[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 100
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 100


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egerek és emberek
-: taci
Ideje:: 02-02-2008 @ 11:41 pm

Hogy hogyan történt, nem tudom, de megesett az az eset, hogy egy egér személyében társbérlõnk lett. Délután figyeltünk fel a gyanus hangokra, valahonnan a nagy szekrény felõl jött. Nosza, kezdjük kiadni a bestia egerentyû útját! De hogyan? Vettünk ragacsot, mérget, kiadtunk jó sok pízt õkegyelme elcsípésére. A ragacsos papírra rá se nézett, pedig pakótunk rá diót bõven. A mérget végül nem használtuk. Azt írta a papírja, hogy a hatás pár nap elteltével következik be. No de várjunk pár napig? És addig? Etessük dióval? Diónk már fogytán volt, egér nagysádnak nagyon ízlett. Többek tánácsára üveggel próbálkoztunk. Lefordítottuk és a pereme alá fél diót tettünk. Hát nem jól. A dió úgy himbálózott, mint a hajó, simán ki lehetett csórni, és befalni. Aztán megtudtuk, milyen bugyután csináltuk, és elkezdtük nem bugyután csinálni. A dió az élén állt az üveg pereme alatt, a belével befelé. "Gyõzelem'" - hittük, és elõre örvendtünk összedörzsölt tenyérrel, hogy ütött az egerentyû utolsó órája. De nem! Nem ám! Mert nekünk bizony okos egerünk vót! Egyetemes, doktorátusos, tán még fityegõs ügyvédi kalpagot is hordott. Mert biza az ebadta minden diót kilopott az üveg alól, és magával vitte a bungalójába. De hol a bungaló? A nagy szekrény felõl jött a nesz, tehát valahol arra. Oda helyeztük hát a befõttest strázsának. Egyszercsak azt hallottunk, hogy zutty, s aztán csend, amibõl rájöttünk, hogy illa berek, nádak erek, meglépett a kiszemelt áldozat. Nem zörgött az üveg, mintha észtvesztve menekülni akarna belõle az a kis betyár. Nem õ járt pórul, hanem mi. Elvitte a diót és jókat röhögött a markába. Vagy micsodájába. - No majd most! - gondoltuk és újra felállítottuk a maszek csapdát. Az üveg megint zutty, s a dió megint nem volt hajlandó az együttmûködésre. De ezúttal pártállástól függetlenül a befõttes mellett maradt, na, mondtam: azért ez is valami. Az éjszakák csörgõsen, zörgõsen teltek, nappal viszont annyira nem hallatszott semmi, hogy azt hittük, a keresgéléstõl megijedve tán köszönés nélkül el is tûzött.
Csakhogy szaga lett a dolognak, s az bizony nem tetszett senki orrának. Ej, no! Azért ez nem fear! Diózgatni igen, szobatisztának lenni nem? Intenzív keresés majd offenzív támadás indult a gyanus rejtekhely felé. A szekrény mélyén pakolászva, hirtelen egy sikolyt hallok. - Ott van! - jön a kiáltás, mintha valaki egy ufot látott volna meg.
- Hol? - kérdeztem.
- Az utazótáskában.
- Ne hülyéskedj!
- Láttam!
Szekrényajtó becsuk, tanácskozás elkezd.
- Cicát kéne hozni. Az egyik szomszédnak van. Szomszédkeresés. Dolgozik, késõ délután jön haza. Nem jó ez így. A frász tör ránk. Mérget neki! Há' megvettük nem kis pízért! De mi van, ha nem találjuk meg egykönnyen az egérhullát? És, hát addig is! Meg aztán kínlódni fog. Örök szabály: nem jó egy fedél alatt tölteni az idõt egy pacskerját feldobó egerentyûvel. Bátorság, gyere elõ!
Segítségkérés az egyik lakótárstól. Jön, irányításra cselekszik. Ajtót kitárjuk az udvar felé. A porszívó, mint légpuska a kézben. Szekrényajtó nyit, szívó felzúg és célzottan a ruhásba irányul. Hátha be lehet szippantani azt az ármány gazembert, ha netán menekülni próbálna. A srác ügyesen elkapja mindkét utazótáskát, és fut velük ki az udvarra, mint egy rajtakapott tolvaj. Reméljük, benne maradt az a csúnya, fránya mindent megrágó rettenet. Igeeen! Ott maradt! Kiugrott a kertben és a szomszéd bejárata felé szaladt. Na, most estél pofára te kisbestia dióevõ! A szomszédék ajtaján sehol egy valamire való, ócska, kis lyuk. Iramozz a nagy, hideg udvarra! Akad ott farakás, meg építkezésbõl maradt lim-lom, jó fészeknek való helyek. Elnyargalt a füben, remélem mindörökre.
Maradt utána összepiszkított 2 azaz két táska, a benne tartott, szintén összemocskolt holmikkal, dióhéjak, megrágott blúz és terítõ, méreg, ragacs, továbbá rengeteg kosz és munka.
Most minden ajtórés tömve van, és úgy zárjuk a szekrényeket, mint a kék szakállú herceg a termeit. Csak a kulcsokat el ne veszítsük soha. Ja, és a fejünket!
Remélem, a Mickey Mouse érdekvédelem is úgy mûködik, mint bármelyik másik. Mert ha kivételesen nem, akkor reszkethetek, hogy egerentyûnk feljelent, mert kiraktuk a szûrét. Galádul hajléktalanná tettük, nem törődve a további sorsával.


Utoljára változtatva 02-02-2008 @ 11:42 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lena1
(Ideje: 02-02-2008 @ 11:50 pm)

Comment: Drága Taci, én nagyon félek az egértől. Ki lehetne vele üldözni a világból. Nagyon tetszett ez a kis történeted. Minden írásod figyelemre méltó. Szeretem ahogyan bánsz a szavakkal, ahogy formálod őket, ahogy megfogalmazod. Szeretettel ölellek.Lena


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-03-2008 @ 04:37 am)

Comment: Huha, itt gondok lesznek... Nem tudom, mit fog ehhez szólni mickey48 barátunk... :)))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:09 am)

Comment: Hát azt szólja - hogy - Jön még a macskára dér - : ))))))))) Én is félek az egerektől...: ))))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:18 am)

Comment: csupa báj és mosolyt csalogató írás! :) én is félek az egértől, de közben folyton drukkolok neki, hogy nehogy baja legyen... úgyhogy, mikor egyszer végre elcsíptük, akkor a kanapén állva csak az jött ki a torkomon: -jaj, ne bántsd! (mire aztán szépen el is iszkolt, és további fél óra volt, míg kézrekerült.)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 02-03-2008 @ 09:33 am)

Comment: Nagyon jót mosolyogtam a bajúszom alatt! : ))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-03-2008 @ 10:21 am)

Comment: :-) megértelek Téged is, de a legjobban azért mégis csak annak örültem, hogy életben maradt a kis rosszaság. (rágcsálókat tartok, elfogult vagyok, bocsánat) :-)


Hozzászóló: taci
(Ideje: 02-03-2008 @ 11:11 am)

Comment: Kedvesek vagytok és örülök, hogy mosolyogtatok. Jó lenne mindenkinek külön válaszolni, de csúnyán begyulladt a szemem és alig látok. Most csak fekszem lehúnyt pillákkal és reménykedem, hogy hamar meggyógyulok. Amíg fájdalmam van nem jövök, de nincs menekvés, utána le se szállok az oldalról! Addig is legyetek jók, ha tudtok! :))))))) Sziasztok!!!


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 02-03-2008 @ 10:03 pm)

Comment: Jajj de jót nevettem!! A porszívó tetszett a legjobban!! :D Bizony az egér fogás nem egyszerű munka... én "hősiesen" az ilyet mindig apukámra ruházom át ;) Niki


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds