[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 102
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 103

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hogy történhetett?
Ideje:: 02-08-2008 @ 06:35 pm

Krisztina egy gyönyörű, kedves, vidám, tehetséges nő...volt. Milyen iszonyatos kimondani... Hogy történhetett ez? Ő nem volt erre képes, ebben biztos vagyok, de akkor ki tehette...? El kell kezdenem nyomozni, nem engedhetem, hogy csak úgy lezárják ezt az ügyet... Méghogy öngyilkosság, ez kizárt, nem tudta volna megtenni... Nem hagyhatom, hogy a tettes éljen szabadon! El kezdek nyomozni, kiderítem, hogy ki tette, ennyivel tartozom Krisztinának, hisz ő mindig olyan jó volt hozzám.... Először is én mit tudok?! Tudom, hogy reggel még beszéltünk megbeszéltük, hogy este találkozunk, de aztán... Semmi mást nem tudok, huhh ez nehéz lesz. Ilyenkor a híres nyomozók gyanúsítottakat keresnek.Akkor...ott van a férje Álmos, talán rájött, hogy évekkel ezelött amikor ő börtönben volt, megcsalta őt egy másik pasassal. Tényleg miért is tartoztatták le? Ja, igen tudom már sötét dolgai vannak/voltak...de hát semmi indíték, azon kívül, hogy megcsalta semmi több, nem érte meg volna neki! Nem örökölt semmit!Nézzük azokat akik örököltek, ott van a nagybátyja, húú valami furcsa neve van Ge...Ge...Ger... igen már tudom Gerzson.Már a születésénél elrontották az életét, ilyen névvel nem csoda, hogy nem futott be, pedig olyan szépen énekel. Ő elég sokat nyert Krisztina halálán, nem kicsit segítette ki ez a pénz összeg... Az hagyatékból kapott egy árvaház, de hát onnan ki!? Ilyenért nem ölnének...!!!Aztán ott van a titkos szeretője, mert vele megegyezett, minden hónapban kapott egy bizonyos összeget a diszkréciójáért, de neki nem érte meg, mert nem valami sokat örökölt, sőt kevesebbet mint 1 évi "nyeresége".... Nem kapott más, vagy mégis??? Két élő rokona volt. Gerzson és Margit. Margit, hát róla nem valami sokat tudok... Férjhez ment, a férjének nagy anyagi gondjai vannak. Nem váltak el, mert nincs pénzük ügyvédre, persze megegyezni nem tudnak, mert mindkettő többet akar, mint amennyit megérdemelne... Más nincs is aki kapott volna belőle...

Holnap elmegyek szerzek némi információt Margitról, meg egy kicsit Gerzsonról, és azt is kiderítem tud e valamit a férj a szeretőről....



Utoljára változtatva 02-08-2008 @ 06:42 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-08-2008 @ 09:18 pm)

Comment: Mint egy krimi...rögtön a közepébe csöppenve...Érdekesnek ígérkezik...:)))


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 02-08-2008 @ 09:25 pm)

Comment: Még a torkom is leszorult!! Niki


Hozzászóló: Alinka
(Ideje: 02-09-2008 @ 10:26 am)

Comment: Anna! Remélem érdekes marad!:)) Köszönöm!:))


Hozzászóló: Alinka
(Ideje: 02-09-2008 @ 10:28 am)

Comment: Niki! Megígérem, hogy továbbra is próbálok izgalmasokat írni!:))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 02-10-2008 @ 07:36 am)

Comment: Alinka! Ez a Gerzson nem szimpi. :)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-10-2008 @ 06:12 pm)

Comment: Na, ilyen még úgyse nagyon volt a Fullon, várom a nyomozást... :)


Hozzászóló: Alinka
(Ideje: 02-12-2008 @ 01:56 pm)

Comment: Anyatka! Köszönöm a megfigyegyelésedet....:)


Hozzászóló: Alinka
(Ideje: 02-12-2008 @ 01:58 pm)

Comment: Bloblogan! Örülök a hozzászólásodnak.:) Remélem a többi rész is tetszeni fog...:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds