[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 69
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 70

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A te napod (Pironak)
Ideje:: 01-22-2008 @ 12:49 pm

Na, igen! Megint egy évvel öregebb lettél!
Helyes! Az mégsem járja, hogy csak én öregedjek évről évre!
Bár elég fura téged elképzelni, hogy öregszel, hiszen neked se arcod, se kezed, se lábod, csak a szép, nagy, barna szemed van.
Abból is csak egy!
Bár minek kettő abból, ami szép -nem igaz?
Szóval csak ennyit látok belőled.
A szemed.
De a szem a lélek tükre, vagy mifene, és mi lenne fontosabb egy emberben, mint a lelke?
Szóval a lelked az itt van előttem nap, mint nap.
(Meg persze, mindenki más előtt is, aki tudja, hogy mi a jó: jó az, ami szép:) )

Már nem is tudom, miért kattantam rád...
Talán először a hozzászólásaid fogtak meg.
Jaj, Piro! Mindig jókedvre derítesz egy-egy hozzászólással.
Már nemcsak azzal, amit nekem írsz, hanem úgy általában.
A hozzászólásaidat külön kellene gyűjteni, aztán kőbe vésni, hogy el ne fújja az idő szele.
Aztán, persze jött ez a Borostyános dallam...
Húúú, na abból is csak azt éreztem, hogy tényleg barna a lelked.
Vagyis a szemed.
És megbocsáss, de mindig csak Ancsel Éva jut eszembe (mást még nem olvastam, tudod, hogy van ez, de el ne áruld senkinek!)...
Szóval Ancsel Éva mondta: szeretni kevesen tudnak, de még kevesebben tudják viselni a következményeit.
Hát, szerintem, te a kevesek közé tartozol.
És fáj a szívem, hogy szenvedni látlak, de mégsem halhatok veled, nem igaz?
Majd meggyógyulsz!
Meggyógyulsz, mert meg kell gyógyulnod.
Mert nem olyan fából faragtak téged, aki csak úgy hagyja magát, hogy legyőzze az élet.
Mert szeretni kell, akkor is, ha utána belehalunk...
Belahalni többször lehet, de miféle élet az, amibe egyszer sem hal bele az ember?
Na, jó... Én könnyen beszélek!
De lesz ez majd így se! És akkor neked kell elmondanod, hogy nem számít! Majd meggyógyulsz...
Mert kellesz nekünk...
Mert virtualitás ide, vagy oda - az életünk részévé lettél.
Sorban állnak a lányok...
Persze, csak a történetek lehetnek szépek.
Kocsmadaltól hangosak képek.
Jó ez így...
Hidd el, jó ez így!



Utoljára változtatva 01-22-2008 @ 12:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-22-2008 @ 01:01 pm)

Comment: Pironak Boldog Születésnapot! Azért azt még halkan megjegyzem, hogy a kéktigris nevet is Ő ragasztotta rám, és ezért millió köszönet neki, meg azért, hogy van! Neked szemi sok puszi az írásért! pussz:kéktigris)))


Hozzászóló: 102
(Ideje: 01-22-2008 @ 01:28 pm)

Comment: boldogot az Ünnepeltnek, s ugyanolyan boldogot az Írónak is! :) szám


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-22-2008 @ 01:35 pm)

Comment: Jövök, megyek, bambulok, olvasgatom az írásokat, s közben ki sem böki a szememet a blogod. Vadalma! Kaptam szülinapomra ezt-azt, de ilyen ajándékot egyet sem. :) Néha azt hiszem, hogy van benned egy kis boszorkányság, mert néha elképesztően belém látsz... Talán ez a bejegyzés volt a legszebb ajándékom hosszú évek óta. Egyébként van kezem, lábam, miegyebem és a szemem sokkal sötétebb, csak a vakutól ilyen vöröses.:) És és rettentően zavarban vagyok. Mert nem vagyok én olyan jó, mint ebből az írásból talán kikövetkeztethető lenne, sőt. Na, most már össze-vissza-kesze-kusza... :) Most boldog vagyok. Köszönöm.


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 01-22-2008 @ 01:47 pm)

Comment: Bolsog szülinapot, te gyújtogató!!!! :D Véletlenül épp tűz-elem teát iszom. Ezzel is előtted tisztelgek! :D:D Meghuzigálhatom... a füledet? Dio


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-22-2008 @ 01:54 pm)

Comment: Hamarosan elmegyek egy buliba, ezért sajnos csak holnap nézhetem meg újra ezt a blogot. :( Addig is: kéktigris, 102 és Dio! Köszönöm nektek is!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-22-2008 @ 02:06 pm)

Comment: Piro; jó bulizást, boldog születésnapot, szemillának meg nem is tudom mit lehetne írni, annyira fantasztikus ajándék ez a blog. Azt hiszem, keveseknek adatik meg hasonló élmény. Való igaz; többet ér bármi anyagi ajándéknál!


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 01-22-2008 @ 02:06 pm)

Comment: Boldog szülinapot kívánok én is!!:)) Jó bulizást!:))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 01-22-2008 @ 02:40 pm)

Comment: Egy születésnap mindig nagyon szép emlék - de ne feledjük, ilyenkor két embert ünneplünk - boldog születésnapot, és kézcsókom Édesanyádnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre...


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 01-22-2008 @ 04:40 pm)

Comment: Pironak boldog 18. születésnapot. Szemi, nagyszerű ajándékot adtál, remélem tudod!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-22-2008 @ 08:44 pm)

Comment: Micsoda ajándék Szemi! Boldog Szülinapot PIROOOOO!


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 01-22-2008 @ 11:44 pm)

Comment: Boldog szülinapot kedves Péter. Szemi, te is nagyon jó ember vagy. Szeretettel. Lena


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-23-2008 @ 07:33 am)

Comment: Köszönöm barátaim! :) Nos, a buli jól sikerült és valami még a végefeléről is rémlik, aztán egyszercsak hirtelen reggel lett! Rettentően érzem magam... Százszor megfogadtam, hogy nem keverem az alkoholokat, s most ismét megfogadom. Jókívánsagaitok adalékot ad, hogy kibírjam hátra lévő életem első napját.:)


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 01-23-2008 @ 08:32 am)

Comment: Megkésve bár,de törve nem- NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT PIRO!!! Puszillak!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-24-2008 @ 07:29 am)

Comment: Köszönöm, törve kissé! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds