[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 235
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 235


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ütődött
-: veva
Ideje:: 01-14-2008 @ 03:03 pm

 

Néhány pillanat elveszett a mai napomból.

Reggel munkábajövet több zebrán caplatok át, így történt ma is.
A vasúti síneket magam mögött hagyva, természetesen megnéztem, hogy jön-e autó, mielőtt a zebrára léptem, és jött is. Nem volt túl közel, bár messze se.
Elindultam - erre még emlékszem - aztán legközelebb akkor figyeltem magamra, amikor a fejem koppant az úton, közben hallottam, hogy az autó is fékezett. Még a kalapom is elgurult a zilált landolás miatt.
Jött egy nő mögöttem, mondta segít, de közben majdnem ő is elcsúszott, aztán mégse - szerencsére. Utána megköszöntem az autósnak is, hogy megállt és nem csúszott rám.
Micsoda hülye nap- és hétkezdés!

Persze ez is hagyott maga után gondolkodnivalót (meg gondolom foltokat, amiket majd a holnapok hoznak elő), de az még inkább, hogy hová lett az a néhány pillanat, esetleg perc, amíg az esés történt? Vagy olyan gyors volt, hogy még a fénysebesség is csak jelenthetne az én zebrai kűrömnek?

...

...vagy nagyon beütöttem a fejem...

 



Utoljára változtatva 01-14-2008 @ 03:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: prayer
(Ideje: 01-14-2008 @ 03:09 pm)

Comment: Mivel személyesen is van szerencsém ismerni, így nem feltételeztem rólad, hogy efféle extrém sportot űzöl... Azért csak vigyázz magadra!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-14-2008 @ 03:16 pm)

Comment: Hihh! Elég a jelenetet elképzelni is! ;) Viszont mivel nem emlékszem, nem tudom teljesen elképzelni! Hm!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 03:46 pm)

Comment: Vevocs, reménykedjünk, hogy az elveszett időben nem raboltak el az ufók - bár még jó is lehetett :))) De viccet félretéve, vigyázz magadra, örülök, hogy nem lett komolyabb bajod :)


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 01-14-2008 @ 04:20 pm)

Comment: Vevocs drága, vigyázz magadra!!! Először azt hittem, fikció. Óvatosan azokon a zebrákon... Lehet, hogy arra a pár pillanatra kiugrottál magadból, azért nem emlékszel :)


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 01-14-2008 @ 05:45 pm)

Comment: Hű! Nagyon vigyázz. Ha máskor is előfordul emlék kiesés (esésedet követően), akkor feltétlenül keress fel egy orvost. Jobb napokat!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-14-2008 @ 06:16 pm)

Comment: Igen, én is azt akartam írni, amit parakalo. Azt mondják, ha emlékezetkieséssel jár egy akármilyen apró baleset is, érdemes orvoshoz menni, ha teljesen jól vagy, akkor is. A zebra is ló, vigyázz vele, nehogy megint ledobjon! :)


Hozzászóló: taci
(Ideje: 01-14-2008 @ 07:07 pm)

Comment: Huh, engem megrémisztett, mert egyszer a zebrán úgy száguldott el egy autó előttem, hogy érintette a cipőm orrát. Megjegyzem, a lámpa zöldet mutatott, és nem túlzok. Megállt az ütő bennem. Aztán arra gondoltam, hogy rosszabb is lehetett volna. Mondjuk, ha nem a cipőm orrát, hanem saját bejárású, egyetlen, féltve őrzött orrocskámat súrolja, akkor minimum vasorral járkálnék, féltvén azt az egyetlent. Tudom, a szitu nem ugyanaz, mégis ez az emlék ugrott be. De viccet félretéve, vigyázz magadra nagggyon! :))))))


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-15-2008 @ 07:53 am)

Comment: Van ilyen, hogy kiesik az ember idejéből valamennyi idő. Pl.: a múltkor megittam két sört a kocsmában és világosan emlékszem, hogy ránéztem az órára. Nyolcat mutatott. Kis idővel később hirtelen éjfél lett és az asztalon legalább tíz üres korsó volt. Paranormális jelenség. Ez van. (Azért örülök, hogy nem lett nagyobb bajod!)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-15-2008 @ 01:18 pm)

Comment: Veva, vigyázz magadra!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds