[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 98
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 98


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Itt az idő
-: veva
Ideje:: 02-02-2008 @ 11:21 pm

 

A bibliában van valami ilyen: ideje van... mindennek. (tudom, nagyon rosszul idézek ;)) Lehet, hogy nem pontos, de a lényege ez, mert ideje van az eltávozásnak is.

Ígérem, hogy a full, mint egy nagyszerű hely marad meg emlékezetemben - a rossz dolgokat meg elfelejtem, mert persze azok is voltak.
Kedves emberekkel találkoztam itt, barátokkal, igaziakkal is.
Akkor éreztem jól magam, ha a társaság nem vitázott, hanem pörgött a fórum, gyűltek az írások, s ha a hozzászólások is inkább segítőkészek voltak, mint semmitmondóak, vagy gúnyosak.
Örülök, hogy elég sok bizonytalankodó, de jól író tagot sikerült meglátnom, amikor még kicsit nehéz volt az eligazodás számára az oldalon. Később mindig kiderült, hogy jól láttam már az elején is.
Nekem nagy öröm volt mindig a más sikere.

Mostanában egyre kevesebbet írtam. Talán zaklatott lelkiállapotom is hozzájárult ehhez, de így egy kissé ki is estem a köztudatból. Ez volt az egyik oka, hogy úgy döntöttem, el kell innen mennem. Úgyis már kevesen ismertek, nem fogok innen hiányozni.

Bár öregszem, de a memóriám kitűnő. Nem fogok elfelejteni senkit, akiket meg kell őrizzek az emlékezetemben.

Remélem még találkozunk... - valahol... - valamikor!

Sziasztok!

 



Utoljára változtatva 02-03-2008 @ 12:18 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-03-2008 @ 04:18 am)

Comment: :) Nem, nem bolondultam meg, csak szeretném, ha jókedvvel emlékeznél rám... "Remélem még találkozunk... - valahol... - valamikor!" - Mondjuk itt. Én nem vagyok egy nagy vándor... :)


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-03-2008 @ 07:28 am)

Comment: "Mindennek rendelt ideje van, és ideje van az ég alatt minden akaratnak." Préd 3,1 Én nem tudhatom, ami a tied. Te érezheted. Szeretettel ölellek János


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:06 am)

Comment: Nagyonölel miki - bármikor, és bárhol...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:28 am)

Comment: *A szeretet fertőző, mégsem akarunk belőle kigyógyulni . . . és mégis! Az lenne az igazi karácsony, ha mindenki, akiket szeretek, egymást is képesek volnának szeretni!* /Veva/ (Sokat kaptam tőled! Sok szeretetet. -Hiányozni fogsz. Visszavárlak.)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:40 am)

Comment: Elgondolkodtató döntést hoztál ismét... Azt írtad nincs igazam, amiért nem vagy admin többé... Az igazam, ezzel a döntéssel igazoltad, a többi csak üres szöveg... Egyet vártam el, egy adminjogokkal felruházott tagtól, hogy lojális legyen ezzel a hellyel. Ez a hely ezt nem érdemelte meg Tőled. Már csak abból is következik mind ez, hogy azon a másik oldalon, nem olvasni, hogy a Veva, mint annak az oldalnak oszlopos tagja, megvédené az itteni alkotókat, a megalázó kinyilatkoztatásoktól... Félreértés ne essen, nem rólam van szó. Hisz engem egy cseppet sem érdekel, hogy minek titulálnak ott folyamatosan már hónapok óta. Nem! Most Full alkotóiról van szó, az általad Barátoknak nevezett emberekről. Most azok lettek pofonvágva, meghurcolva, nevetségessé téve. Bibliai idézetek, egy látványos búcsúval...nagyon fennkölt, kár, hogy álszent és képmutatás az egész... Már sokan búcsúztak, remélem nem fogod megbánni. Remélem majd nem fogsz csalódni abban az emberben, akinek gőgje, felsőbbrendűségébe vetett hite most símogat, mert egy eszköz vagy a kezében... A Full mindig nyitva áll előtted, köszönöm eddigi munkádat, amelyet mindig sokra értékeltem. A Full nem felejti el azt a Vevát, akit megismertem.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:45 am)

Comment: Anna! A "nincs igazad!" A féligazságok miatt volt. Én ugyanaz az ember vagyok, mint voltam. Az idő, majd mindent igazol!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:49 am)

Comment: Mindenkinek köszönöm, aki jó szívvel emlékszik rám. Nem vagyok hídégetős típus, de azért Bob nagyon fogom sajnálni, ha többé nem találkozunk, akár virtuálisan is! Köszönöm János neked is és Mikinek is. Ági neked is - örülök, ha valamit is adhattam! :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:58 am)

Comment: Vevocska! Ott, ahol indulatok vannak, csak féligazságok lehetnek. Ahj! Nem így akartam! Csak úgy fájt látni, hogy egykori barátok csak azokat a féligazságokat ismerik, amik arról az oldalról láthatóak. A barátom barátja úgy tűnik nem lehet a barátom, és ezért már a barátom sem a barátom. (???) A múltkoriban jöttem rá, de most is csak ez jutott eszembe: a történeteknek van tanulsága -amikben az embereknek csak sorsa van. De attól persze, még a tanulság fontos. Az idő biztosan igazol! Úgy gondolom, te így vagy hiteles. Számomra mindenképpen.


Hozzászóló: Si
(Ideje: 02-03-2008 @ 10:06 am)

Comment: Ha most el is hagyod a Fullextrát, az itt töltött idő nem volt hiábavaló. Itt mindenki sokat tanul, technikailag és emberileg is. Az emlékek pedig remélem, utólag megszépülnek, mert : "Minden tavaly szebb volt".


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-03-2008 @ 10:16 am)

Comment: Kedves Veva, mi alig ismerjük egymást, de kívánom, hogy további utad olyan legyen, ahogyan Te szeretéd! Lara


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-03-2008 @ 03:04 pm)

Comment: Kedves Veva! Én ebből az egészből nem sokat értek, csak azt érzem, hogy az indulatok elidegenítik egymástól az embereket, és ez végtelenül szomorú... Nem tisztem, és távol áll tőlem a pártoskodás, főként olyankor, amikor nem látom át a helyzeteket. De mindenképpen úgy éreztem, hogy egy öleléssel el kell köszönnöm Tőled, mert mindig szeretettel gondoltam Rád, és ez a jövőben is így lesz, bárhova is sodorjon az élet, bárhol is találkozzunk... Kívánom, hogy találd meg az Úton az Igazakat. Szeretettel: Kati


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds