[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 203
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 203


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


rolleyes.gif
Ma húsz éve!
Ideje:: 01-14-2008 @ 08:30 pm

20 éve ismertem meg a párom. Ma. Kimondani is szörnyű hosszú idő, másfelől meg egy pillanat volt... Hihetetlen, hogy aki itt rohangál randa kalappal a fején a Naggyal (szintén kalappal) és ordítják: cybergyerekkérjélbocsánatot, közben meg a Kicsi ordít a fürdőkádból... Tényleg egy pillanat volt - mint amikor hitetlenkedve lehunyja az ember a szemét és mire felpillant minden megváltozik! Megváltozott... Találkozás - egy szemvillanás és bennem ragadt örökre az a szép kék szeme - örökös rohanás egymáshoz és írás-írás-írás-írás. Minden áldott nap találkoztunk, és közben levelet is írtunk.... Sárga zsiguli,Gerzson(!), bulik, Ráckeve, Délegyháza, nekem érettségi, neki államvizsga, Balatonkenese, meló, lakás átvétel, egy matrac, bútornézés, költözés, Prága, millió buli, kispolszki (emlékszel mennyit kellett betolnom?és a Nagymező utcában éjszaka rácsaptad az ujjamra az ajtót?), esküvő, Balatonkenese, meló, U2 koncert, állati veszekedés, közben meló, új bútor (a sötétben vártak anyádék ott röhögtek az asztallal a kezükben),oltári fogprobléma (mindenki azt hitte benyomtál egyet, de csak a fogam volt), terhesség, szentendrei festő és füge, Nagy születése (igen 8óra 8 perc - tudom és emlékszem) sosem felejtem el a kezed a homlokomon!, állati veszekedés, elcuccolás, visszacuccolás, meló-meló, Neked új meló, mercédesz, baromi sok meló, Nagynak óvoda (hurrá felvették), meló-meló, szuzuki 1 (szürke), meglepetéééés: Kicsi a pocakban, izgalom, hogy bajvan - de nem csak a kezemet haraptam a fertőzés miatt, Kicsi születése (nagy mázli volt, hogy beértünk időben), sosem voltam olyan fáradt mint a szülészeten, és persze utána - Kicsivel az ortopédiára, a műtét fél évesen, hogy majdnem kiabáltunk a nővérrel (hogy fürdessem meg egyedül, amikor mindkét lába gipszben, és nekem is 2 kezem van??), veszekedés a nevtannal, hogy figyeljenek a Nagyra,iskolaválasztás, Kicsivel Dévény Anna, majd Andrea sokszor-sokszor, közben gyógyúszás, Kicsinek bölcsöde, majd újra másik doktorbácsi, rettenetes műtét - emlékszel? már sírni sem tudtunk csak égő szemekkel figyeltünk, nyaralás: Balaton, Nagynak kiderül a diszkalkuliája, kétségbeesés, újra meló-meló-meló, közben Andrea torna, aztán csak úszás a Kicsinek és a Nagynak a szinkronúszás, nyomulás az óvódáért (sikerült, hurrá), persze közben meló-meló, nyaralás:Balaton, meló-meló, felejthetetlen 4 nap: Pelion Hotel, Nagy első verseny Székesfehérváron, aztán persze egyre több verseny, az óvodában harc a logopédusért (hála hittek nekem), szuzuki 2 (ezüst), meló-meló, nyaralás: Bükkfürdő, csavargás 40 fokban Sopronban, meló-meló, meló éjjel -nappal, az a 3 nap Galyatetőn, az a telefon: ne haragudj de összetörtem a kocsit, az az 1 hét itthon amikor a cső lógott a lábadból, kölcsönautó, ügyintézés, haragban a világgal, már nincs meló éjjel-nappal, csak simán, nyaralás Balatonkenesén, meló-meló, szuzuki 3 (kék), 3 nap Galyatetőn mind a 4-en.... Hú ez nem lett kevés, pedig csak egy pillanatra hunytam le a szemem.... Persze volt vagy 20 karácsony, kettőnknek 40 szülinap, a Nagynak 11 és a Kicsinek 6 - mind karácsony, mind szülinap. A szüleink, a rokonaink, az elment emberek, az elköltözött szomszédok, a eltűnt "barátok", az állandó barátok ebben a városban és nagyon messze, volt vagy 20 szilveszterünk - hol kurjongatva, hol csendesen. Ember feletti veszekedések és iszonyatosan nagy röhögések, duzzogások a bútorboltban és hangos veszekedések a festéküzletben (ja az örök téma: hogy lesz tejeskávé szín a szürkéből? = sehogy!), e közben számtalanszor főztünk egyedül-együtt-külön, mosogattunk, pakoltunk, takarítottunk, vásároltunk, álldogáltunk az uszodákban, vártunk egymásra és másra. És persze nem beszélve a ráncainkról (mert hogy vannak) a plusz súlyokról (mert azok is vannak), és az ősz hajszálakról. Ismerek minden ráncot a homlokán, minden átvonuló felhőt, és azt hogy milyen hamar fel tud bosszantani egy szemráncolással... És viszont. Megyek és kinyitom a pezsgőt. Persze a gyerekeink meg vannak hökkenve, mert túrótortát nem szoktam hétfőnként sütni és pezsgőzni sem szoktunk hétköznap. Nekik teljesen normális, hogy mi együtt vagyunk. Nekünk is, de ha végig nézem: baromi sok munka van ebben. Ezért (is) kell a pezsgő! Isten éltessen még minket - azt mondom.


Utoljára változtatva 01-15-2008 @ 05:50 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-14-2008 @ 08:38 pm)

Comment: Szívből gratulálok Nektek! Szeretettel. Erika


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 01-14-2008 @ 08:47 pm)

Comment: Ezt olyan jó volt végigolvasni! Gratulálok nektek és még többször 20 évet kívánok :)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-14-2008 @ 09:08 pm)

Comment: Hű, most már mindent tudunk rólatok. :) A következő 20 után is írsz, ugye? :) Sajnos nincs a kezem ügyében pezsgő, csak egy kis francia vörösbor. Egészségetekre! :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-14-2008 @ 09:22 pm)

Comment: A francba, megríkattál... Gratula, tesó, tényleg nagy meló van egy kapcsolatban - de ti is bizonyítjátok, hogy megéri :))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 01-14-2008 @ 09:27 pm)

Comment: Huhh micsoda összegzés,és biztos most nem is fért bele minden.:)) Gratulálok,és a mindennapok boldogságát kívánom az elkövetkezőkre!!!:)))))


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 01-14-2008 @ 09:28 pm)

Comment: Jó egészséget, boldog pillanatokat! (A blog pedig még írásnak is jó!) Köszönettel az örömérzésért, amit kaptam, míg olvastam! fényesi Tóth János


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 01-14-2008 @ 09:38 pm)

Comment: Csodás, amit leírtál. Gratulálok hozzá nektek. További sok bodog pillanatot, órá, napot, évet kívánok még nektek!


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 01-14-2008 @ 09:52 pm)

Comment: Gratulálok nektek! Élmény volt olvasni az írásodat!:)


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 01-14-2008 @ 10:30 pm)

Comment: Kdves Frulu - ne tudd a rosszat - tudd a jót, és még praktikus előnye is lesz - kevesebbet kell írnod : )))nagyon sok boldogságot kívánok...


Hozzászóló: Frulu
(Ideje: 01-15-2008 @ 09:12 am)

Comment: Mindketten köszönjük a gratulációkat! Ancsa


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-15-2008 @ 09:56 am)

Comment: További sok boldogságot! Ez igen! Gratulálok!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-15-2008 @ 01:15 pm)

Comment: További sok boldogságot! gaby))))


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 01-15-2008 @ 04:25 pm)

Comment: Még legalább kétszer ennyit és sok-sok sivalkodó unokát a későbbiekben.Gratula nektek a kitartásért.


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 01-15-2008 @ 06:57 pm)

Comment: Sok boldogságot nektek és még további húsz évet legalább!:)) Zsuzsi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.46 Seconds