[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 348
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 349

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Írói válságról
Ideje:: 01-17-2008 @ 01:51 pm

Nem is olyan rég, még kellemetlenül kellett konstatálnom, hogy olyan lusta vagyok, mint a dög, vagy csak a múzsa is karácsonyozik, szilveszterezik, aztán meg biztos józadonik, mert nem igazán írtam semmit. Tudtam, hogy nem lesz mindig így, már nem esek kétségbe, ha " írói válság-szag" van.

De arra nem gondoltam, hogy a hosszú kényszerszünet után ilyen lendülettel veti a nyakamba magát és múzsa és szó szerint fölborít. Először kapok egy élménybeszámoló megírási feladatot, utána pedig diszkréten és kedvesen mosolyogva bekopog hozzám (a fejembe) Tünci, és arra kér, írjam már meg a történetét, tudja, hogy annyi sztori született már az ilyen balfék csajokról mint ő, de hátha érdekes lehet és tanulnak belőle mások.
Én pedig az első rész után beleszerettem a kiscsajba, aki kicsit visszaél a kialakult barátságunkkal, minden este meglátogat. Néha éjszakába nyúlón, aminek következményeként az istennek se akar elmúlni a náthám meg a köhögésem, mert nem tudom kialudni. Az már csak plusz, hogy enni se nagyon eszem, de azért most a megfázás alatt el-elkortyolok fél-fél liter húslevest esténként - bögréből... közben írom Tüncike emlékeit. Meglovaglom a hirtelen jött ihlethullámot. Meg kell becsülni, ritkán van ilyen...



Utoljára változtatva 01-17-2008 @ 01:51 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-17-2008 @ 02:00 pm)

Comment: Dio: elsősorban is jobbulást kívánok Neked, és a húsleves mellé sok-sok C-vitamint. Tüncikét meg olvasom, mert tetszik...csak írjad...pussz:gaby)))))))))))))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-17-2008 @ 02:06 pm)

Comment: Így megy ez Dio, én se tojom össze magam egy kis múzsahiánytól. Tüncit veszettül bírom, úgyhogy a múzsa csókoljon jó keményen homlokon, és írjál gyorsabban!


Hozzászóló: 102
(Ideje: 01-17-2008 @ 03:58 pm)

Comment: ja, ja ... és a meglovagolom is egy igen szép szó. ;) hamarosan jön a rajz. p, B.


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 01-17-2008 @ 04:12 pm)

Comment: Nade százkettőőőőőőőőőőőőő! Tessék szégyellni magát :D


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-17-2008 @ 04:45 pm)

Comment: Hajrá dio, vágtázz csak, mint már mondtam, én is imádom a tündi-bündi Tüncikét! Neked meg jobbulást! Hidd el, az írás erre is jó gyógyír! (Láb forró vízben, melletted gőzölgő húsleves, válladon meleg takaró, s hajrá, pillantást csak a monitorra vess!) Na... nevess... már!


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 01-17-2008 @ 06:50 pm)

Comment: :D (nevetek)


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 01-17-2008 @ 07:31 pm)

Comment: Tüncikém jobbulást kívánok...sajnos most én is ebben a cípőben járkálok...a válságban, mert nem hiszem, hogy egyforma lábaink vannak...a cípő miatt csak...aki többi jellemzőre gondol az hamis..:))))


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-18-2008 @ 06:46 pm)

Comment: Ez jó, hogy a múzsa karácsonyozott meg ilyenek:) akkor nekem is valami ilyesmi lehetett:). A nátha viszont nem kapott el, eddig. Jobbulást neked, küldök egy kis egészséges levegőt fuuuuuuuu:))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds