[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 160
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 160


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Alku az esőben
Ideje:: 01-18-2008 @ 01:10 pm

Ma történt.
Egy kedves ismerősöm megvette az egyik festményemet, és én elvittem neki oda, ahol dolgozik, közel a Jászaihoz.
Bebugyoláltam, ahogy csak bírtam, mert esett az eső. Szerintem még mindig esik.
Nagyon óvatosan bántam a képpel, mert a kedvencem volt, úgyhogy leszállva a villamosról féltőn magamhoz öleltem. Az eső még jobban esett, mint amikor elindultam, és tartottam tőle, hogy kevés lesz a bugyola, ezért szaporáztam a lépteimet.
A sarkon azonban elkapott egy nagydarab pasas.
- Látom eladásra viszi a képet! - morogta a fejembe, miközben én riadtan néztem hol az arcára, hogy a karomat szorongató mancsára.
- Jól látja - rántottam ki a karomat a szorításból.
- Megmutatná? - kérdezte, és olyan nyájasra váltott a hangja, mint egy ... na mi is? ...
- Dehogy mutatom! - mentem tovább rendületlenül, de ő csak loholt utánam.
- Mutassa már meg! - erőszakoskodott. - Én lehet, hogy jobb árat adok érte.
- Nem mutatom, hagyjon békén! - mondtam, és haladtam.
- Na akkor csak azt mondja meg: régi magyar festőtől van?
- Nem. Tök újtól... - vigyorogtam a szemébe, amikor láttam az arcáról lehervadó nyájasságot.
Nem is üldözött tovább.



Utoljára változtatva 01-18-2008 @ 02:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-18-2008 @ 01:19 pm)

Comment: :)))) jaj, remélem nem azt az erdei házikósat adtad el! nekem az a kedvencem... egyébként én is rajongok a képeidért.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-18-2008 @ 01:26 pm)

Comment: Azt mondom, hogy meg kellet volna mutatni a képet...)))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 01:26 pm)

Comment: Az esernyős nőket, azt a szivárványosat. :-))) Tényleg szereted a képeimet? De örülök! :-DDD


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-18-2008 @ 01:30 pm)

Comment: húúú, épp most néztem meg (a cím miatt) -basszus! az is nagyon jó! (nekem megszakadna a szívem egy-egy kép után)... ha egyszer festeni fogok, te állsz előttem példaként!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 01:34 pm)

Comment: :-))) Szemi. :-) Az én szívem is megszakadt. A hálószobában lógott, 50x70-es méretben... Egyáltalán próbáltál már festeni? Próbáld ki, lehet, hogy nagyon tehetséges vagy, csak nem tudsz róla. És a festés hatalmas öröm, megnyugtató, más világ. Ha elegem van az írásból (mert lelécelt a múzsa), akkor festek. :-))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 01:36 pm)

Comment: Ó Gabyblue, kár lett volna kicsomizni, ennek antik kellett, ott a Jászain hegyekben állnak a régiségkereskedők. Minek neki Kelényi Angelika festménye? Persze be kellett volna magyarázni neki, hogy viszik, mint a cukrot... :-DDDD Hátha beveszi.


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 01-18-2008 @ 01:37 pm)

Comment: Miért nem mondtad, hogy attól van? El is hiszi, ha olyan festőt mondasz. Ja, nem jó. Észreveszi a festéken. Tudtátok, hogy a nagy hamisítók úgy hamisították a nagyon régi festményeket, hogy gyümölcsöket, zöldséget és egyéb természetes anyagokat használtak a színekhez és így átverték vele a szakértőt? :D Arra azért kíváncsi lennék, hogyan "érlelték" őket...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 01:40 pm)

Comment: Hát Dio, ez egy akvarell volt, és a témáját tekintve nem tudtam volna eladni XIX. századinak... Meg amúgy is. Már vittem az ismerősömnek, aki annyira várta.


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 01-18-2008 @ 02:04 pm)

Comment: Basszus... :-)))))))) Naggyon jó!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 02:11 pm)

Comment: Magam sem hittem, hogy ilyen kapós a képem. :-)))


Hozzászóló: 102
(Ideje: 01-18-2008 @ 02:30 pm)

Comment: kicsit féltem, hogy a kép ázik el ... :)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 02:40 pm)

Comment: Nem ázott el. Örült az új tulajdonosa neki. :-))))


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 01-18-2008 @ 05:42 pm)

Comment: Legalább a kép odaért, ahová szántad :) A tökújakra pedig általában csak töksoká vadásznak :) De nem mindig :))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 06:16 pm)

Comment: Majd halálom után fényecske, vagy még akkor se. :-)))


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-18-2008 @ 06:56 pm)

Comment: Mik nem vannak?! :) Veszélyes környék lehet, pláne képpel a hónod alatt... Már régebben is tetszett néhány képed: a Dubrovnik azért, mert már jártam arrafelé, az Álom meg a Zöld falu pedig az érdekes gondolatok miatt. De az 1. kép is jó, az a tengerparti udvar vagy utcarészlet. És a többi sem rossz. :) Hogyé adtad? Már, ha nem titok. :) Ha titok, akkor írd meg priviben! :))) Ha annál is titokabb, írd azt, hogy paprikáskrumpli! :)))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 01-18-2008 @ 07:26 pm)

Comment: jó hogy nem csomagoltad ki...nem lett volna fer azzal szemben aki várta...majd egyszer én is elfogadok tőled egy festményt...próbáld már meg rámbeszélni....csak próbáld Angeli...mert egy szavadba kerülne...na???? nagyon tetszenek nekem is a munkáid...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 08:38 pm)

Comment: :-)) Bob! Privi ment. Köszi, örülök, hogy tetszenek a képeim. :-)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-18-2008 @ 08:39 pm)

Comment: Dehogyis Samy! Eszemben sem volt megmutatni neki. :-)))


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-19-2008 @ 07:35 am)

Comment: Tyűűű, te lány, én is kíváncsi lennék - ettől a szituációtól függetlenül - a motivációdra, ami arra késztetett, hogy leszedd hálószobátok faláról a kedvencedet... Egyébként tényleg tehetséges vagy festőként is, engem is elvarázsol a képeidből áradó hangulat. Ez a pasi meg csak egy bizniszcápa volt, aki mindig ott köröz, lesve a zsákmányt, hogy lecsaphasson rá, mielőtt beviszi...


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-19-2008 @ 09:20 am)

Comment: Motiváció, Ottó? Gyűjtöm a pénzt könyvkiadásra. :-))) Egyébként mindig úgy gondoltam, hogy ha valaki kéri, eladom a képeimet. És ez a képem, egy nagyn jó emberhez került. :-) Ez fontos.


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 01-19-2008 @ 02:17 pm)

Comment: Ismerem azt a környéket. (Kedvenc kocsmám a Tóth is ott van! :-) Szeretem azt a nagy bizományit! Csodálatos nyönyörűségeket lehet ott látni (venni). Nem sajnáltad eladni?


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-19-2008 @ 02:48 pm)

Comment: Dehogynem János! Dehát ilyen az élet. Ráadásul lassan nem férek a képeimtől, akkor meg inkább egy olyan ember lakásában lógjanak, aki örül neki, minthogy a garázsban porosodjanak. Ez mondjuk a falon volt, de így egy másik bekerül a garázsból. :-))) Jó helyre került a képem, és ez a lényeg. :-)))


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 01-19-2008 @ 09:38 pm)

Comment: Még jó, hogy nem mutattad meg...aztán az eső elmosta volna. Most voltam a galériában, és megnéztem a képeid. Jól bánsz az ecsettel is, nemcsak a szavakkal. Éva


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds