[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 239
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 239


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hihetetlen...
Ideje:: 02-12-2008 @ 12:08 pm

A kolleganőmmel egy házban lakunk. Kedves volt elvitte a háziorvosnak a korház adta ápolási papirt, hogy további betegállományba tartson. Idáig semmi baj,...de

1. A háziorvoshoz előre időpontot kell kérni, be kell jelentkezni.
Kérdés: És ha én nem tudom este, hogy reggelre beteg leszek?

2. Csak úgy tudta elfogadni tőle a papiromat, ha fizeti a
vizitdíjam!
Kérdés: Nincs. Csak véleményem de nem mondom el,..........
Tüzetokádok!
          



Utoljára változtatva 02-12-2008 @ 12:08 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-12-2008 @ 12:18 pm)

Comment: Ágikám, este már nincs orvos, csak ügyelet, ott nem vesznek táppénzre, ezért elmégy oda, az megmondja mi a bajod, majd másnap felhívod a háziorvost, hogy neked most kell elmenned, mert előtte való nap rosszul voltál, és onnantól kezdődik a táppénz, de vizitdíjat mindkét esetben ki kell fizetned. Ha reggel leszel beteg, akkor nem mégy munkába és gyorsan hívod a dokit, hogy rosszul vagy, jobbik esetben aznapra kapsz időpontot és lesz táppénzed is, de vizitdíjat ki kell fizetni, ha csak eredményeket, zárójelentéseket viszel vagy gyógyszert kell felíratnod, akkor is fizetsz, bizony, mint a köles, ez van kitalálva. Ne mérgelődj, azzal jobb nem lesz, csak ártasz a vérnyomásodnak. pussz: gaby))))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-12-2008 @ 12:45 pm)

Comment: "A háziorvoshoz előre időpontot kell kérni, be kell jelentkezni. Kérdés: És ha én nem tudom este, hogy reggelre beteg leszek?" Na, ilyen nincs, Ágikám, ezt felejtsd el! Rendes, tisztességes állampolgár az előre bejelentett betegséggel zavarja csak az orvosát. Gondold csak el! MOndjuk, ha csak influenzás vagy. Odamész váratlanul, ő nem számít rád, na, már meg is fertőzted! Hát, ezt azért mégse lehet! A véleményemet meg én se mondom el, mert nem monitorképes, de veled érzek :)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-12-2008 @ 01:29 pm)

Comment: Blue! Kezdem érteni, már gyakorlatom van....ölellek


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-12-2008 @ 01:33 pm)

Comment: Netelka! Igazad van! Váratlan érkezésemmel megfertőzőm,...Na akkor időre megyek fertőzni, ha ilyen preciz a dr.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-12-2008 @ 02:55 pm)

Comment: Kedves Ágika. Váratlanul nem illik betegnek lenni, ha mégis neveletlen vagy, és képes vagy ezt megtenni, az a Te bajod. : )))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-12-2008 @ 03:30 pm)

Comment: Akkor én most nagyon az voltam:)))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 02-12-2008 @ 08:41 pm)

Comment: Nálunk nem kell előre bejelentkezni. Persze a lehetőség meg van, ha előre tudod, hogy valami miatt orvoshoz kell menned, pl. jogosítvány hosszabbítás. Ha csak leletet, zárójelentést viszel, akkor nem kötelező vizitdíjat elkérni, adminisztratív jellege miatt. Viszont táppénzrevételnél el kell kérni, mert jelentésre kerül, és történik is vizsgálat. Aztán vannak félreérthető dolgok, amik a mentességre vonatkoznak. Pl. egyes betegségeknél, mint mondjuk a cukorbetegség, nem kell fizetni, ha a vizsgálat, vagy a kezelés a cukorbetegséggel függ össze, de ha mondjuk torok gyulladással megy ugyanez a beteg, vagy a többi betegségére is kéri a gyógyszereit, akkor el kell kérni a 300 ft-ot. Bocs, kicsit hosszú voltam:) Puszi és jobbulást! Andi :)))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-13-2008 @ 09:36 am)

Comment: Anyatkám! Eddig is felháborított míg én ápoltam, de most velem történik,...és engem ápoltak....Örülök neked. Jó hogy jártál nálam. Gyere máskor is! :))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-13-2008 @ 11:14 am)

Comment:


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-13-2008 @ 11:15 am)

Comment: Szerencsére szökőévente vagyok beteg de ami ezen a téren megy, az valóban felháborító! Gyógyuljál Ági!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-13-2008 @ 04:36 pm)

Comment: Igen, azt a problémát, hogy nem mindenki tudja előre, hogy mikor lesz beteg, már érzékelte a minisztérium is. Ezért a következő eü-reform tartalmazni fogja az évenkénti kötelező jósnő-látogatást, ahol megkapjuk a betegségi naptárunkat, így előre be tudunk jelentkezni a háziorvoshoz... Naugyehogy mindenre van megoldás, csak bíznunk kell a szakértelemben...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-13-2008 @ 07:04 pm)

Comment: Királylány! De még milyen felháborító! Köszönöm! Igyekszem gyógyulni,...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-13-2008 @ 07:28 pm)

Comment: Nahááát! Van háziügyvéd, házipap, házibarát,....és legyen mindenkinek házijós a közelében.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds