[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 132
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 133

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A kolbász-parti
Ideje:: 01-19-2008 @ 09:01 pm

(Fogyókúrázóknak elolvasni nem ajánlott... a szerk.)

A címet olvasva senki ne gondoljon semmi rosszra (még) aki nézi, ki is publikálta ezt az írást. Sztori a következő: Dolgoztunk péntekeken az irodákban, bár már erősen érződött a péntek-hangulat végezte mindenki a dolgát. Egyszer benézett hozzám egyik kolleganő és kérdezte, hogy nem hoztak –e ide nekem egy csomagot. (mivel én vagyok egy személyben a központi asszisztencia, általában minden nálam köt ki) Mondom neki, hogy milyenre gondol pontosan?
- Hát ilyen nagy doboz.
- Olyat nem. Mi van benne?
- Kolbász.
- Mi?
- Kolbász. A Kiss Józsinak a kolbásza. Nézek rá értetlenül.
- Letelefonáljak a postázóba – kérdem, hogy nem látták –e a Kiss Józsi kolbászát? – kérdem vigyorogva – vagy valami csomagot ami szaglik?
Neeeem, hagyjam csak, akkor még biztos nem érkezett meg. Folyik tovább a nap, már eltelt az ebédidő is, én meg szórakozom tovább a hőn szeretett számláimmal, gyorsan telnek a percek. Szerencsére. Egyszer csak beront hozzám az emlegetett Kiss Józsi (amúgy egyik szegmensvezető), hogy itt a kolbász, menjek kolbászt enni!
Jó-jó…mindjárt. Elintéztem amit még akartam és kíváncsian álltam fel a székemről, a mellettem lévő iroda irányába indultam. Ott a következő kép fogadott: A marketing iroda asztalainak végében lévő kis félköríves asztalkán egy hatalmas doboz, benne jókora, isteni illatot árasztó házikolbászok.
- Gyertek, kóstoljátok meg, a Józsi díjnyertes kolbásza! A doboz körül pedig már tányérok, bicska, fehér kenyér, lila hagyma. Jön a következő leányzó, ő is vékony, csinos, egészséges életmódos fajta.
- Tényleg a tiéd?
- Igen, mi csináltuk a hétvégén. Még a bél is az enyém…

Gyenge rötyögés, és körülálljuk a művet, mint valami áldozati oltárt. Megbűvölten néztem a doboz tartalmát, de persze ahogy megjelentem, a kollegák elkezdtek velem poénkodni, mint ugye már másfél hónapja szalmaözvegy leányzóval. Ki lehet találni, miket találtak ki a kolbász meg az én viszonylatomban. Még meg voltam fázva, így megkértem az egyik férfikollegát, vágjon nekem ő, ne menjek túl közel a dobozhoz.
- Ez itt nem jó? – mutat egy vég-darabra.
- Ne, abból puhábból légyszi…
- Hallod, Botiiiii? – kiabál át kedves tapintatos kollegám a szomszéd irodában ülő srácnak.
– Azt mondta a puhábbat szereti!

Lefelé görbülő szájjal jelzem, hogy most nem vagyok vevő az ilyesfajta poénra. Közben a nép szorgalmasan rág, elismerő szavak röpködnek a levegőben. Mindenki eszik. A fogyókúrás, a nem fogyókúrás, aki egyébként nem szokott idebenn enni, mindenki. Van, ki állva, van ki ülve, ki bicskával, ki csak kézzel - és táplálkozunk. Talán ilyen lehetett anno a falusi disznóvágásokkor. Csak mi egy puccos, csupa üveg irodaházban tesszük ugyanezt. Aztán eszembe jut, amikor nálunk volt disznóvágás, apuék bekeverték a kolbász alapanyagát, engem meg el se lehetett zavarni a nyershúsos kád mellől. Bele-belekajáltam, főként a csípős fajtába. Erre gondolok, miközben cincálom szét a kolbász burkát.
- Te, mondd csak, otthon is meghámozod? – jelenik meg mellettem vigyorogva a másik csökkent értelmű kollega, elkezdenek röhögni, én meg már levegőt veszek, hogy válaszoljak, de megakad a torkomon, rájövök, hogy ezt talán mégse…
...csakhogy ahogy a mellettem álló kolleganőre nézek, az menten elröhögi magát, kitalálhatta, mire gondoltam. Erre már én is lekucorodom az iratszekrény aljába és ráz a röhögés, folynak a könnyeim. A nép inkább ne tudja meg hogy azt akartam mondani, hogy otthon utána vissza van csomagolva…
De most a poénok sem ülnek sokáig, a lényeg a díjnyertes remekmű, és a mellette illatozó lilahagyma.
- Jaj, hagyma! – rikkantok fel.
- Edd csak, úgyis jó a megfázásra.
- Tudom, de eddig nem mertem, miattatok… de most, hogy így már mindenki.. meg úgyis péntek van…
Nem merek rányúlni a hagymára sem, mert ötpercenként orrot fújok.
- Attila, vennél nekem hagymát?
- Nesze – nyomja az orrom elé, én meg engedelmesen bekapom (a hagymát).
- Húúúú, láttad hogy rámozdult reflexből?

Ebből a hagymaetetésből persze megint nem jöhettem ki jól. A kölcsönös ugratásokon kívül is most az egész folyosó olyan lett, mint egy nagy család. Közösen ettünk, élveztük a finom kolbászt, hagymáztunk, kit érdekel hogy büdösek vagyunk, úgyis péntek van! beszippantott minket a falusias életérzés, nevettünk, jól éreztük magunkat. A végén pedig a kollega szétosztotta a megmaradt kolbászokat, vigyen mindenki belőle. Egy kicsit megcsapott minket a régi világ szele. Amikor még nem rohantunk ennyit, nem idegeskedtünk, amikor megosztottuk, amink volt, amikor még volt idő leülni egy közös kóstoló erejéig. Mint ahogy aznap délután. Soha rosszabb pénteket.



Utoljára változtatva 01-19-2008 @ 09:06 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 01-19-2008 @ 11:13 pm)

Comment: Hianyzott dio, es a humora is. Jo kis kolbi lehetett, osszefutott a nyal a szamban a blogod olvasva. Irigykedem, meg ha beteg vagy is rad:) Csilla


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-20-2008 @ 05:20 am)

Comment: A fenébe Dio! Most tényleg mehetek én is kajálni. Megéheztem. Még szerencse, hogy van itthon saját töltésű kolbász... Te Dio, ezek a férfikollégák milyen szemtelenek! Persze, ha jól belegondolok, akkor másfél hónap, az másfél hónap. Akárhogy is nézzük. El tudom képzelni, milyen megjegyzéseket kaptál arra a darabkára, amit esetleg Te is hazavittél... :-)))


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-20-2008 @ 05:21 am)

Comment: Ja, és jobbulást! (Nem fogok poénkodni azzal, hogy legjobb ilyenkor a páros izzadás...)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-20-2008 @ 09:16 am)

Comment: Na Dio, összefutott a nyál a számban, de nem... zöldbabot eszem magában! Kemény vagyok! Egyébként igen, igazad van. Annyira mások manapság a munkatársi kapcsolatok. Nálunk egész nap két mondatot szólunk egymáshoz, néha kicsit többet. SZÖRNYŰ. A múltkor (még nem fogyóztam) vittem be sütit, na azt körbeültük... öt percre, aztán mindenki rohant vissza dolgozni, vagy legalábbis úgy csinálni, monitort bámulni, saját világába elmerülni, más gondjával, örömével nem törődni...


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 01-20-2008 @ 09:32 am)

Comment: Nálatok legaláb jó a kollektíva. Nálunk ilyet... soha :-(((


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 01-20-2008 @ 11:29 am)

Comment: Sziasztok, köszönöm szépen. Igen, a kollektíva jobb nem is lehetne, ez az amit nagyon sajnálnék, ha nem lenne. Szerencsére mindig van valaki, aki rendez egy ilyen közösségformálú célzatú kajálást... Amúgy én is szoktam sütit bevinni :) A szülinapomra bevitt tejszínes-kókuszos csokitortát azóta is emlegetik (jó-jó, befejeztem! mea culpa...)


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 01-20-2008 @ 12:00 pm)

Comment: Köszi soman. Az a darabka nem darabka volt, hanem egy igen szép példány... :) Közöltem is a hangoskodókkal, hogy leviszem anyuéknak, nehogy kísértésbe essek :D:D:D Aztán mindenki azt gondolt, amit akart... ;)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-21-2008 @ 08:45 am)

Comment: Öröm volt olvasni, hogy léteznek még olyan munkahelyek, ahol ritkán, de ilyen péntekek is vannak. pussz:g))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds