[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 103
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 104

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


laugh.gif
Öröm
Ideje:: 02-09-2008 @ 01:28 pm

Régen voltam ennyire boldog, mint most. Szerintem annyira jó dolog ez, és némi büszkeség is van bennem. Annyira jó érzés, hogy tudok örülni más sikerének. Sőt, olyan, mintha az én sikerem lenne.
A tegnap estém egész jó volt. Megmosolyogtatott a sok kis 10-14 éves, akik ott voltak a sulifarsangon. Még annyira ártatlanok és kedvesek ők... Azért befigyeltek a kamerás mobilok és digitális fényképezők:). De kellemes volt. Nevettem sokat, nosztalgiáztam a régi sulimban, találkoztam volt tanáraimmal...
Éppen hazafelé tartottunk a buliról, amikor Norman írt sms-t, hogy ő nyert. Igen, ő. Az a hölgy, aki kis városom szülötte, és egy rendkívül tehetséges énekesnő. Már akkor elöntött valami mérhetetlen boldogságérzet, és azóta is ugrálni tudnék örömömben. Ma az internetnek köszönhetően meg tudtam nézni elejétől végéig a műsort. Végigsírtam az eredményhírdetést, mert már tudtam, hogy ki nyer. És akkor könnyeztem a legjobban, amikor Csézy arcát mutatták az eredményhírdetés pillanatában. Megnyerte. Egy matyóföldi lány fogja képviselni májusban Belgrádban Magyarországot! Ekkora elismerést! Hihetetlen!:) Arról nem is beszélve, hogy már egy német lemezcég is felfigyelt a tehetséges énekesnőre!
Mint említettem volt, Csézy Böbe városom, Mezőkövesd szülötte. Sosem voltam rá büszke, hogy itt élek, nem tartottam sokra a matyóságot, mivel én magam nem vagyok az. Nem éreztem magaménak semmit, ami ebben a városban van. Életemben először vagyok rá büszke, hogy itt élhetek, egy ilyen tehetség szülővárosában. Az a legjobb az egészben, hogy májusban Csézy nem csak Magyarországot, hanem a matyókat is képviselni fogja. Én izgatottan várom a döntő napját, és mivel pont egy nappal a születésnapom után lesz, azt hiszem annál nagyobb ajándékot el sem tudnék képzelni, minthogy Csézy ott lehet, és ne adj isten, még dobogós helyezést is elérne. Mert az még egyetlen magyarnak sem sikerült az Eurovíziós Dalfesztiválon az elmúlt 52 alkalommal. Talán most, 53-adjára, Csézy feljut a dobogóra! Én hiszek benne!:)
Hajrá Csézy!:)


Utoljára változtatva 02-09-2008 @ 01:28 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 02-09-2008 @ 09:28 pm)

Comment: Hajrá, hajrá Csézy!! Kár, h mi nem szavazhatunk önmagunkra :) Örülök, az örömödnek! :) Puszi: Niki


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 02-10-2008 @ 01:47 pm)

Comment: Regi:) Milyen jó, hogy így tudsz örülni! Csézy hangja nagyon ott van, ha van eszük, meg hallásuk simán nyerő! Persze elfogult vagyok, de ez így van jól. Mindent bele Csézy!!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 02-10-2008 @ 04:36 pm)

Comment: Örülök, hogy ti is velem és vele vagytok:) Sajnos, kritikákat is olvastam a verseny után, hogy csak egy megcsinált popdíva, pedig ez nem igaz... Mindegy, én szerintem megérdemli a sikert, és remélem, jó helyezést ér el Belgrádban!:)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-10-2008 @ 07:14 pm)

Comment: Ha már így alakult, természetesen hajrá Csézy! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds