[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 68
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 68


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blush.gif
Hit és remény...
Ideje:: 01-24-2008 @ 06:10 pm

Újra itt vagyok:) Eltelt egy kis idő, mióta legutóbb blogoltam... Kicsit betemetett megint a tanulás, na és még valami...
Nem véletlenül emlegettem legutóbb a tökéletes pasit ám! Bár, ez szerintem sejthető volt. Általában nem szoktam semmit sem elkiabálni, még akkor sem, ha úgy érzem, minden sínen van, mert még bármi megtörténhet. Te mióta tudom a Titkot, azóta már könnyebben beszélek úgy a dolgokról, mintha már az enyémek lennének.
Ő is ilyen "dolog". Ő, aki hihetetlen módon pottyant az életembe, amiben eddig is volt egy ici-picike része... Pontosan úgy történt minden, ahogy a Titok című könyvben írták. Ott volt előttem, csak sosem figyeltem fel rá. A srác, 22 éves, dolgozik, kedves, aranyos, romantikus, figyelmes... Egy helyen dolgozunk amúgy (én ott vagyok diák), már régebben is figyeltem őt, hogy milyen helyes... Kiderült, hogy ő is pont így volt velem!
Szombaton találkoztunk először egy nyugis kis pizzázóban. Addig csak msnen "beszélgettünk" sokat. Aznap este is órákigdumáltunk. Nem is hittem volna, hogy ennyi közös van bennünk!:) Ő kissé feszengett, meg zavarban volt. Kicsit én is izgultam, de közben laza voltam, tudtam, hogy innentől nem veszíthetek. Este 11-re értem haza, boldogan:). Ezután persze kérdéses volt az újabb találka időpontja... Megegyeztünk a kedd délutánban. A második randin egy doboz bonbont kaptam:). Kisétáltunk a tóhoz... Hihetetlenül romantikus volt, főleg, amikor besötétedett és a fények megcsillantak a vízen... Mivel másnap suli volt, neki pedig meló, hétkor már itthon voltam.
Azóta sajnos csak msnen érintkeztünk, engem lefárasztott a suli, őt meg a munka. Holnap viszont kilátásban van egy újabb randi, ami miatt minden barátnőm irigyel. Ugyanis étterembe hívott:).
Hihetetlen érzés, tudom, hogy most nem tévedek. Nem állítom, hogy ő az igazi, az azért túlzás volna. És nem is történt köztünk semmi-még. Ő is sokat csalódott már, meg én is. Kicsit óvatosak vagyunk emiatt. Ami nem is baj... Már úgyis unom, hogy minden pasi csak azt akarja, és átvernek, ráhajtanak a barátnőimre, kihasználnak, csak hazudoznak... Ő nem ilyen. Hogy dönthetem ezt el egy hét után? Lehet, hogy nem kéne ilyen hamar hinnem neki? Ha látnátok őt, ahogy beszél, akkor értenétek. Remélem, hogy ezúttal tényleg nem tévedek. Nem könnyű még most sem, de igyekszem hinni és bízni. Mert tudom, hogy enélkül nem működne a dolog.


Utoljára változtatva 01-24-2008 @ 06:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 01-24-2008 @ 07:02 pm)

Comment: Szerintem vannak az embernek jó megérzései... Én is az első perctől kezdve tudtam férjemről, hogy Ő lesz az igazi és nem csalódtam. Én a reményemet, ill. hitemet soha nem szeretném elveszíteni, mert anélkül semmit nem ér a Élet! Kívánom, hogy boldog légy (legyetek)! Zsuzsi :-))


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 01-25-2008 @ 08:27 am)

Comment: Szia reginababa! Egy hét után nem fogod tudni eldönteni.Sőt, később sem, amíg rajtad van a rózsaszín köd, ami nem is baj, mert nincs annál szebb. Ha racionálisan vizslatná és válogatná mindenki a párját, hová lenne a szerelem? Eltűnne a téma. Miről írnánk akkor? :) Dio


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 01-25-2008 @ 11:33 am)

Comment: Igen, ez a vonzás dolog tényleg működik! Majd én is írok róla, hogy nekem mit sikerült. Nagyon biztató, amit írsz! Én is romantikát akarok!!!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-25-2008 @ 04:46 pm)

Comment: Jaj,de jó neked zsuzsuzsu!:) Jó volna,ha nekem is így maradna:) Bár mi még csak most ismerkedünk, én érzem, hogy ez nem csak ennyi lesz:). Ebben is van igazság,dionysia!:) Kíváncsian várom a beszámolód wanderer75!:))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-25-2008 @ 06:43 pm)

Comment: De aranyos vagy...drukkolok neked nagyon...és ne bánd, hogy tudsz bízni, ez a jó... Ha mindig mérlegelnénk, lehet, hogy kevesebbet csalódnánk, de az is biztos, hogy dög unalomban élnénk...az se lenne túl vidám...:)))) Várom a folytatást...:))))


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 01-27-2008 @ 07:31 pm)

Comment: Remek dolog ilyenről olvasni!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds