[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 98
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 98


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Vigyázat, időrabló! - Sorban állásaim története
Ideje:: 01-17-2008 @ 02:49 am

 

Biztosan ismertek annyira az írásaimból, hogy tudjátok, nem vagyok egy negatív figura, a legmélyebb zrityi közepéből is igyekszem kihámozni a pozitívumot. Sőt, a túlzott idealizmussal „rágalmazóknak” is van egy kisebb tábora.

 Mindezt csak azért szükséges előre bocsátanom, önmagam meggyőzésének nem titkolt szándékával is, mert krónikus fertőzöttje vagyok a Vonzás Törvényének. Emiatt aztán megértésem széttárt karral ácsorog a történtek felett.  Ennyit a bevezetésről, jöjjön a történet!

Idejét sem tudom, mióta kísért az az újra és újra visszatérő végkifejlet, hogy ha én sorban állásra adom a fejem, valami blokkoló tényező mindig előfordul az általam választott sorban. Mint minden épeszű ember, mielőtt egy hosszan kígyózó sort kiválasztanék a sok közül, számtalan dolgot mérlegelek: a létszámot, a várakozók korát, vásárláskor a bevásárló kocsik telítettségét, a pénztáros korát, hozzáállását (ülve), stb. A várakozók korát a pakolás és fizetés sebessége, hitelkártyájának megléte, vagy hiánya miatt, hiszen, ha van neki, a folyamat 1-2 perccel tovább tart, fejenként. A pénztáros korát pedig a tapasztalat megléte vagy nélkülözése, a lendület birtoklása, vagy a fáradékonysága figyelembevétele miatt. Mindezt pillanatok alatt, természetesen, hiszen mögöttem tombol a fél város, türelmetlenül. Mint látjátok, körültekintő vagyok, a bennem lappangó láthatatlan bélyeg azonban ilyenkor aktivitásba kezd, s hatása nem marad el. Ha nem előbb, de pont előttem, vagy velem esik meg, hogy elromlik a pénztárgép, leolvashatatlan a termékkód, elfogy az apró a pénztárfiókból, nincs fedezet a hitelkártyán, vagy csak az a fránya gép egyszerűen nem eszi, stb., stb. Egyre szélesebb a palettája a hátráltató eshetőségeknek. Mindig ez van! Nincs kivétel. Egyelőre.

Fifikássá neveltem magam, időnként taktikázok, ha úgy látom, a sor már a beállásom elején csiga-mód sebes, átpártolok egy pillanatnyilag gyorsabbnak tűnő kígyóhoz, ám a végzetem ott is elér. Próbálkoztam más módszerekkel is, a nagy hírű megérzéssel, a sor kétharmada tájékáig, ritkábban az utolsó előtti pillanatig működik, de nem tovább. Valami előre nem látható, kiszámíthatatlan, kifürkészhetetlen esemény vár rám, ott, azon a szent helyen, a pénztárnál. A pénztár számomra az első számú MUMUS, már kimondanom is keserves, lassan pénztárfóbia kifejlődésének szenvedő alanya leszek.

Oldottabb pillanataimban sajnálattal tekintek vissza a mögöttem állókra, ők még nem tudják, mi leselkedik rájuk – miattam. Empatikusabb állapotaimban legszívesebben szólnék nekik, jobban járnak, ha sort váltanak, ui. idegeik az elkövetkezendő percekben kíméletlenül megviseltetnek. Titkon azért mindig reménykedem, talán  ma lesz a napja, amikor megcsókol egy rút békafiú, vagy rontásfeloldó varázslat részese leszek, vagy valami ilyesmi.

Sebaj, fátylat a múltra, ma ismét megyek vásárolni. Fortuna talán ma rám mosolyog.

Csak ne legyen foghíjas a mosolya!



Utoljára változtatva 01-17-2008 @ 02:52 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 01-17-2008 @ 08:13 am)

Comment: Zafir kedvs,nekem bevált gyakorlat,hogy nem gondolok végig ilyen dolgokat,csak beállok egy sorba.Nem nézem ki áll előttem,sem azt,hogy ki a pénztáros.Vagy bejön,vagy nem..:) A sorban se gondolj semmi bevásárlással kapcsolatosra,inkább képzeletben repülj valamerre,mondjuk egy lakatlan szigetre:)) Vagy legközelebb,dirrekt a számodra legborzasztóbb sort válaszd,hátha megtörik a varázslat! :-) Sok sikert!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-17-2008 @ 08:29 am)

Comment: Ria, általában én is körbenézek mielőtt beállok egy sorba. Amikor bankkártyával fizetnek, akkor ráz ki a hideg, mert cammog a sor, ha ráérek (ami később kiedürl,hogy sosem), akkor nem érdekes, de amikor sietek nem bánnám, ha haladna a sor. Nem volt foghíjas a mosoly ugye? pussz:gaby)))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-17-2008 @ 08:40 am)

Comment: Már rég tudom, hogy nehéz a sorsa a pénztárosoknak:)) Élveztem az írásodat!


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 01-17-2008 @ 12:35 pm)

Comment: Mosolyogtam amíg olvastalak. Néha jártam így. Kikerülni nem lehet, ha Te ezt vonzod (gondolatban kéne valamit kezdeni a helyzettel, mert aminek ellenállsz az fennáll) de enyhíteni talán. Nagybevásárlás akkor ha ráérsz- belekalkulálva, hogy bármi megtörténhez a pénztárhoz vezető útig. Tej- kifli beszerzése meg a sarki kisboltban, ahol név szerint ismernek, és ha nincs apró, majd legközelebb levásárlom, vagy ha én lógok egy huszassal, holnap behozom a tartozást. Utóbbihoz persze boltos is kell. Nálunk bevált.


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-17-2008 @ 02:37 pm)

Comment: Van ilyen... Legközelebb állj az én soromba:) De azért vannak nekem is rossz napjaim, úgyhogy előtte szólj, ha erre jársz:)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-17-2008 @ 03:03 pm)

Comment: Én mindig a legcsinosabb pénztárosnő sorába állok. Így legalább kellemes nézelődéssel telik az idő, és nem bánom, ha lassan halad a sor. :) Sajnos a pénztárosfiúk ritkábbak, úgyhogy neked inkább azt tudom ajánlani, hogy mindig vegyél könyvet is, de legalább egy újságot. Amíg sorra kerülsz, lesz mit olvasgatnod. Kezdd a legérdekesebb cikkel, akkor biztos meglódul a sor, nehogy végig tudd olvasni, amire nagyon kíváncsi vagy. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds