[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 89
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 90

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szerelmes vers prózában
-: taci
Ideje:: 01-20-2008 @ 12:26 pm

Körülbelül 10 milliárd szerelmes verset írtak eddig a költõk! A kedves szemet hasonlították zafírhoz, tengerhez, hajnalhoz, sõt egy futurista költõ azt mondta: "olyanok a szemeid, mint az eperfa árnya" (hogy miért nem felelt meg erre a célra egy diófaárnyék, azt nem tudom, de félek, az életem egyik fõ problémája marad.)
Minthogy versem címe alapján én is kénytelen vagyok nyilatkozni a szemeidrõl - zavaromban csak annyit tudok mondani : Egész rendes szemed van, éppen olyan, mint egy nõi szem. Remélem, bogy bár ez a hasonlatom túlságosan merész és érthetetlen, nem fognak kinevezni kubista költõnek.
A szád nem hasonlít sem rubinthoz, se szõlõhöz, se bíborhoz és zárójelben nagyon illetlenül megjegyzem, bogy ezzel a szájjal olykor fiatal hagymát is szoktál enni - természetesen csak akkor, ha szezonja van, mert különben megeszed te az öreget is. A nyakad valamivel vastagabb, mint a hattyúé, de elõnyödre legyen mondva, ugyanannyival rövidebb is.
A kebledrõl sajnos nem tudok semmit se írni - személyesen még nem volt hozzá szerencsém, csak így ruhán keresztül; de nem hinném, bogy akár márványból, akár bronzból lenne vagy érett almához hasonlítana, mert tudom, bogy te sokkal praktikusabb nõ vagy, semmint hogy ezzel már régen el ne dicsekedtel volna. A derekad - én szégyellem megmondani - tízezerszer szélesebb a darázsénál, bár te svédtornázol, õ pedig nem. A lábad karcsú, mint az õzé, mondom az ismeretlen dalköltõvel, csakhogy férfiszáma van. A kezedrõl be kell vallanom, nem tudok semmi eredetit mondani, mert ugyanezt a kezet hordja még kétmilliárd ember, azzal a különbséggel, bogy nem mindegyik szarvasbõrben, de gyakran világosabb árnyalatokban. A válladat utoljára hagytam, mert egészen szenzációs és modern: szögletes.
Te - hogy milyen furcsa lehetett azelõtt egy nõ gömbölyû vállakkal.
Alakodat, azt hiszem, sikerült vázolnom, bár érzem, bogy elragadott a fantáziám heve, és olykor túlságosan irreális voltam. Most tovább megyek. A lelked olyan, mint egy fehér lepedõ - az ember nem is hinné, hogy milyen piszkos volt nagymosás elõtt - pedig te tiszta vagy és gyakran mosakodol. Jó vagy, és adsz a koldusoknak, mert tudod, hogy a férfiak szeretik azt a nõt, aki mindenét odaadja. Nem vagy könnyelmû és spórolsz a magadéból - hogy az enyémbõl is, azt nem mondhatnám, bár a világválságra való tekintettel, nemigen tudnál belõle költeni. Szereted a gyerekeket. A múltkor is azzal jöttel, amikor egyszer a Mancival láttál sétálni: Te - nem is tudod, bogy a Mancinak milyen édes kis fia van. Bár nekem úgy tetszik, hogy ez célzás volt Manci hajadon voltára.
... S mégis, én mindig csak téged vártalak. Téged vártalak és könnybe lábadt szemekkel kerestelek: Szerettem volna felcsókolni a lábnyomaidat, de fájdalom, az aszfalton nem látszanak a lábnyomok.
Szinte éreztem illatodat, mely bódítóbb a mezei virágénál, magam elõtt láttam hajad fényes puhaságát, ajkadat, amelyen lázas nyugtalansággal vöröslik a vágy, arcod selymes, rózsaszín hamvasságát és a plakátot: ELIDA: púder, parföm, rúzs és shampoon.

(Vándor (dr. Walder) Lajos /1913-1945/: 10 000 001-IK )


Utoljára változtatva 01-20-2008 @ 12:26 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: taci
(Ideje: 01-20-2008 @ 12:30 pm)

Comment: Nem saját kútfőből jött, de annyira tetszett, hogy le kellett írnom. Mindig vágyom ilyen humoros lenni. :)


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 01-20-2008 @ 12:57 pm)

Comment: Tudod, Taci, a szerelem gyönyörű, fájdalmas érzés, de minden ember másképpen éli meg, az ő saját érzését. Mindenki más módon, egyedileg keresi a szavakat, hogy az csak az övé legyen a szeretett fél iránt. Amit szépnek lát az ember, ahhoz hasonlítja azt is akit szeret. Így van ez jól, a végkifejlet mindig ugyanolyan szép, csak változó hasonlatokkal. Szeretettel.Lena


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-20-2008 @ 03:37 pm)

Comment: Komolyan azt hittem, hogy Te írtad, csaka végén derült ki számomra, hogy nem Te voltál a szerző. A szerzőnek gratulálok tehát, bárhol is lenne-odafent vagy odalent, és Neked kösz, hogy megnmosolytattál.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 01-21-2008 @ 10:54 am)

Comment: Én nem hiszek ennek az embernek! Ez nem szerelmes, rosszul lát, a valóságot látja! Nincsen rajta a szemüvege nyilván( a rózsaszínre gondolok)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds