Köben életünk párja dörmög,mint egy medve,mert ő is utálja ,hogy fel kell kelnie.

Egyenlőre ennyi jutott eszembe,de még van egypár állati énünk az biztos.Várom az ötleteket



Utoljára változtatva 01-11-2008 @ 10:19 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-11-2008 @ 11:05 pm)

Comment: Olykor gyáva nyulak vagyunk, meg buta tyúkok is tudunk lenni, én hülye libát is ismerek (bár ne kéne), és persze hallottam már pasit úgy horkolni, mint egy rozmár. Na, aztán ott vannak falu bikái - lásd mai magyar macsó -, és plázacicák is vannak, nemcsak doromboló házimacskák. Aztán sorolhatnék még patkányt, hernyót, ilyesmit - de velük szerencsére nemigen hozott össze eddig a sors. Hiénákkal se igen találkoztam még, talán az életvitelem miatt, de azt mondják, vannak ilyenek, főleg az üzleti életben. Galambok is vannak köztünk, de engem még sose szólítottak "galambocskámnak", nem is értem :))


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-12-2008 @ 03:24 am)

Comment: Lehetünk ma született bárányok, de birkák is, vagy éppen báránybőrbe bújt farkasok. Disznók, majmok, kivert kutyák. Szamarak, csacsik, (sötét) lovak, vagy éppen lóvátettek. Lehetünk bivalyerősek, kakaskodók, galamblelkűek, oroszlánszívűek, farkasétvágyúak. Én viszont lusta vagyok, mint a lajhár, úgyhogy most csak ennyi állatot hoztam... :)


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 01-12-2008 @ 08:44 pm)

Comment: Örülök, hogy a sok kávés közt azért akad még néhány teás rajtam kívül is :-)! Az állatsereg... nos, igen. Megfigyelted már, hogy egyeseknek az arca nagyon hasonlít bizonyos állatokéra? Sőt, ha egy kutya és egy gazdi sokáig van együtt, akkor ők is! Elkezdenek hasonlítani! De hogy mitől van ez? Mindenesetre nagyon érdekes szerintem. :-)


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 01-13-2008 @ 09:58 am)

Comment: Nagyon jó! Ez a magyar nyelv szépségét, sokszínűségét bizonyítja. Én leginkább perverz disznó szeret(ek, -nék) lenni....Höhöhö! Ölellek Anyattka!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-13-2008 @ 10:50 am)

Comment: Anyatka, ez a blogod nagyon tetszett. Néha kopácsolok, mint a harkály, vagy gyáva nyuszi vagyok, néha meg kéktigris....pussz:))))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 01-13-2008 @ 07:44 pm)

Comment: Látom megmozdult a fantázia:)) Netelka plázacica sose voltam,s nem is leszek szerintem:),boblogan, lajhár lustaságom gyakran előbukkan:),királylány,igazad van,én is megfigyeltem már a hasonlóságot a fiam és a kutyánk közt,mindkettő öntörvényű:),kisssp perverz malackával mostanában nem találkoztam:),Gaby örülök,h tetszett a blogom :). Lassan mormotaként visszavonulok,de sajna reggel korán fel kell kelnem,pedig nem vagyok kakas,kukorékolnom sem kéne:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds