[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 155
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 156

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blush.gif
Tökéletes
Ideje:: 01-17-2008 @ 02:55 pm

Régen írtam. Nem mintha nem lettem volna gépközelben, csak ihletem nem volt. Egy kicsi sem. Próbáltam valamit kicsikarni magamból, de alig-alig ment. Nagy volt a nyomás rajtam, a félévi értesítőm miatt. De sikerült. 4,28-as átlag, az nem semmi. Güriztem is érte rendesen. Végre valami, ami igazán érdekel. Persze, az újságírás nagy álmom volt, de vannak olyan álmok, amik elvesznek vagy kicserélődnek. Most az álmom... Nem árulom el! De elérem, mert ezért tanulok most. Na, meg azért, hogy ne kelljen sokat fizetnem. Mivel másodszakmás vagyok.
Tegnap elkezdtem írni egy kis szösszenetet. Picit könyvajánló is, de csak egy árnyalatnyit. Megosztom veletek, mert érdekel, hogy ki mit gondol erről.

Mindig kerestem az igazit. A tökéletes pasit. És mindig azt hittem, hogy nem létezik. Eddig nem is találtam meg. De rájöttem a titokra, és már tudom, amit tudok.
A titok olyan dolog,amit valójában eddig is tudtál, csak nem használtad. Most nem fogom elmagyarázni azt, amit valaki egy egész könyvön át magyaráz. De ez a könyv megváltoztatta az életemet.
Eddig nem hittem. Tudtam, hogy ha valamit nagyon akarok, azért tenni is kell. De nem hittem, hogy a dolog ennyire egyszerű lesz. Csak hinni kell. És elfogadni. Tudni, hogy ez így lesz. Sőt, már így is van. Minden a hitről szól. Hogy létezik az igazi. Aki nekem tökéletes. Nem másnak, csakis nekem. És én hiszem. Hinnem kell, hogy elérjem.
Amiben az ember nem hisz igazából, teljes szívből, azt nem is fogja soha elérni. Sosem hittem benne, hogy jó író vagyok. Csak szerettem volna az lenni. De nem. Én az vagyok. És ez nem egoizmus. Számomra én mindig jó író leszek. Talán ezzel elérem, hogy mások is ezt lássák.
Minden akarat és hit kérdése. Én elkezdtem hinni. És sikerült. Minden. Az lett, amit akartam. Ötös jogból? Természetesen. Tanultam? Hogyne.
Amit akarunk, azért tenni is kell, nem csak hinni és várni a csodát. Ahogy mondják, a sültgalamb nem repül az ember szájába csak úgy. De hittem magamban, hogy képes vagyok rá. Meg is csináltam.
Nem kell semmit sem keresni. Nem keresem a tökéletes pasit sem. Mert tudom, hogy itt van. Csak engednem kell, hogy ő találjon rám. Mert rám fog. Hogy mikor? Bármikor. Ha akarom, akkor most. Ha nem, akkor később. Ha még egy kicsit élvezném a szingliséget, akkor nem lesz senkim. Amint azt szeretném, hogy legyen, lesz is.
Ez a vonzás törvénye. Ha rosszat gondolok, azt vonzom be, ha jót, akkor... Sok igazság van benne. Egy barátnőmtől kaptam a könyvet, pont, amikor padló alá akartam kerülni. Először ránéztem, azt gondoltam: na, mi ez a hülyeség már?? Aztán elkezdtem olvasni... Nem értettem, mit kell itt titkolózni... Aztán rájöttem. Még nem mindenre. De tudni fogom. Már egy részét alkalmazom is. Bejött. Minden. Mert akartam. Mert az enyém volt eddig is, csak rá kellett döbbennem. Ha majd mindent tudni fogok, olyan életem lesz, amilyet csak akarok. Hinni fogok mindenben.
Erről eszembe jutott az egyik kedvenc filmem. Utazás Tündérszigetre a címe. A film a hit és szeretet erejéről szól. "Credendo vides" vagyis a hit által látunk. A hit megelőzi a csodát. Mindig ámulattal néztem ezt a filmet, de sosem értettem meg a lényegét. Oké, hogy a szeretet ereje, családi összetartás fontos... De hinnünk is kell benne. Mert a hit által megláthatunk olyan dolgokat, amiket eddig nem.
Az utam végét még nem látom. Nem is kell. Kis lépésekben haladok végső célom felé. Ezentúl örökké hinni fogok!
/A könyv: Rhonda Byrne: A Titok/


Utoljára változtatva 01-17-2008 @ 02:57 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 01-17-2008 @ 03:23 pm)

Comment: Nagyon jó könyvajánló!:)) Már sok mindent összeolvastam erről a könyvről, de eddig ez a legpozitívabb:)) Hogy a nekem való pasi rám talál!:)) Az egy csoda lesz! Igen, higyjünk a csodákban!!:))


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 01-17-2008 @ 03:31 pm)

Comment: Meg a hercegben fehér lovon... értem tényleg eljött... csak barnán. :D


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 01-17-2008 @ 04:47 pm)

Comment: Kedves - nem egészen így zajlik a dolog- rendkívül szimpatikus, amit írsz, és a végeredmény ugyanaz lesz - de az fog történni, hogy sem Te nem találsz meg senkit, sem Ő nem talál meg Téged - hanem a Szerelem fog Rátok találni - meglátod, egyszerűen keresztbe tesz Nektek, és egymásba botlotok - akárhol, bármikor - biztosam így fog történni, meglátod...a Szerelem úgy hajlogatja a vonatsíneket, ahogyan akarja, és keresztezni fogjátok egymás útját...


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-17-2008 @ 05:17 pm)

Comment: wanderer75! Csak hinni kell! De tényleg! Eddig nekem a hit sokat segített! Neked is fog:)


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-17-2008 @ 05:17 pm)

Comment: Akkor neked már jó dionysia!:)


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-17-2008 @ 05:18 pm)

Comment: Kedves mickey48! Az lényegtelen, hogy hogyan fog lezajlani. A lényeg, hogy megtörténik.:)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-18-2008 @ 08:19 am)

Comment: Grat a félévihez...tökéletes pasi nincs, de, ha mégis megtalálod, akkor sose engedd el...pussz:g)))))))))


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-18-2008 @ 06:49 pm)

Comment: Nem másnak tökéletes,csak nekem.Van ilyen,bizony,sokáig nem hittem benne,pedig van... :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds