[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 193
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 193


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Olvas a fiam :)
Ideje:: 01-14-2008 @ 04:08 pm

Tegnap este felvackolódtam kisfiam galériaágyára, hogy olvassam a Harry Potter akárhányadik részét. (Közbeszúrva jegyzem meg, hogy ez volt az egyik könyv, amit élből elutasítottam, mert még a csapból is ez folyt, és úgy éreztem, ezt kötelező szeretni. Aztán a fiókámon keresztül magam is megszerettem - hát, hiába, anyai szív :)))).
Nos. Levi 7 éves, fél éve jár ugyebár suliba. Úgy ment iskolába, hogy nem tudott olvasni, tehát amolyan igazi, "békebeli" iskolás, aki ott tanul meg olvasni az iskolában. Még nem vették végig az ABC-t, de képben van, mert örökké kérdez, hogy hova mi van írva, ergo tul.képp már mindent el tud olvasni (előszeretettel akarja kisilabizálni az idegen szavakat, és nehezen érti meg, hogy azért mert Shakespeare, azért az "Sékszpír" :)).
Most úgy néz ki az esti olvasás, hogy én olvasok hangosan, ő meg néhány sorral alattam vagy fölöttem olvas. Mondtam, hogy ez így nagyon nem oké, mert egyrészt nem hallom a saját hangomat, másrészt valaki valamiről lemarad :) De lényeg, hogy gyakorlatilag, ha döcögve is, de olvas, és én hihetetlenül örülök ennek - attól tartok, ő is szeretni fogja a könyveket :)


Utoljára változtatva 01-14-2008 @ 04:08 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 01-14-2008 @ 04:17 pm)

Comment: Veled örülök :) És úgy legyen, szeresse csak a könyveket :)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-14-2008 @ 05:21 pm)

Comment: Dehogyis "sékszpír", már Markos György is megmondta, hogy: "villám sakespeare (...) mit tudom én, hát ezek úgy írják, hogy zongora, oszt aszongyák, hogy kefe...". :))) No, amúgy jó olvasgatást együtt! Hajaj, nemsokára már nem lesz rád szükség mint felolvasóra... Dehát ez az élet rendje. :)


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 01-14-2008 @ 05:33 pm)

Comment: Én is örvendek, hogy Levente jól halad, de még nem dőlt el semmi - sajnos az én gyermekeim egyik sem szeret olvasni, pedig én rengeteget olvastam életemben, és nekik is nagyon sok szépet gyermekkorukban...ennek ellenére nem szerették meg az olvasást - olvasnak Ők csak túl keveset...minden infót, szórakozást, szépséget egyéb módon is meg tudnak szerezni- mindig a könnyebb utat választják...


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 01-14-2008 @ 05:37 pm)

Comment: Nagy sóhaj és gartuláció! Óriási élmény, mikor megélheti az ember ezeket a változásokat a gyermeke életében. Ma - holnap nagyra nyílik majd a világ kicsi fiad előtt.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 05:55 pm)

Comment: Kedves zanzaa, ha végigtekintek a családfámon, egyelőre még generációról generációra "továbböröklődött" ez a dolog - remélem, hogy Levinél se fog elakadni :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 05:56 pm)

Comment: Igen, Bob, tudom, hogy hipp-hopp eljön az idő, és még a stoptáblát is kiteszi a szobája ajtajára :/ Na, de addig még jókat olvasgatunk együtt :))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 05:58 pm)

Comment: Mickey, igen, félek is kicsit ettől - "minek elolvasni egy kötelező olvasmányt, ha úgyis ott van DVD-n", de azért már most töfködöm a fejébe, hogy milyen fantasztikus az, amikor a saját fantáziájára hagyatkozva "látja" a történteket, és nem egy filmen. Biztos, hogy ebben a témában kicsit vaskalapos leszek, mert például hiszem, hogy a helyesírás elsajátításában is nagyon-nagyon fontos a sok-sok olvasás.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 06:00 pm)

Comment: Kedves Parakalo, összevissza puszilgattam az okos fejét :)))


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 01-14-2008 @ 06:09 pm)

Comment: És milyen sokan vannak, akik szinte észre sem veszik, hogy ezek megtörténnek... Örülök örömödnek :)


Hozzászóló: taci
(Ideje: 01-14-2008 @ 06:40 pm)

Comment: Hát én nagyon elképzeltem a helyzetet...! Még feltaláljátok a 2 szólamot olvasásban is. De ugye, papagáj nincs a szobában? Ui. neki lenne ám az lecke, hogy kire figyeljen. :)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 06:59 pm)

Comment: Ó, dehogynem, szerintem ezt minden szülő észreveszi :))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 07:00 pm)

Comment: Nem, madarat nem tartunk :))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-14-2008 @ 08:20 pm)

Comment: Hidd el Druszám, ezek az élet legszebb pillanatai. Szinte láttalak Benneteket. Gyönyörű az a gyerek, emlékszem a fényképére.Ne aggódj, biztosan olvasó ember lesz belőle. : )Puszilom.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 09:27 pm)

Comment: :) Köszönöm, druszám :)


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 01-14-2008 @ 10:53 pm)

Comment: Kedves Neti, a te kisfiad olyan mint az enyém volt kicsinek, eleven, mozgékony, életrevaló. Merem álllítani, hogy imádni fog olvasni. Az én fiam, a mai napig a könyvek rabja. Puszi.Lena


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-15-2008 @ 05:44 am)

Comment: Léna, így legyen! :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-15-2008 @ 07:10 am)

Comment: Örülök neki, hogy olvas. Én is úgy voltam vele, amikor Robi megtanult olvasni, hogy tuti szeretni fogja a könyveket tévedtem. Geri viszont velem jár könyvtárba, tehát örömöm is van. pussz:gaby)))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-15-2008 @ 09:43 am)

Comment: Igen, Gabi, tudom, hogy semmi nincs borítékolva... De azért reménykedem :)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 01-15-2008 @ 10:52 am)

Comment: Az olvasás olyan segítőtárs, amit akkor vesz elő, amikor csak akarja. És csak haszna lersz blőle. Meg Neked is, hiszen látod: máris büszkeségtől feszít!:)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-15-2008 @ 11:52 am)

Comment: Naja, de még hogy! :)


Hozzászóló: meva
(Ideje: 01-15-2008 @ 03:17 pm)

Comment: Nagyon nagy élmény látni, ahogy a gyerekek eljutnak az olvasás öröméig. Nekem abban a szerencsében volt részem, hogy nem csak a gyerekeimet, hanem jónéhány osztálynyi elsőst is figyelhettem, taníthattam. Ez valóságos csoda! Sok sikert, kedves Neti!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds